بازی

کجا می توان تمام پرچم های علامت گذاری ماموریت یک را در Wo Long: Fallen Dynasty به پایان رساند

در اینجا نحوه یافتن سه علامت گذاری پرچم در Wo Long آورده شده است: اولین ماموریت Fallen Dynasty، Village of Calamity.


در سراسر هر سطح در وو لانگ: سلسله سقوط کرده، با علامت گذاری پرچم ها روبرو خواهید شد. اینها بناهای یادبود قابل تعاملی هستند که به عنوان نسخه‌های کوچکتر Battle Flags عمل می‌کنند، جایی که معمولاً در آنجا استراحت می‌کنید و گلدان درمان Dragon Cure Pot خود را دوباره پر می‌کنید.


مطالب مرتبط: Wo Long: Fallen Dynasty – راهنمای سطح بندی آمار فضیلت

علامت گذاری پرچم ها در Wo Long مهم هستند زیرا رتبه Fortitude شما را افزایش می دهند. استحکام یک آمار مهم است که باید در طول ماموریت ها در نظر گرفت و دست به دست هم با مورال می رود. وقتی می میرید، رتبه روحیه شما به حداکثر رتبه استحکام شما کاهش می یابد، به شما یک خط مبنا می دهد و اطمینان می دهد که روحیه شما به صفر نمی رسد.


اولین مکان علامت گذاری پرچم

سلسله Wo Long Fallen - اولین پرچم نشانگر ماموریت یک مکان در منطقه آتش سوزی

با توجه به ماهیت خطی اکثر نقشه‌ها در Wo Long، در هنگام پیشرفت، برای یافتن این مکان‌های پرچم بازار مشکل زیادی ندارید. برخی از دیگران پنهان ترند، اما اولین موردی که با آن روبرو می شوید پیدا شد درست پس از استراحت در اولین پرچم نبرد.

گیمر ویدیوی روز

از پرچم، منطقه روبروی شما آتش خواهد گرفت. از مقابل دشمن جلوی خود عبور کنید و از طاقچه بالا بروید. به پایین بپرید و از تکه های آتش دوری کنید.

در سمت راست شما، طاقچه دیگری وجود خواهد داشت که علامت علامت گذاری روی آن وجود دارد. با آن تعامل کنید تا HP خود را به طور کامل پر کنید و رتبه Fortitude خود را افزایش دهید.

مکان پرچم علامت گذاری دوم

Wo Long Fallen Dynasty - اولین ماموریت نشانگر پرچم دو مکان در مقابل شخصیت اصلی

از پرچم اول، دوم علامت گذاری پرچم به معنای واقعی کلمه یک پرش، قدم و پرش از شما است. برای جلوگیری از آتش سوزی به جلو بروید و از شکاف ها بپرید.

پس از پریدن از روی یک طاقچه، دشمنانی در زیر شما وجود خواهند داشت و یک طاقچه دیگر در مقابل شماست.

به طاقچه نهایی بپرید، از مسیر سمت چپ که به نقطه استراحت پرچم نبرد بعدی منتهی می شود، یادداشت کنید.

پرچم علامت گذاری را می توان درست در پشت آن تاقچه نهایی پیدا کرد. رها کنید و با دشمنان مقابله کنید. با پرچم تعامل کنید و برای یافتن سومین و آخرین پرچم آماده شوید.

مکان پرچم علامت گذاری سوم

Wo Long Fallen Dynasty - اولین پرچم نشانگر ماموریت سه در مقابل شخصیت اصلی روی یک طاقچه

پرچم نهایی نقشه درست فراتر از دومین پرچم نبردی است که قفل آن را باز می کنید. از پرچم دوم، مسیر را دنبال کنید و به یک منطقه جنگلی و تعدادی دشمن از نوع زامبی خواهید رسید.

از طاقچه ها بالا بروید و در مسیری به سمت کوه قرار خواهید گرفت. با سربازی که پیدا کردید برخورد کنید و به سمت بالا ادامه دهید.

در نهایت، به مکانی خواهید رسید که چند دشمن در آن پست شده است. در سمت راست شما، یک وجود خواهد داشت سکوی بلند شده، و سربازی که کمان به دست دارد در آنجا خواهد ایستاد. این سرباز ایستاده است مستقیماً در کنار پرچم علامت گذاری نهایی.

با دشمنان مقابله کنید و با پرچم تعامل کنید. این هر سه موردی است که برای این منطقه نیاز دارید. Beyond آخرین پرچم نبرد و باس فایت با ژانگ لیانگ است.

بعدی: Wo Long: Fallen Dynasty – نکات مبتدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا