شبکه های اجتماعی

این اولین گوشی هوشمند غیر گوگل است که به‌روزرسانی بتای اندروید 14 را دریافت می‌کند

گوگل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود برخی از ویژگی های جدید سیستم عامل اندروید 14 را معرفی کرد. Google I/O 2023. کاربران گوشی هوشمند پیکسل اکنون می توانند آن را دانلود کنند آپدیت بتای اندروید 14 در گوشی های هوشمند خود با این حال، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند OnePlus نیز به‌روزرسانی بتای اندروید 14 را در گوشی هوشمند پرچم‌دار خود ارائه می‌کند. وان پلاس 11.

OnePlus 11 اولین گوشی هوشمند اندرویدی غیر گوگل است که به‌روزرسانی بتای اندروید 14 را دریافت می‌کند. کاربران OnePlus 11 هم اکنون می توانند به روز رسانی اندروید 14 بتا 1 را در گوشی هوشمند OnePlus خود دانلود کنند. به روز رسانی بتا فرصتی را به توسعه دهندگان ارائه می دهد تا برنامه های خود را بر روی نسخه آینده سیستم عامل اندروید آزمایش کنند.

“خوشحالیم که یک خبر خوب را با شما به اشتراک بگذاریم. نسخه بتا اندروید 14 برای OnePlus 11 هم اکنون شروع می شود! ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا به کاربران OnePlus 11 این شانس را بدهیم که در اسرع وقت جدیدترین نسخه اندروید را تجربه کنند. وان پلاس گفت.

OnePlus اضافه کرد: “این بیلد از Android 14 برای توسعه دهندگان و سایر کاربران پیشرفته مناسب است. با فراهم کردن دسترسی به Android 14 در مراحل اولیه، توسعه دهندگان برنامه و سایر کاربران اولیه در انجمن ما می توانند شروع به ایجاد تجربیات نرم افزاری بهتری کنند.”

نسخه بتای اولیه اندروید 14 در OnePlus 11 دارای تعدادی مشکلات مهم است، همانطور که OnePlus می گوید، از جمله عوارض Wi-Fi، ارسال محتوا، نقص “صفحه قرمز” هنگام استفاده از چند کاربره، قفل صفحه هنگام استفاده از دوربین سلفی در واتس اپ و مسائل دیگر در اینجا لیستی از تمام مشکلات آمده است:

  • WLAN در برخی سناریوها خراب می شود
  • هنگام ارسال محتوا به نمایشگر تلویزیون، اتصال قطع نمی شود
  • هنگام جابجایی از حالت مهمان به حالت مالک در سناریوهای خاص، صفحه قرمز رنگ دیده می شود
  • پس از جدا شدن تلفن از رایانه لوحی، اتصال دستی با مشکل مواجه می شود
  • تماس‌های ویچت ممکن است با هدست‌های بلوتوث زنگ نزنند
  • هنگام ایجاد یک تقویم جدید، صفحه قرمز چشمک می زند
  • هنگام گرفتن عکس با دوربین جلو در واتس اپ، صفحه نمایش یخ می زند

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا