بازی

گیاهان معراج کوریولس را در امواج بادگیر کجا می توان یافت

در سراسر Solaris-3 ده ها گیاه و سایر اشکال گیاهی پراکنده هستند که برای صعود شخصیت های شما در امواج بادکن. هر شخصیت برای هر سطح Ascension به یک نوع گیاه نیاز دارد، بنابراین اگر می‌خواهید فهرست خود را تقویت کنید، قطعاً در اطراف Huanglong می‌دوید و گل‌ها را می‌چینید.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

امواج بادگیر: مواد معراج برای یینلین

هنگامی که Yinlin را در حساب خود در Wuthering Waves خریداری کردید، باید این مواد را پرورش دهید تا او را در رتبه های مختلف صعود کنید.

Coriolus یک گیاه قارچ مانند است که برای صعود به Lingyang، Yinlin و Mortefi استفاده می شود و آن را به یکی از پرطرفدارترین مواد در بازی تبدیل می کند. در زیر، نگاهی خواهیم انداخت به این که دقیقاً کجا این گیاه معراج را پیدا کنید، و همچنین نکاتی برای پرورش آن را بررسی خواهیم کرد.


کجا می توان کوریولس را پیدا کرد

Coriolus عمدتا در اطراف یافت می شود منطقه درختی غول پیکر بانیان در جنگل کم نور منطقه از هوانگلونگ جنوبی. این معمولا در یافت می شود کنده های افتاده، تنه درختان یا در شاخه ها.


در مورد وجود دارد 35 کوریولس روی نقشه. اکثریت آنها در a یافت می شوند حلقه در اطراف بانیان غول پیکر خود اگر شما از ایستگاه بین راه Resonance Nexus شروع کنید در جنگل ممنوعه و سر شرق در یک نیم دایره در اطراف غول بانیان، احتمالاً بیشتر آنها را خواهید یافت. مراقب باشید شاخه ها و تنه درختان همانطور که شما حرکت می کنید.

گروه دیگری از کوریولوس ها در آنجا هستند جنگل ممنوعه، تقریباً در نیمه راه بین موارد فوق الذکر رزونانس نکسوس و الف فانوس رزونانس در شمال آن می توانید انتظار داشته باشید که دور هم جمع شوید ده کوریولو در این منطقه.

از داروخانه شیفنگ خرید کنید

خرید قارچ گشنیز در داروخانه شیفنگ

اگر قبلاً کل Giant Banyan را برای هر Coriolus جست‌وجو کرده‌اید و هنوز به تعداد بیشتری نیاز دارید، خوش شانس هستید. می توانید بخرید 15 کوریولو در هفته از داروخانه شیفنگ در جینژو


با این حال، به خاطر داشته باشید که این هزینه ها است هر کدام 3000 اعتبار شل، در صورت نیاز به انبار کردن تعداد زیادی از آنها، آنها را بسیار گران می کند. جمع آوری آنها با دست در دراز مدت رویکرد مقرون به صرفه تری خواهد بود.

بعد

Wuthering Waves: Lingyang Build Guide

در اینجا بهترین اکوها، سلاح‌ها و تیم‌هایی که برای Lingyang در Wuthering Waves استفاده می‌شود، آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا