ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین با حجم معاملات 20 میلیارد دلاری – آیا اکنون زمان خوبی برای خرید BTC است؟

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، از ابتدای سال 2023 بسیار شگفت انگیز بوده است و در سه ماهه اول بیش از 70 درصد افزایش یافته است.

با این حال، به نظر می رسد روند صعودی در حال از دست دادن است زیرا بیت کوین اخیراً با بیش از 2 درصد کاهش به 28284.02 دلار رسیده است.

قیمت فعلی بیت کوین 28238 دلار و حجم معاملات 24 ساعته 21 میلیارد دلار است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 2.61 درصد سقوط کرده است.

در همین حال، اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ در سطح جهان، در هفته گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

این به دلیل اجرای موفقیت آمیز آپدیت هارد فورک شانگهای است.

ارزش بیت کوین اخیرا به دو دلیل اصلی کاهش یافته است. اولاً، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده برخی اظهارنظرهای تندروانه در مورد افزایش نرخ بهره ارائه کرد که باعث عدم اطمینان در بازار شد.

ثانیاً، مالیات پیشنهادی پرزیدنت بایدن بر هزینه های برق برای استخراج کنندگان کریپتو به احساسات منفی پیرامون افزایش قیمت بیت کوین افزوده است.

بنابراین، این رویدادها سرمایه‌گذاران را محتاط کرده و باعث شده است که برخی سرمایه‌گذاری‌های خود را در بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال کاهش دهند.

کاهش قیمت بیت کوین در میان نگرانی های نظارتی ایالات متحده و نقل مکان Coinbase به برمودا

قیمت بیت کوین به دلیل نگرانی ها در مورد مقررات جدید برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده کاهش یافته است.

به گفته مارک کانرز، رئیس تحقیقات مدیریت دارایی‌های دیجیتال کانادایی 3iQ، شرکت‌های دارایی دیجیتال ایالات متحده اکنون به کشورهای دیگر نقل مکان کرده‌اند، زیرا کوین‌بیس تصمیم گرفته است در برمودا برای راه‌اندازی صرافی در اوایل هفته آینده مجوز بگیرد.

این عدم قطعیت نظارتی و حرکت شرکت‌ها به کشورهای دیگر باعث ایجاد یک روند نزولی برای قیمت بیت‌کوین شده است.

TeraWulf اولین کارخانه استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای در ایالات متحده را با ظرفیت 50 مگاوات راه اندازی کرد.

نکته مثبت این است که TeraWulf، یک شرکت پیشرو در استخراج بیت کوین، با موفقیت اولین کارخانه استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای را در ایالات متحده راه اندازی کرده است.

همچنین شایان ذکر است که تاسیسات Nautilus Cryptomine اکنون با انرژی بیش از 91 درصد کربن صفر تامین می شود و آن را به یک پروژه پیشگام در این زمینه تبدیل می کند.

با استقرار موفقیت آمیز کل سهام 50 مگاواتی خود در تاسیسات ناتیلوس، TeraWulf قصد دارد ظرفیت خود را در فازهای آینده افزایش دهد و 50 مگاوات به آن اضافه کند.

TeraWulf در حال حاضر ناوگانی متشکل از 34500 آخرین نسل ماینرها را اداره می کند که شامل 16000 استخراج کننده خودکار در تاسیسات هسته ای Nautilus و 18500 ماینر در تاسیسات کاملاً متعلق به Lake Mariner در نیویورک است.

هدف این شرکت دستیابی به هدف اعلام شده خود برای رسیدن به 5.5 EH/s ظرفیت استخراج عملیاتی در سه ماهه دوم 2023 است.

از این رو، استقرار تاسیسات Nautilus به عنوان یک نقطه عطف قابل توجه برای TeraWulf تلقی شد.

این نه تنها نشان دهنده اولین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای در ایالات متحده است، بلکه یک مزیت اقتصادی نیز برای این شرکت فراهم می کند.

TeraWulf این فرصت را خواهد داشت تا 50 مگاوات استخراج با کربن صفر با کمترین هزینه برق قراردادی در این بخش – فقط 0.02 دلار در هر کیلووات ساعت برای یک دوره پنج ساله، محقق کند.

بنابراین، خبر راه‌اندازی تأسیسات Nautilus Cryptomine تأثیر فوری بر قیمت بیت‌کوین نخواهد داشت، بلکه نشان‌دهنده علاقه فزاینده به راه‌حل‌های انرژی صفر کربن برای استخراج بیت‌کوین است.

این احتمالاً تأثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین در بلندمدت خواهد داشت زیرا شرکت‌های بیشتری به سمت منابع انرژی پایدار برای استخراج سوق داده می‌شوند.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به زیر 29000 دلار سقوط می کند و ممکن است بیشتر کاهش یابد و احتمالاً به 27200 دلار برسد.

مقاومت فوری در 28500 دلار است، با یک خط روند نزولی قابل توجه در نمودار ساعتی BTC/USD. مقاومت های کلیدی 28800 دلار و 29250 دلار هستند.

1682087875 404 پیش بینی قیمت بیت کوین با حجم معاملات 20 میلیارد
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

اگر بیت کوین نتواند از 28500 دلار فراتر رود، ممکن است به کاهش ادامه دهد. پشتیبانی نزولی فوری 28100 دلار و پشتیبانی بیشتر حدود 28000 دلار است.

اگر قیمت به زیر 28000 دلار برسد، می تواند به 27400 دلار یا حتی 27200 دلار برسد.

اکنون بیت کوین بخرید

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

بیت کوین ممکن است مدتی طول بکشد تا بهبود یابد و بنابراین معامله گرانی که به دنبال سود هستند شروع به جستجو در جاهای دیگر کرده اند.

از آلت‌کوین‌های جدیدتر تا توکن‌های پیش‌فروش، انواع ارزهای رمزنگاری امیدوارکننده در بازار وجود دارد که هر کدام امکان کسب سود مناسب را ارائه می‌کنند.

بر این اساس، Cryptonews تیم Industry Talk لیستی از 15 ارز دیجیتال برتر برای سال 2023 ایجاد کرده است که هر کدام دارای چشم اندازهای خوب کوتاه مدت و همچنین بلند مدت هستند.

این لیست به طور مرتب با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

1682087875 258 پیش بینی قیمت بیت کوین با حجم معاملات 20 میلیارد
ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال – منبع: Cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا