شبکه های اجتماعی

آسترا 16 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

آسترایک استارت‌آپ موشکی مستقر در ایالات متحده که سال گذشته عمومی شد، 16 درصد از کارکنان خود را به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده‌تر برای افزایش کاهش باند مالی و کاهش هزینه‌ها اخراج کرده است.

به گزارش TechCrunch، این شرکت اشاره کرد که به منظور گسترش تجارت اصلی خود – یعنی موتورهای پرتاب و فضاپیما، سرمایه گذاری های کوتاه مدت در خدمات فضایی را کاهش می دهد.

با 237 سفارش متعهد برای موتورهای فضاپیمای خود از شرکت هایی مانند Maxar، OneWeb، و AstroscaleAstra گزارش داد که این بخش اخیر به طور خاص به منبع درآمد رو به رشدی تبدیل شده است که نشان دهنده افزایش 130 درصدی نسبت به سه ماهه قبل است.

آسترا همچنین در حال توسعه سیستم پرتاب 2 است که شامل یک موشک جدید، مجموعه نرم افزاری و سیستم زمینی است تا جایگزین خودروی سبک وزن راکت 3 شود، که در سال جاری با چندین شکست پرتاب مواجه شد.

بر اساس این گزارش، این شرکت انتظار دارد آزمایش های اولیه پرواز را در اواخر سال 2023 انجام دهد.

مدیر عامل: اخراج‌ها نوری نامطلوب بر رشد سریع آسترا می‌تاباند کریس کمپ طی تماسی به سرمایه گذاران گفت که اندازه شرکت تنها در یک سال سه برابر شد و به بیش از 400 نفر افزایش یافت.

با این حال، شرکت این سه ماهه را با 151 میلیون دلار پول نقد به پایان رساند.

این شرکت ضرر خالص 199.1 میلیون دلاری و 2.8 میلیون دلار درآمد حاصل از موتورهای فضاپیمای خود را گزارش کرد. در این گزارش آمده است که Astra انتظار دارد پس انداز حقوق و دستمزد ناشی از اخراج کارکنان در سه ماهه اول سال آینده محقق شود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا