شبکه های اجتماعی

چگونه تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین را برای دسترسی بهتر ردیابی کنیم

پیامی که در پس هر فیلم جذابی که به بلوغ می‌رسد درست است: چیزی که شما را عصبی می‌کند، در واقع ابرقدرت شماست. برای کاربران قدرتمند لینکدین، این ابرقدرت مهارت های تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین است.

اگر به امید هیجان و فتنه به این مقاله رسیدید، متاسفم. اما اگر برای اینکه بدانید هشتگ‌ها چگونه به رشد مخاطبان لینکدین کمک می‌کنند، کلیک کرده‌اید، و – مهم‌تر از همه – چگونه بفهمید که استراتژی هشتگ لینکدین شما کار می‌کند یا خیر، در جای درستی هستید.

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین چیست؟

تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین فرآیند ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد هشتگ ها در پست ها، مقالات، صفحه شرکت و نمایه لینکدین شما است.

ممیزی تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین بر اساس تعداد فالوورهای یک هشتگ و تعداد لایک ها و نظراتی که می توانید انتظار دریافت کنید، میزان دسترسی به پست شما را تخمین می زند. همچنین از طریق این فرآیند تعداد زیادی هشتگ مرتبط را خواهید دید.

چرا باید تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین را دنبال کنید؟

بدانید چه چیزی در حال افزایش است

تمام هدف استفاده از هشتگ در لینکدین این است که بازدیدهای بیشتری داشته باشید، درست است؟ تجزیه و تحلیل آنها در ابتدا فقط چند ثانیه طول می کشد و می تواند به شما ایده ای درباره عملکرد پست شما قبل از انتشار بدهد.

LinkedIn Hashtag Analytics، یک برنامه رایگان که در زیر پوشش می‌دهم، همچنین شامل نظارت بر هشتگ‌های محبوب می‌شود تا بتوانید در حالی که هنوز ترند هستند، به سراغ روندها بروید.

به دستیابی خود کمک کنید

هشتگ‌ها مدت‌هاست که جزء اصلی رسانه‌های اجتماعی بوده‌اند، اما به اندازه گذشته موثر نیستند. به جز در سرزمین جادویی لینکدین، جایی که شما فقط یک هشتگ با ستاره شدن بالقوه فاصله دارید.

باور نمی کنی؟ بررسی کنید که چگونه و کجا باید از هشتگ های لینکدین برای بهترین نتایج استفاده کنید:

بهترین هشتگ های خود را پیدا کنید

در حالی که بسیاری از هشتگ هایی که تجزیه و تحلیل می کنید مناسب هستند، ممکن است برخی از بهترین برچسب های خود را در طول تحقیق خود بیابید. آنها می توانند موارد دیگری باشند که رقبا یا مشتریان شما از آنها استفاده می کنند، یا آنهایی که توسط اپلیکیشن تحلیل هشتگ لینکدین پیشنهاد شده اند.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان این 11 تاکتیک را نشان می دهد که تیم رسانه های اجتماعی ناب فالوور برای افزایش مخاطبان لینکدین خود از 0 به 278000 فالوور استفاده کرده است.

3 روش برای ردیابی تجزیه و تحلیل لینکدین

1. به صورت دستی در لینکدین

برای شروع به تجزیه و تحلیل لینکدین، به غیر از شبکه های بین وب به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید. (اگرچه بعد از این نیز دو روش نرم افزاری صرفه جویی در زمان را پوشش خواهم داد.)

www.linkedin.com را باز کنید و هشتگ مورد نظر خود را جستجو کنید.

اصابت وارد (به مک برگردید) تا هشتگی را که جستجو کرده اید بررسی کنید. یا، می‌توانید URL زیر را در مرورگر خود جای‌گذاری کنید تا مستقیماً به صفحه نتایج هشتگ بروید: https://www.linkedin.com/search/results/all/?keywords=%23socialmedia در پایان عبارت Socialmedia را جایگزین کنید. هشتگ مورد نظر شما (در «%23» رها کنید – این نماد هشتگ در مرورگر است.)

نتایج هشتگ رسانه های اجتماعی در جستجوی لینکدین

می‌توانید صفحه نتایج را فیلتر کنید تا فقط پست‌هایی را از اتصالات خود یا از یک بازه زمانی خاص ببینید. همچنین می توانید افرادی را که در مورد آن موضوع صحبت می کنند جستجو کنید. کسانی که از این هشتگ در پروفایل خود استفاده می کنند در اینجا نشان داده می شوند.

افرادی که در مورد #رسانه های اجتماعی در لینکدین صحبت می کنند

خوب، اما این هشتگ چگونه می تواند کمک کند شما?

در نوشته ها ناحیه، روی هشتگ پررنگ آبی که می‌خواهید از پست هر کسی ارزیابی کنید، کلیک کنید. در این مورد، #رسانه های اجتماعی است.

از طرف دیگر، می‌توانید از این URL برای دسترسی سریع به این صفحه استفاده کنید: https://www.linkedin.com/feed/hashtag/socialmedia/. «رسانه‌های اجتماعی» را با هشتگی که می‌خواهید استفاده کنید جایگزین کنید. نیازی به “% 23” در این URL نیست.

از این صفحه می توانید تعداد فالوورهای هشتگ را مشاهده کنید. اگرچه این عدد یک علم دقیق نیست، اما می تواند به شما کمک کند تا تخمین بزنید که آیا پست شما شانس خوبی برای نمایش در فیدهای خانه افراد دارد یا خیر.

بدیهی است که الگوریتم لینکدین آن را به همه نشان نمی دهد، اما شماره فالوور به شما ایده ای از محبوبیت هشتگ و میزان دسترسی بالقوه آن می دهد.

محبوبیت هشتگ شماره فالوور #رسانه های اجتماعی

یک صفحه گسترده از هشتگ هایی که قصد استفاده از آنها را دارید و تعداد فالوورهای آنها را نگه دارید. موارد مختلف را در محتوای خود امتحان کنید و تأثیر آنها را بر دسترسی خود به عنوان بخشی از ممیزی منظم رسانه های اجتماعی خود بسنجید.

2. استفاده از ناب فالوور

استفاده از LinkedIn به اندازه کافی سریع است، اما ایجاد تجزیه و تحلیل هشتگ LinkedIn در فرآیند برنامه ریزی محتوای ناب فالوور بسیار راحت تر است. به علاوه، از این طریق اطلاعات بیشتری دریافت می کنید.

در اینجا چگونه است.

اولین، رایگان را نصب کنید اپلیکیشن LinkedIn Hashtag Analytics برای ناب فالوور. این برنامه شما را از طریق راه‌اندازی حساب رایگان مورد نیاز برای استفاده از LinkedIn Hashtag Analytics راهنمایی می‌کند، سپس آماده شروع کار هستید.

را باز کن جریان ها برگه بردی را که می خواهید برنامه را به آن اضافه کنید باز کنید و کلیک کنید اضافه کردن جریان.

ناب فالوور LinkedIn Hashtag Analytics جریان را اضافه می کند

را کلیک کنید برنامه ها، سپس علامت جمع در کنار LinkedIn Hashtag Analytics.

یک برنامه پخش جریانی LinkedIn Hashtag Analytics را اضافه کنید

هر هشتگ را در استریم جدید LinkedIn Hashtag Analytics خود تایپ کنید و Enter را بزنید.

برای هر هشتگ، شما دریافت می کنید:

  • تعداد فالوورها
  • رتبه اثربخشی بالقوه (کم/متوسط/بالا).
  • بیشترین تعداد لایک و نظر یک پست محبوب اخیر با استفاده از آن برچسب دریافت شده است.
  • هشتگ های مرتبط

فالوورهای ناب فالوور LinkedIn Hashtag Analytics بالقوه و آخرین 20 پست برتر را هشتگ می کنند

هشتگ های خود را برنامه ریزی کنید – و محتوای خود را در تمام پروفایل های اجتماعی خود برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و تبلیغ کنید – از یک داشبورد سازنده.

3. استفاده از کروم

اگر از کروم استفاده می‌کنید، و به دلایلی وحشیانه، از ناب فالوور استفاده نمی‌کنید، این برای شماست.

افزونه رایگان LinkedIn Hashtag Analytics را برای Chrome اضافه کنید. برای شروع به تجزیه و تحلیل هشتگ ها، دستورات را دنبال کنید تا وارد حساب LinkedIn خود شوید.

تجزیه و تحلیل هشتگ فروشگاه وب کروم با هوش مصنوعی تعامل

در وب سایت لینکدین، روی نماد برنامه افزودنی در کروم کلیک کنید تا قسمت جستجوی LinkedIn Hashtag Analytics نمایان شود.

فیلد جستجوی تجزیه و تحلیل هشتگ افزونه کروم در رسانه های اجتماعی

تگ خود را تایپ کرده و Enter را بزنید.

همه اطلاعات مشابه نسخه افزونه ناب فالوور، از جمله تعداد فالوورهای هشتگ، امتیاز بالقوه دسترسی، و هشتگ های مرتبط را خواهید دید.

آمار رفتاری تعداد فالوورهای هشتگ امتیاز بالقوه دستیابی و هشتگ های مرتبط

سوالات متداول تجزیه و تحلیل هشتگ لینکدین

چگونه هشتگ ها را در لینکدین تجزیه و تحلیل می کنید؟

تجزیه و تحلیل هشتگ های لینکدین به شما کمک می کند تا اثربخشی محتوای لینکدین خود را برنامه ریزی و اندازه گیری کنید. می‌توانید هشتگ‌های LinkedIn را مستقیماً از وب‌سایت LinkedIn تجزیه و تحلیل کنید، یا از افزونه رایگان مرورگر LinkedIn Hashtag Analytics برای ویژگی‌های اضافی استفاده کنید.

چگونه بفهمیم چند نفر یک هشتگ را در لینکدین دنبال می کنند؟

یک هشتگ را در نوار جستجوی لینکدین تایپ کنید، سپس آن را در هر یک از پست هایی که می آید پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. تعداد فالوورهای هشتگ را در بالا و پست های پرطرفدار فعلی را با استفاده از آن هشتگ خواهید دید.

آیا هشتگ ها در لینکدین موثر هستند؟

تو بچا برخلاف برخی دیگر از الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی موجود، هشتگ‌های لینکدین شانس بیشتری برای دیده شدن محتوای شما توسط افراد بیشتری دارند.

آیا برای ساده سازی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود آماده اید؟ برنامه‌ریزی، زمان‌بندی، انتشار، تجزیه و تحلیل و تبلیغ محتوا در تمام پلتفرم‌های اجتماعی خود، به علاوه پاسخ به نظرات و مدیریت تبلیغات پولی، در یک مکان. امروز ناب فالوور را امتحان کنید.

شروع کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، ترویج و زمان بندی پست های لینکدین در کنار سایر شبکه های اجتماعی خود با ناب فالوور. فالوورهای بیشتری داشته باشید و در زمان صرفه جویی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا