شبکه های اجتماعی

تایوان به دنبال معافیت های مالیاتی بزرگ تری برای تحقیق و توسعه فناوری است تا بتواند مزیت رقابتی خود را حفظ کند

تایواندولت این کشور معافیت‌های مالیاتی بزرگ‌تری را برای تلاش‌های تحقیق و توسعه شرکت‌های فناوری پیشنهاد کرد زیرا به دنبال حمایت بیشتر از صنعت نیمه‌رساناهای مهم و رقابت بین‌المللی است.

این پیشنهاد در اصلاحیه ای به قانون نوآوری صنعتی ارائه شده توسط این سازمان آمده است وزارت اقتصاد، افزایش معافیت مالیات بر درآمد شرکت ها از 15٪ به 25٪. این اصلاحیه برای تصویب قانون نیاز به تصویب مجلس دارد.

وزارت اقتصاد گفت که برای تایوان ضروری است که مانند کشورهایی مانند این کشور رقابتی باقی بماند ایالات متحدهژاپن و کره جنوبی معافیت‌های مالیاتی و یارانه‌های خود را در پی اختلالات عمده در زنجیره‌های عرضه جهانی ناشی از همه‌گیری کووید-19 افزایش دادند.

این وزارتخانه در بیانیه ای گفت: «در مواجهه با فشار رقابتی جدید ناشی از بازسازی زنجیره تامین جهانی، توسعه آینده صنعت تایوان در خطر است.

همچنین بخوانید

برکشایر وارن بافتمپ 41 میلیارد سهام TSMC را فاش کرد
مدیر عامل Infineon می گوید که تولید تراشه بیشتری در اروپا مورد نیاز است

تایوان خانه بزرگترین سازنده تراشه قراردادی جهان است TSMCو همچنین صدها شرکت دیگر که زنجیره تامین پیچیده و با سابقه ای را تشکیل می دهند، از خانه های طراحی تراشه گرفته تا شرکت های بسته بندی و آزمایش تراشه.

تایپه متعهد شده است که پیشرفته‌ترین تولید تراشه‌های خود را در داخل خود حفظ کند، اما دولت از برخی شرکت‌ها مانند TSMC برای ساخت کارخانه‌های جدید در ایالات متحده و ژاپن، که هر دو از حامیان بین‌المللی قوی تایوان هستند، حمایت کرده است.

در پی کمبود جهانی تراشه، دولت‌ها در سرتاسر جهان مشوق‌هایی را برای آوردن تولید تراشه به خشکی مطرح کرده‌اند.

در ماه آگوست، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، قانون تراشه ها و علم را به ارزش 52.7 میلیارد دلار برای کاهش اتکای خود به تولیدکنندگان تراشه در تایوان و کره جنوبی و افزایش رقابت ایالات متحده با چین امضا کرد.

این قانون که اجازه یارانه برای تولید و تحقیقات نیمه هادی ایالات متحده را می دهد، قبلاً سرمایه گذاری های بزرگ در خاک ایالات متحده را تشویق کرده است.

را کمیسیون اروپایی امسال همچنین از یک طرح تراشه 45 میلیارد یورویی (46.6 میلیارد دلاری) رونمایی کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا