شبکه های اجتماعی

روندهای جدید عکس در اینستاگرام: نسخه 2024

پس از پیمایش در میان هزاران پست IG (برای کار کردن، بدیهی است)، در اینجا چیزی است که ما در مورد روندهای جدید عکس در اینستاگرام در سال 2024 آموخته ایم: آنها بسیار متنوع هستند و کاملاً دوست دارند با یکدیگر در تضاد باشند.

ترندهای جدید عکس اینستاگرام شامل عکس های تصادفی و تار و همچنین عکس های تک رنگ با برنامه ریزی دقیق است. گرایش هایی وجود دارند که در آفتاب طبیعی غوطه ور می شوند، اما گرایش هایی نیز وجود دارند که عکاسی با فلاش تمام شب در مهمانی را در بر می گیرند.

این بهترین چیز در مورد گرایش های مدرن ویرایش عکس است: اگر یکی سبک شما نیست، مطمئناً دیگری وجود دارد که دوستش خواهید داشت. 11 ترند عکس اینستاگرام، نمونه هایی از حرفه ای ها و توصیه هایی برای زیبا کردن هر ظاهری (مثل این تازی ایتالیایی) را بخوانید.

جایزه: خود را ادعا کنید بسته رایگان 15 قالب پست اینستاگرام خلاقانه ساخته شده توسط طراحان گرافیک حرفه ای ناب فالوور. به راحتی آنها را در Canva سفارشی کنید و از امروز شروع به تعامل بیشتر کنید.

ترندهای جدید عکس 2024 در اینستاگرام

1. عکس روگرفت

در گذشته، مخالفان اینستاگرام از بودن در این پلتفرم متنفر بودند هم جلا: عکس‌های به شدت فیلتر شده، ویرایش شده ماهرانه و به زیبایی مدیریت شده، زندگی واقعی را نشان نمی‌دهند. جواب این دنیای مصنوعی؟ روگرفت عکس.

عکس‌های خالی مجموعه‌ای از عکس‌های «ناقص» هستند و عموماً حالت تصادفی‌تری نسبت به پست چرخ فلک استاندارد IG شما دارند. آنها فضایی بی دغدغه، ویرایش نشده و معتبر را در آغوش می کشند… نفسی تازه برای مدیر کمال گرا رسانه های اجتماعی.

یک عکس خالی می‌تواند مجموعه‌ای از عکس‌های مربوط به یک دوره زمانی خاص باشد، مانند عکسی که از سالن آرایش مو Life and Color:

یا، می‌تواند مجموعه‌ای از عکس‌ها باشد که حول یک موضوع مشابه می‌چرخند، مانند این عکس از سگ گریسی آبرامز.

با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، نیازی نیست که یک عکس خالی معرف یک دوره زمانی باشد یا اصلاً موضوعی داشته باشد. هرج و مرج در دنیای عکس روگرفت.

در حالی که IGهای مشهور مکانی عالی برای یافتن عکس‌های dump inspo هستند، برندها نیز این روند را به خوبی انجام می‌دهند.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • مجموعه ای از عکس های مورد علاقه خود را جمع آوری کنید.
  • سعی کنید در انواع زوایا، موضوعات و حالات عکس ها تنوع داشته باشید.
  • زیاد بهش فکر نکن عکس روگرفت قرار است سرگرم کننده باشد!

2. تاری را در آغوش بگیرید

مانند پدیده تخلیه عکس، عکس‌های خارج از فوکوس یا تار با افتخار نقص‌ها را در خط مقدم قرار می‌دهند. (خوشحال نیستید که این همه پول را برای دوربین گوشی با وضوح بالا خرج کردید؟)

عکس‌های تار حرکت را ثبت می‌کنند و می‌توانند حالتی رویایی داشته باشند، مانند پست‌های غروب این خالق.

و مشابه عکس‌های خالی، عکس‌های تار شخصیتی بی‌خیال و معتبر را نشان می‌دهند (خواه شما یک شخص یا یک برند باشید). این پست چرخ و فلک از Camilla Cabello یک مثال عالی است. چقدر جذاب و شیک است که حتی به کیفیت تصویر اهمیت نمی دهیم، درست است؟

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • عکس ها را فقط به دلیل تار بودن حذف نکنید.
  • طوفان فکری راه‌هایی را مطرح کنید که می‌توانید حرکت را در برند خود ثبت کنید (مثلاً، یک برند لباس ممکن است از شخصی که با دامن روان در حال چرخش است عکس بگیرد).
  • در مورد تعداد عکس‌های تاری که پست می‌کنید، انتخابی باشید—تاری باید هدفمند و هنری به نظر برسد، نه اینکه کل شبکه شما را اشغال کند.

3. جنون تک رنگ

تطبیق رنگ‌ها حالتی تمیز، کلی‌نگر و عمدی برای عکس‌ها ایجاد می‌کند، و اخیراً، روند تک رنگ رسانه‌های اجتماعی را فرا گرفته است (ممکن است از باربی تشکر کنیم: عکس‌های تمام صورتی قدرتی دارند که قبلاً ندیده‌ایم).

گفته می شود، افکت تک رنگ را می توان در هر رنگی انجام داد. شما می توانید از زردهای بدخلق مانند این برند مراقبت از پوست استفاده کنید…

… یا بنفش روشن، مانند این نانوایی…

… یا بلوز ملایم، مانند این شرکت سینک.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • تا حد امکان هماهنگ باشید! یک رنگ را انتخاب کنید و به آن بچسبید.
  • هر زمان که ممکن است از رنگ های برند خود برای ایجاد ظاهری منسجم در فیدهای اجتماعی خود استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که عکس‌ها به خوبی روشن و واضح هستند (فقط به این دلیل که کنتراست کافی ندارید، به این معنی نیست که تفسیر تصویر باید سخت باشد).

4. الگوهای دلپذیر

انسان‌ها دوست دارند الگوها را بیابند، و چیزی بسیار رضایت‌بخش در مورد خطوط مستقیم، فرم‌های تکراری و ساختار قابل پیش‌بینی وجود دارد – به‌ویژه وقتی خلاقانه انجام شود.

ممکن است الگوهایی را در کارهای روزمره خود بیابید (به عنوان مثال، مجموعه ای از اجناس این صابون ساز به یک الگوی بسیار زیبا و خطی تبدیل می شود).

یا، می‌توانید الگو را خودتان با چیدن اشیاء با اندازه‌های مشابه در یک شبکه، همانطور که این هنرمند انجام می‌دهد، ایجاد کنید.

یک الگو همچنین می تواند کاملاً ساخته شود (یک برنامه خوب ویرایش عکس راه طولانی را طی می کند). به عنوان مثال، این انبوه ساندویچ های بستنی را در نظر بگیرید: این یک تصویر ترکیبی است که از یک دسته عکس از محصول تشکیل شده است. الگوی IRL وجود نداشت، اما مطمئناً در اینستاگرام زیبا است.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • در حین کار مراقب الگوهای بصری باشید. حتی موضوعات پیش پا افتاده نیز زمانی می توانند زیبا باشند که به شیوه ای خاص چیده شوند.
  • اگر مواردی را برای عکاسی از خود ردیف می‌کنید، در مورد فاصله و زاویه دوربین تا جایی که می‌توانید دقیق باشید.
  • در مورد برند خود برای این نوع تصویر زیاد نگران نباشید – این بیشتر به اشتراک گذاری یک عکس زیبا مربوط می شود تا بازاریابی آشکار.

5. عکس های کوچک شده

اگر بخواهیم به صراحت بگوییم، گزینه لنز 0.5 دارای Gen Z در یک خفه است. تصویر زاویه باز و کمی تحریف شده ای که به دست می آید نشانه محتوای اجتماعی مدرن است. شاید دانشمندان هرگز ندانند چرا، اما عکس های گرفته شده در 0.5 بدون شک سرگرم کننده تر هستند. وقتی شک دارید، بزرگنمایی کنید.

برخی از عکس های 0.5 ظریف تر از بقیه هستند. به عنوان مثال، این عکس بودگا نسبت به یک عکس معمولی دارای یک قاب عریض‌تر است، اما تصویر تابیده به نظر نمی‌رسد.

این پست از بازیگر کامی مندز نیز صدق می کند.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • هر چند وقت یکبار هنگام عکس گرفتن از گزینه لنز 0.5 استفاده کنید.
  • این نوع عکاسی واقعاً بر مرکز کادر تأکید می کند، بنابراین مطمئن شوید که سوژه خود را در مرکز قرار دهید.
  • به تحریف متمایل شوید: تاب برداشتن برنده است.

6. طراحی نوستالژیک

سبک چرخه‌ای است و مهم نیست از چه نسلی هستید، روندها برمی‌گردند و به شما احساس پیری می‌دهند (امیدواریم این آفتی که در دهه 2000 برای سبیل‌ها وجود داشت، نباشد، اما هرگز نمی‌دانید).

در حال حاضر، طراحی دوران دهه 70 به کار گرفته شده است: پالت های رنگی، فونت ها و ترکیب تصاویر به روزهای پرمخاطره تر گوش می دهند. به طور خاص حروف می تواند بیننده را به گذشته برگرداند، همانطور که این اعلامیه ساندویچ ثابت می کند…

و این پوستر کارگاه تولید ماکارونی.

رنگ های نارنجی تیره، آبی سرمه ای و سبز تیره رایج در طراحی دهه 1970 به ایجاد حس بدیعی در پست این شرکت فرش نیز کمک می کند.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • نمونه هایی از برندهایی که نوستالژی را میخکوب می کنند بیابید و از آنها پیروی کنید.
  • از منابع آنلاین برای یافتن پالت‌های رنگی متناسب با دوران خود استفاده کنید (برای مثال، پالت رنگ دهه 70 را در Pinterest جستجو کنید).
  • از فونت های مختلف زیاد استفاده نکنید. در صورت شک، از یک الگو استفاده کنید (ما فهرستی از بیش از 200 مورد تهیه کرده‌ایم و طرح‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل زیادی برای انتخاب وجود دارد).

7. حالات گرم

از تابش مستقیم خورشید گرفته تا عکس‌های فوری ساعت طلایی، عکس‌های سال 2024 فیدهای ما را گرم می‌کنند. عکس های براق، نان تست و دنج ما را از صفحه نمایش دور کرده و به فضایی آرام و طبیعی می برد.

در اینجا یک عکس کلاسیک ساعت طلایی از بازیگر پراناوی مانوکوندا است.

و یک عکس گرم و صمیمی از فضای داخلی یک رستوران.

این عکس از برند لباس آریتزیا، ظاهر آفتابی را نیز متحول می کند.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • اگر در حال انجام یک عکاسی “ساعت طلایی” هستید، تنظیمات خود را قبل از غروب آفتاب به خوبی انجام دهید (مدت زمانی که باید با آن کار کنید کم است).
  • وقتی در حال ویرایش عکس ها هستید، سعی کنید گرما را افزایش دهید.

8. بازگشت در یک فلش

و در طرف دیگر طیف، نور کاملا مصنوعی وجود دارد. عکاسی با فلاش مطمئناً در دهه 2010 از مد افتاده است، اما دهه 2020 همه برای یک لحظه پاپاراتزی است… بالاخره استفاده از نور طبیعی به این معنی است که فرصت های عکاسی شما به محض اینکه خورشید این کار را می کند ناپدید می شود.

فلش واقعا می تواند جزئیات خوشمزه غذا را به نمایش بگذارد، همانطور که این عکس همبرگر این کار را انجام می دهد…

… یا اگر هات داگ بیشتر سبک شماست، این پست از Bon Appetit وجود دارد.

استفاده از فلاش همچنین دارای یک “حال” خاص است و می تواند مانند حفظ یک لحظه خاص و منحصر به فرد باشد. این چرخ فلک از پست‌های مکان ما نشان‌دهنده آن است.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • از استفاده از فلش نترسید.
  • با کنتراست عکس های خود بازی کنید.
  • عکاسی با فلاش صریح و همچنین تصاویر برند را با دقت چیدمان شده آزمایش کنید.

9. پانورامای چرخ فلک

شما نمی توانید یک عکس با ابعاد بزرگتر از 1080 در 566 پیکسل را در اینستاگرام پست کنید … یعنی، مگر اینکه در مورد آن یواشکی باشید (که البته ما هستیم). پانورامای چرخ فلک، عکس‌های تکی هستند که برای ایجاد یک تصویر طولانی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. آنها به طرز غیرقابل مقاومتی قابل پیمایش هستند.

پانورامای چرخ و فلک می تواند یک پانورامای واقعی (duh) باشد، مانند این منظره ساحلی برفی.

اما هر عکس بلندی این کار را انجام می دهد—پفک های کرمی نیز سوژه های زیبایی می سازند.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • یک تصویر طولانی را به چندین تصویر کوچکتر برش دهید.
  • آن تصاویر را به عنوان چرخ فلک ارسال کنید.
  • اگر می توانید، به صورت استراتژیک تصاویر را در یک نقطه جالب قطع کنید (بینندگان را تشویق کنید که به جلو بکشند و ببینند چه چیزی پنهان است).

10. پست های متنی

به عکس و متن به عنوان دو نهاد مجزا فکر می کنید؟ دوباره فکر کن پست متنی در سال 2024 در اینستاگرام رونق گرفت. این روشی جذاب‌تر برای اشتراک‌گذاری اطلاعات است تا صرفاً نوشتن آن در کپشن، و همچنین می‌تواند متن را قابل اشتراک‌تر کند.

این پست از Strategist توضیح می‌دهد که سولفات‌ها چیست و با موهای شما چه می‌کنند. حاشیه، تصویر و فونت‌ها باعث می‌شوند پست حرفه‌ای و مدرن به نظر برسد (بسیار بهتر از اسکرین‌شات برنامه Notes، که باید در اسرع وقت از افراد مشهور عذرخواهی کند).

از هر نوع متنی می توان در این نوع عکس استفاده کرد—برای مثال، یک بررسی مثبت که به خوبی طراحی شده است، یک استراتژی بازاریابی عالی است، مانند آنچه که توسط NYT cooking ارسال شده است.

پست‌های متنی همچنین می‌توانند پیام‌هایی برای تعامل باشند، مانند این مورد که از بینندگان می‌خواهد درباره کافی‌شاپ‌های مورد علاقه‌شان که هزینه اضافی برای شیر گیاهی دریافت نمی‌کنند، نظر بدهند.

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • متن کوتاه و مختصر را انتخاب کنید (شما در حال نوشتن مقاله نیستید).
  • از گرافیک، تصاویر و فونت برای آرایش کردن اطلاعات استفاده کنید.
  • اگر نیاز به الهام دارید با یک الگو شروع کنید.

11. مال خود را اضافه کنید

در استوری های اینستاگرام، ویژگی “Add yours” روندهای کوچکی را ایجاد می کند که می تواند توسط هر کسی شروع شود و در آن مشارکت داشته باشد. این فرصتی است برای ارتباط با جامعه خود و شرکت در اشتراک‌گذاری خود به خود – برخلاف استفاده از تقویم محتوا، برچسب خود را اضافه کنید اغلب یک داستان فوری است.

ممکن است استیکرها تصاویری از غروب خورشید، عکس حیوانات خانگی، خاطرات زمستانی و غیره را درخواست کنند.


منبع: متا

چگونه ظاهر را بدست آوریم:

  • اگر برچسب «افزودن شما» را می‌بینید که می‌خواهید در آن مشارکت کنید، دکمه «افزودن متعلق به شما» را روی آن برچسب بزنید تا عکس یا ویدیوی خود را پست کنید.
  • برای ایجاد خود، روی دکمه استیکرها در ویرایشگر استوری اینستاگرام ضربه بزنید و سپس «افزودن شما» را انتخاب کنید.
  • در نظر داشته باشید که برچسب «افزودن متعلق به خودتان» را به نکات برجسته داستان خود اضافه کنید تا پس از 24 ساعت ناپدید نشود.
12 Tips to Increase Donations

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

چگونه پست های اینستاگرام را با ناب فالوور ویرایش کنیم

هنگام ساخت پست های اینستاگرام در ناب فالوور، می توانید تصاویر خود را با استفاده از ابزارهای ویرایش Canva به درستی آپلود و اصلاح کنید. داخل داشبورد ناب فالوور در اینجا نحوه کار آن آمده است:

1. وارد حساب ناب فالوور خود شوید و به Composer بروید.

2. روی نماد بنفش Canva در گوشه سمت راست پایین ویرایشگر محتوا کلیک کنید.

3. نوع تصویری را که می خواهید ایجاد کنید انتخاب کنید. می توانید یک اندازه بهینه شده برای شبکه را از لیست کشویی انتخاب کنید یا یک طراحی سفارشی جدید را شروع کنید.

استفاده از Canva در ناب فالوور Composer

4. هنگامی که انتخاب خود را انجام می دهید، یک پنجره پاپ آپ برای ورود به سیستم باز می شود. با استفاده از اطلاعات کاربری Canva خود به سیستم وارد شوید یا برای راه‌اندازی یک حساب Canva جدید، فرمان‌ها را دنبال کنید. (در صورتی که می پرسیدید – بله، این ویژگی با حساب های رایگان Canva کار می کند!)

5. تصویر خود را در ویرایشگر Canva طراحی کنید.

6. پس از اتمام ویرایش، روی Add to post در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. تصویر به طور خودکار در پست اجتماعی که در Composer ایجاد می کنید آپلود می شود.

با ناب فالوور حضور خود را در اینستاگرام سریعتر افزایش دهید. پست‌ها و داستان‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید و تلاش‌های خود را با استفاده از مجموعه جامع ابزارهای تحلیل رسانه‌های اجتماعی ما نظارت کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

در اینستاگرام رشد کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست های اینستاگرام، استوری ها، حلقه ها و موضوعات را برنامه ریزی کنید با ناب فالوور. در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا