شبکه های اجتماعی

زنجیره تامین باتری جنرال موتورز در آمریکای شمالی کلید سود خودروهای برقی است

جنرال موتورز شرکت قصد دارد پیوندهای بیشتری را به زنجیره تامین باتری در آمریکای شمالی اضافه کند و تا کنون به حدود 20 معامله اضافه کند، این یک استراتژی کلیدی برای کمک به خودروساز دیترویت برای کاهش شکاف است. شرکت تسلا در سودآوری خودروهای الکتریکی

جنرال موتورز مریم رئیس اجرایی بارا و سایر مدیران قرار است سرمایه گذاران را در مورد پیشرفت خودروساز به سمت افزایش ظرفیت تولید برای تحویل 1 میلیون خودروی الکتریکی در سال در سال توضیح دهند. آمریکای شمالی تا سال 2025

کار بر روی قراردادهای جدید برای حمایت از سطوح بالاتر تولید باتری در آمریکای شمالی، شام، در حال انجام است برگرد، مدیر اجرایی جنرال موتورز برای مرکز عالی مواد اولیه EV.

همچنین بخوانید

ماهیندرا با سه پخش کننده مادون الکتریکی EV برای راه حل های شارژ ارتباط برقرار می کند
Flash با گروه Elimen Polandamp39s برای تولید قطعات EV Partamp39 شریک است

کنجور گفت: «این فضا را تماشا کنید. “شما شروع به دیدن اطلاعیه های بیشتری خواهید کرد.”

او گفت که تامین ظرفیت داخلی بیشتر برای مواد فعال کاتدی یکی از اولویت ها است.

کنجور گفت که سازمان او در GM جدید است و تیم های حقوقی، کارشناسان ادغام و اکتساب و خزانه داری کارکنان برای کار بر روی سرمایه گذاری های مشترک، سرمایه گذاری های سهام و اتحاد برای اطمینان از دسترسی به باتری و مواد مغناطیسی یا ظرفیت تولید.

تسلا با اولین کارخانه Gigafactory خود در نزدیکی Reno، نوادا، پیشتاز توسعه تولید باتری داخلی در ایالات متحده شد.

در میان خودروسازان معتبر آمریکای شمالی، جنرال موتورز سریع‌ترین حرکت را برای تقلید از استراتژی تسلا در ساخت شبکه تولید باتری از استخراج لیتیوم تا مونتاژ بسته‌ها و سلول‌های باتری انجام داده است. جوینت ونچر Ultium LLC جنرال موتورز با LG Energy Solutions برنامه های خود را برای چهار کارخانه باتری در آمریکای شمالی اعلام کرده است.

سیاست‌های یارانه‌ای جدید فدرال که در ماه آگوست به عنوان بخشی از قانون کاهش تورم به تصویب رسید، می‌تواند زنجیره تامین باتری داخلی را به یک تقویت مالی فدرال برای سود نهایی جنرال موتورز تبدیل کند.

اعتبارات مالیاتی و یارانه های مالیاتی IRA برای حمایت از تولید داخلی خودروهای برقی طراحی شده است. آنها می توانند جنرال موتورز را به کسب درآمد از وسایل نقلیه برقی مقرون به صرفه مانند شورلت اکینوکس SUV نزدیکتر کنند که قیمت اولیه آنها حدود 30000 دلار است که تقریباً نصف قیمت تسلا مدل Y است.

قانون کاهش تورم تا 3750 دلار برای هر وسیله نقلیه اعتبار مالیاتی فدرال را به الزاماتی که باتری های EV در آمریکای شمالی با استفاده از موادی که از آمریکای شمالی یا کشورهای متحد تولید می شوند، مرتبط می کند.

اینکه جنرال موتورز چه مقدار از یارانه های فدرال درو خواهد کرد به نحوه نگارش قوانین فنی توسط آژانس های فدرال بستگی دارد. تحلیلگران انتظار دارند تا سال 2030 تسلا در مجموع بیش از هر رقیب دیگری برداشت کند.

بارا طی یک کنفرانس تلفنی در 25 اکتبر گفت: “ما طی 2 تا 3 سال آینده به سمت صلاحیت کامل در سراسر سبد گسترده خواهیم رفت زیرا برخی از عرضه های مختلف در آمریکای شمالی یا ایالات متحده آنلاین می شود.”

جنرال موتورز از ماه می 2021، 14 معامله مربوط به تولید باتری در آمریکای شمالی را اعلام کرده است.

مقامات جنرال موتورز به رویترز گفتند که این شرکت حدود 20 توافق نامه زنجیره تامین باتری را در دست اجرا دارد و تعداد بیشتری نیز در راه است.

گفت: یارانه‌های فدرال به جنرال موتورز و رقبای آن کمک می‌کند تا ضرر هزینه‌ای را که عملیات تولید باتری جدید آمریکای شمالی در رقابت با تولیدکنندگان باتری چینی با آن مواجه خواهد شد، کاهش دهند. پرابهاکار پاتیل، مدیر سابق باتری ساز ال جی شیمی.

پاتیل گفت: «افرادی که شروع به کار دارند، مزیت خواهند داشت. سوال این است که چقدر سریع می توانید به عقب برگردید.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا