شبکه های اجتماعی

لاکهید ابر طبقه بندی شده مایکروسافت را برای سرعت بخشیدن به کار با پنتاگون دریافت می کند

یک بازدیدکننده برای عکسی با آرم مایکروسافت در دفتر مرکزی شرکت مایکروسافت در ردموند، ایالت واشنگتن، ایالات متحده، 19 سپتامبر 2015. (شین هوا/یانگ لی/IANS)

مایکروسافت ارائه خواهد شد لاکهید مدیران اجرایی روز چهارشنبه گفتند که مارتین با اولین ابر طبقه بندی شده خود به عنوان بخشی از یک قرارداد سه ساله، به اشتراک گذاری اطلاعات با بزرگترین سازنده تسلیحات ایالات متحده را آسان تر می کند. پنتاگون، مشتری برتر آن است.

مشارکت ابری امن به لاکهید اجازه می دهد تا از برخی از فرآیندهای تطبیق امنیتی تکراری برای هر پروژه جدید دولتی اجتناب کند.

“هر زمان که یک برنامه طبقه بندی شده جدید را مطرح می کنید، هفته ها تا ماه ها طول می کشد تا فقط IT را برای انجام آن آماده کنید. و این باعث می شود که کل فرآیند به شدت افزایش یابد.” استیو واکرلاکهید، مدیر ارشد فناوری، در مصاحبه ای گفت و از ارائه برآوردی از هزینه کل پروژه خودداری کرد.

همچنین بخوانید

مایکروسافت پشتیبانی فناوری رایگان را برای اوکراین در سراسر سال 2023 گسترش می دهد
تایگر گلوبال سهام مایکروسافت بلاک اوبر را در سه ماهه سوم خریداری کرد

مایکروسافت “سرمایه گذاری قابل توجهی” انجام داده و بیش از هفت سال را صرف ساختن ابر طبقه بندی شده که توسط وزارت دفاع، زک کرامر، مدیر کل، مهندسی ماموریت در شرکت مایکروسافت در مصاحبه مشترک با لاکهید گفت.

“برای ما، این مسئله گسترش استفاده از دارایی‌هایی است که قبلاً در بازار عرضه کرده‌ایم. و واقعاً کاری که انجام می‌دهد امکان همکاری با دیگران است.” کرامر گفته می شود، مانند وزارت دفاع یا، پس از پیوستن به یک برنامه ابری طبقه بندی شده، تامین کنندگان.

لاکهید از ابزارهای بازی، تمرین، مدل‌سازی و شبیه‌سازی مبتنی بر ابر مایکروسافت برای آزمایش سیستم‌ها و فن‌آوری‌های نظامی به صورت مجازی استفاده می‌کند و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کند در مقابل آزمایش‌های گران‌تر نمونه‌های اولیه یا تمرین‌های حضوری.

به گفته مدیران، ابر جدید همچنین به شرکت اجازه می دهد تا تهدیدات سایبری و هک های احتمالی را شناسایی کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا