شبکه های اجتماعی

متا کارکنان خود را به دلیل ربودن حساب های فیس بوک و اینستاگرام اخراج کرد: گزارش

متا بنا بر گزارش ها، بیش از 22 کارمند را به دلیل هواپیماربایی اخراج یا تنبیه کرده است فیس بوک و اینستاگرام حساب های سال گذشته

بر اساس مجله ی وال استریت، برخی از متخلفان از نرم افزار بازیابی حساب متا استفاده کردند،اوهو حتی هزاران دلار رشوه از کسانی که به دنبال دسترسی بودند، گرفت.

برخی از اخراج شدگان پیمانکارانی بودند که به عنوان نگهبان در تأسیسات متا کار می کردند و به سیستم داخلی شرکت برای کمک به کاربرانی که با حساب های خود مشکل داشتند دسترسی داشتند.

همچنین بخوانید

متا در ماه سپتامبر 337 میلیون قطعه محتوای بد را در هند پاکسازی کرد
فیس بوک حالت حرفه ای خود را برای همه سازندگان جهانی باز می کند

سخنگوی متا گفت: «افراد فروش خدمات تقلبی همیشه پلتفرم‌های آنلاین از جمله پلتفرم ما را هدف قرار می‌دهند و تاکتیک‌های خود را در پاسخ به روش‌های تشخیصی که معمولاً در سراسر صنعت استفاده می‌شود، تطبیق می‌دهند.» اندی استون نقل شده بود.

وی افزود: این شرکت به اقدامات مناسب علیه افرادی که در این نوع طرح‌ها دست دارند، ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، وقتی افراد دسترسی به حساب‌های خود را از دست می‌دهند، اغلب روش‌های خودکار را برای بازنشانی آن‌ها امتحان می‌کنند یا سعی می‌کنند با شخصی در متا از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرند، که بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که اغلب ناموفق بوده است.

برخی از این افراد توانستند با تکمیل فرمی از طریق کانال Oops از پرسنل متا و پیمانکاران فرعی کمک بگیرند.

استفاده از Oops، مخفف عملیات آنلایندر این گزارش آمده است، علیرغم اینکه در نظر گرفته شده تا حدودی به موارد خاص مانند دوستان، خانواده، شرکای تجاری و شخصیت های عمومی محدود شود، همراه با تعداد کارمندان افزایش یافته است.

این گزارش می افزاید: در سال 2020، این کانال حدود 50270 کار را انجام داد که از 22000 کار در سال 2017 بیشتر بود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا