چه طور

چگونه به روز رسانی های امنیتی را در آیفون حذف نصب کنیم و چرا؟

اپل اکنون با انتشار iOS 16 و iPadOS 16.1 به‌ترتیب، روش به‌روزرسانی آیفون و آی‌پد خود را با تفاوت بین به‌روزرسانی‌های امنیتی و ویژگی‌ها کمی تغییر داده است. برگی که به نظر می رسد از کتاب مایکروسافت خارج شده است، به روز رسانی های پاسخ امنیتی انتخابی به اپل کمک می کند تا حداکثر امنیت و پایداری دستگاه های خود را بدون انتظار چند هفته ای برای انتشار ویژگی آتی تضمین کند. با این حال، مانند هر به‌روزرسانی سیستم‌عامل برای هر دستگاهی، می‌توانید با اشکالات و مشکلاتی روبرو شوید که ممکن است روند کار شما را مختل کند. خوشبختانه، مانند ویندوز، اپل به شما اجازه می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های امنیتی را که در صورت نیاز «پاسخ‌های امنیتی سریع» نامیده می‌شوند، حذف نصب کنید. بیایید دریابیم که چگونه می توانید آنها را حذف کنید و چرا یا باید آنها را حذف کنید.

نحوه حذف به‌روزرسانی امنیتی در آیفون (پاسخ‌های امنیتی سریع)

قبل از اینکه بتوانید Rapid Security Responses را از آیفون خود حذف نصب کنید، باید چند الزام را رعایت کنید. از بخش زیر برای آشنایی با آنها استفاده کنید.

الزامات

در زمان نوشتن این پست، iOS 16.2 هنوز در مرحله بتا است. در صورت تمایل می توانید در برنامه بتا اپل ثبت نام کنید تا از این ویژگی فوراً استفاده کنید. با این حال، فرض کنید قصد دارید از نسخه بتا در درایور روزانه خود استفاده کنید. در این صورت، ما انجام این کار را توصیه نمی‌کنیم، زیرا نسخه‌های بتای iOS معمولاً دارای اشکالاتی هستند که می‌توانند باعث بی‌ثباتی درایور روزانه شما شوند. توصیه می کنیم در چنین مواردی چند هفته صبر کنید تا نسخه عمومی iOS 16.2 عرضه شود.

راهنمای گام به گام

در اینجا نحوه حذف Rapid Security Responses از آیفون خود آورده شده است.

برنامه تنظیمات را باز کنید و ضربه بزنید عمومی.

حالا ضربه بزنید و انتخاب کنید در باره.

1668803489 154 چگونه به روز رسانی های امنیتی را در آیفون حذف

ضربه بزنید و انتخاب کنید نسخه iOS زیر نام.

1668803489 296 چگونه به روز رسانی های امنیتی را در آیفون حذف

اکنون لیستی از به روز رسانی های امنیتی نصب شده را در زیر خواهید داشت پاسخ امنیتی سریع. به‌روزرسانی مربوطه را که می‌خواهید حذف کنید، پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید پاسخ امنیتی را حذف کنید.

1668803493 123 چگونه به روز رسانی های امنیتی را در آیفون حذف

ضربه زدن برداشتن برای تایید انتخاب شما

1668803493 516 چگونه به روز رسانی های امنیتی را در آیفون حذف

زمانی که از شما خواسته شد، رمز عبور آیفون خود را تایپ کنید.

1668803493 625 چگونه به روز رسانی های امنیتی را در آیفون حذف

اکنون می توانید فرآیند حذف را در زمان واقعی تحت به روز رسانی مربوطه ردیابی کنید. پس از تکمیل، آیفون شما مجددا راه اندازی می شود و موارد انتخاب شده را حذف می کند پاسخ امنیتی سریع. این فرآیند را قطع نکنید، زیرا آیفون شما ممکن است چند ثانیه طول بکشد تا دوباره روشن شود.

1668803493 148 چگونه به روز رسانی های امنیتی را در آیفون حذف

و به این ترتیب می توانید پاسخ های امنیتی سریع را از آیفون خود حذف کنید.

چرا و چه زمانی باید Rapid Security Responses را در آیفون خود حذف نصب کنیم؟

دلایل زیادی برای حذف Rapid Security Responses از آیفون شما وجود ندارد. این به‌روزرسانی‌ها برای اصلاح سوءاستفاده‌ها، باگ‌ها و سایر نقص‌های امنیتی است که می‌تواند آیفون شما را در معرض خطر قرار دهد. اما در برخی موارد، اگر به‌روزرسانی‌های جدیدتر منجر به مشکلات و باگ‌ها می‌شوند، می‌توانید انتخاب کنید که به‌روزرسانی‌ها را به‌طور موقت تا زمانی که یک آپدیت جدید توسط اپل صادر نشده است، حذف نصب کنید.

از سوی دیگر، اگر یک محقق امنیتی، توسعه‌دهنده اپلیکیشن یا یک جیلبریک مشتاق هستید، به‌روزرسانی‌های پاسخ امنیتی می‌توانند مانعی برای گردش کار شما باشند. در چنین مواردی نیز می‌توانید انتخاب کنید که پاسخ‌های امنیتی سریع را از آیفون خود حذف کنید.

امیدواریم این پست به شما کمک کند تا با فرآیند حذف سریع پاسخ‌های امنیتی از آیفون خود آشنا شوید. اگر با مشکلی روبرو هستید یا سؤال دیگری دارید، با استفاده از نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا