شبکه های اجتماعی

میکرون تولید انبوه تراشه های پیشرفته را در ژاپن عرضه می کند

سازنده تراشه حافظه فناوری میکرون تولید انبوه تراشه‌های حافظه با دسترسی تصادفی پویا (DRAM) با ظرفیت بالا و کم مصرف 1 بتا را در کارخانه خود در هیروشیما آغاز کرد. ژاپن.

سفیر آمریکا در ژاپن، رحم امانوئلو مقامات ژاپنی در مراسمی در هیروشیما به مناسبت آغاز تولید در مقیاس بزرگ شرکت کردند و بر اهمیت سیاسی فزاینده نیمه هادی ها برای دو متحد تاکید کردند.

تولید از میکرونبیشتر است تراشه پیشرفته، که می تواند یک سوم داده بیشتر از تراشه های قدیمی ذخیره کند، در حالی است که ژاپن تلاش می کند صنعت تراشه قدرتمند خود را احیا و مدرن کند.

همچنین بخوانید

یک مقام آمریکایی می‌گوید محدودیت‌های صادرات تراشه با هدف آسیب رساندن به کسب‌وکارها نیست
مدیر عامل مدیاتک می بیند که amp39incrementalamp39 از تایوان دور می شود

امانوئل در توییتر گفت که راه اندازی نمونه ای از این است که چگونه دو کشور “متعهد به تقویت زنجیره تامین نیمه هادی” و امنیت ملی با هم هستند.

شهردار سابق شیکاگو بر تقویت روابط تجاری بین هر دو کشور برای محافظت از زنجیره تامین و کاهش اتکا به چین تمرکز کرده است.

توکیو نگران است که افزایش اصطکاک تجاری بین ایالات متحده و چین باعث کمبود نیمه هادی های مورد نیاز خودروسازان و سایر سازندگان شود.

دولت ژاپن در ماه سپتامبر به Micron 46.5 میلیارد ین (332 میلیون دلار) برای افزایش ظرفیت تولید در کارخانه خود پیشنهاد داد.

در ماه ژوئیه، 93 میلیارد ین یارانه به تولیدکنندگان تراشه های حافظه رقیب Kioxia Corp و Western Digital Corp داد تا به آنها کمک کند تا تولیدات خود را در کارخانه مشترک خود در ژاپن توسعه دهند.

تراشه های DRAM به طور گسترده در مراکز داده، رایانه های شخصی و سایر دستگاه ها استفاده می شوند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا