چه طور

هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیک چقدر است؟

کسب و کار خرده فروشی آنلاین شما می تواند قدم بزرگی به نظر برسد – اما اگر می خواهید گسترش دهید بسیار مهم است!

هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیک به طور متوسط ​​چقدر است؟ بین 50 تا 350 دلار در ماه برای یک شرکت کوچک تا متوسط، به علاوه سرمایه گذاری اولیه تا 1000 دلار.

در مرحله بعد، هزینه هر جزء را مرحله به مرحله بررسی می کنیم و توضیح می دهیم که چگونه a پاپ آپ رایگان وب سایت می تواند به کاهش هزینه های شما کمک کند!

هزینه های میزبانی برای یک سایت تجارت الکترونیک

اولین قدم این است که مطمئن شوید سایت شما از درستی پشتیبانی می کند ساختار کسب و کار برای تجارت الکترونیک شرکت ها – از جمله:

  • نام دامنه؛ که آدرس وب شماست
  • میزبانی وب؛ جایی که داده های وب سایت شما ذخیره می شود.
  • گواهینامه SSL؛ این امنیت وب سایت ضروری است، پس حتما آن را داشته باشید.

چندین پلتفرم تجارت الکترونیک وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، از جمله راه حل های خود میزبانی و SaaS.

آیا وردپرس برای وب سایت های تجارت الکترونیک خوب است؟

آیا وردپرس برای وب سایت های تجارت الکترونیک خوب است؟این یکی از چندین گزینه بالقوه، همراه با مارک هایی مانند Shopify و BigCommerce است – همه نام های دامنه را به عنوان بخشی از یک بسته پولی ارائه می دهند.

دامنه ها معمولاً 10 تا 20 دلار در سال هزینه دارند، میزبانی وب از 29 تا 250 دلار در ماه یا یک سایت خود میزبان بین 2.99 تا 200 دلار در ماه هزینه دارد.

انتخاب یک نرم افزار تجارت الکترونیک مقرون به صرفه

سایت تجارت الکترونیک شما نیاز دارد:

  • صفحات محصول
  • مدیریت سهام
  • چرخ دستی های خرید
  • صفحات پرداخت و پرداخت

وب سازان مقرون به صرفه از 20 تا 30 دلار در ماه برای یک سرویس اولیه هزینه می گیرند.

به عنوان یک مقایسه سریع، محصول Wix Business Basic ماهانه 13 دلار هزینه دارد (به شرط پرداخت سالانه)، شامل گواهینامه رایگان SSL و میزبانی.

بسته Basic Shopify ماهیانه 29 دلار هزینه دارد – دوباره اگر برای سال پیش پرداخت کنید. شما امنیت SSL را دریافت می کنید اما هیچ چیز اضافی اضافه دیگری ندارید.

یک سایت استاندارد BigCommerce با هاست و SSL ماهیانه 29.95 دلار هزینه دارد، اما اگر بیش از 50000 دلار در یک سال گردش مالی داشته باشید، موظف هستید به پلن پلاس ارتقا دهید – با برچسب قیمت 79.95 دلار در ماه.

توجه داشته باشید که با هر یک از این سه راه حل به پلاگین های جداگانه نیاز دارید. این به این دلیل است که آنها گزارش های سفارشی، تسویه حساب ها به ارزهای مختلف، ماشین حساب برای مالیات فروش، عوارض عوارض و هزینه های واردات، یا هر ویژگی دیگری را که شما نیاز دارید ترکیب نمی کنند.

پرداخت هزینه های پردازش برای فروش آنلاین

پردازش پرداخت یک هزینه مداوم است – انتخاب‌ها بین پلتفرم‌ها و هزینه‌ها نیز متفاوت است!

PayPal و Stripe برای WooCommerce 2.9٪ به اضافه 0.30 دلار برای هر فروش دریافت می کنند. همین نرم افزار برای BigCommerce بین 2.4٪ تا 2.9٪، به اضافه 0.30 دلار هزینه دارد.

Shopify Payments برای هر تراکنش 2.4٪ – 2.9٪ هزینه دریافت می کند که به هزینه تراکنش 0.30 دلاری اضافه می شود.

انتخاب پلاگین ها و نرم افزارهای تجارت الکترونیک

هر کدام از خدمات میزبانی و پلتفرم وب را که انتخاب کنید، به افزونه ها و نرم افزارهای اضافی نیاز دارید تا سایت تجارت الکترونیک خود را از سایرین متمایز کنید.

تعداد زیادی افزونه رایگان وجود دارد که می تواند عملکرد فروش شما را تغییر دهد:

  • قالب های فرم تماس برای مدیریت سوالات.
  • یک تایمر شمارش معکوس برای ترویج رویدادهای فروش و راه اندازی.
  • پنجره های بازشو برای ذخیره چرخ دستی های رها شده و بهبود نرخ تبدیل.
  • گالری های رسانه ای برای اتصال شبکه های اجتماعی به سایت شما.
  • ربات‌های چت و راهنماهای پرسش‌های متداول تعاملی.

طراحی وب سایت – قالب های رایگان در مقابل توسعه دهندگان وب تجاری

در نهایت، بیایید در مورد طراحی وب سایت صحبت کنیم – شما باید طرح‌بندی، تصاویر محصول، گرافیک سبک زندگی و محتوا را انتخاب کنید تا به جریان خوب سایت شما کمک کند. پلتفرم‌های سازنده وب دارای تم‌ها و قالب‌هایی هستند که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید، یا می‌توانید به یک توسعه‌دهنده پول بدهید تا سایت شما را برای کسب‌وکارتان سفارشی کند.

اگر می‌خواهید از قالب‌های ممتاز استفاده کنید، طراحی تا 250 دلار یا اگر می‌خواهید یک طراح را برای ایجاد چیزی سفارشی استخدام کنید، به طور متوسط ​​بین 1000 تا 5000 دلار هزینه دارد. ترفند این است که با یک بودجه مشخص شروع کنید و تصمیم بگیرید که پول نقد خود را کجا خرج کنید تا بهترین سایت ممکن را داشته باشید.

همیشه می‌توانید با یک الگوی اولیه شروع کنید، برخی از بهترین افزونه‌های رایگان وب‌سایت را انتخاب کنید، و به‌عنوان رونق کسب‌وکار، دوباره از وب‌سایت خود بازدید کنید، صفحات، جزئیات و ویژگی‌های جدیدی را اضافه کنید تا سایت خود را در کنار فروش خود رشد دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا