ارز دیجیتال

تلویزیون چین «معامله بزرگ» را برای کریپتو پخش کرد

ساختمان دوربین مدار بسته در پکن، چین. منبع: Adobe / anekoho

بخشی از تلویزیون دولتی چین در مورد ارزهای دیجیتال توجه cryptoverse را به خود جلب کرده است، با مدیر عامل Binance Changpeng Zhao (CZ) اشاره می‌کند که گزارش‌های مشابه در گذشته باعث افزایش قیمت‌ها شده است.

«CCTV (تلویزیون مرکزی چین) به تازگی رمزارز را پخش کرد. این یک معامله بزرگ است. جوامع چینی زبان غوغا می کنند. از نظر تاریخی، پوشش‌هایی مانند این منجر به گاو نر شد.» CZ گفت 8.4 میلیون دنبال کننده او در توییتر در روز چهارشنبه.

«نگفتن گذشته، آینده را پیش بینی می کند. و نه مشاوره مالی.

بخش مورد اشاره CZ در 23 مه در کانال CCTV چین پخش شد و بر روی یک طرح مجوز اجباری جدید برای پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال در هنگ کنگ تمرکز داشت.

از جمله، این بخش گفت: شرکت‌هایی که خدمات مرتبط با رمزنگاری را در هنگ کنگ ارائه می‌کنند باید تا اول ژوئن، زمانی که دستورالعمل‌های جدید ارزهای دیجیتال در شهر اجرا می‌شوند، برای مجوز از کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ درخواست دهند.

بخش تلویزیون ابتدا در وب سایت دوربین مداربسته در دسترس بود، اما به نظر می رسید که در زمان انتشار حذف شده است.

تلویزیون چین معامله بزرگ را برای کریپتو پخش کرد
به نظر می رسد بخش مربوط به رمزارز توسط دوربین مدار بسته حذف شده است. منبع: tv.cctv.com

مرکز جدید هنگ کنگ برای ارزهای دیجیتال؟

هنگ کنگ اخیراً خود را بر عهده گرفته تا به مرکز جدیدی برای فعالیت‌های رمزنگاری تبدیل شود و این شهر نیمه خودمختار میزبان چندین کنفرانس در سال جاری بود که در آن شرکت‌های رمزنگاری از سراسر جهان برای نقل مکان به آنجا استقبال کرد.

با این حال، در سرزمین اصلی چین، استخراج، تجارت و بسیاری از استفاده‌های دیگر از کریپتو از سال 2021 ممنوع شده است.

در توییتر، اظهار نظر CZ توسط کارآفرین چینی رمزارز و بنیانگذار ترون، جاستین سان نیز مورد توجه قرار گرفت، که گفت این بخش “به خوبی می تواند منجر به افزایش آگاهی و کنجکاوی در مورد ارزهای دیجیتال شود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا