شبکه های اجتماعی

آنچه ارائه می دهد، نحوه ادعا و موارد دیگر

Krafton یک جعبه جدید با زمان محدود را به بازی محبوب بتل رویال خود – Battlegrounds Mobile India اضافه کرده است. این جعبه که Ocean Friends Crate نام دارد، با آیتم‌های جدید درون بازی مانند پوسته‌ها، لوازم جانبی و موارد دیگر عرضه می‌شود.

جعبه BGMI Ocean Friends: اقلام گنجانده شده است
جعبه Ocean Friends Crate با تم اقیانوس است و پوسته ها و اقلامی با الهام از آبزیان دارد. که شامل ست مانتا ری، کوله پشتی قورباغه پرنس و سایر لباس های افسانه ای است.

BGMI Ocean Friends Crate: قیمت، نحوه ادعا و موارد دیگر
Krafton تأیید کرده است که اولین جعبه دوستان Ocean اکنون برای همه کاربران BGMI با تخفیف تا 70٪ فعال است. برای دریافت افت جعبه، بازیکنان می‌توانند از اولین افتتاحیه در 18 UC استفاده کنند که از قیمت اصلی 60 UC کمتر است. همچنین، بازیکنان می‌توانند جعبه را 10 بار با تخفیف 540 UC باز کنند که از 600 UC کمتر است.

Krafton همچنین اخیراً یک جعبه محافظ جدید را معرفی کرده است. این جعبه همچنین در کنار جعبه Ocean Friends Crate که به تازگی معرفی شده است موجود است و شامل ست شیک کرسنت شاهزاده خانم، ست سرباز قرمز و سبز، سر خرس قاتل و غیره است.

بازگشت BGMI
در همین حال، پس از اینکه دولت هند ممنوعیت را به صورت آزمایشی سه ماهه لغو کرد، Krafton India از بازگشت بازی در هند خبر داد. بلافاصله پس از اعلام این خبر، وزیر دولت (MoS) در امور الکترونیک و فناوری اطلاعات، راجیو چاندراسخار تصریح کرد که تصمیم برای اجازه دادن به بازی ویدیویی برای بازگشت به کشور تنها پس از سه ماه آزمایش سخت این بازی اتخاذ خواهد شد.

چاندراسخار در توییتی گفت: “این یک تایید آزمایشی سه ماهه برای BGMI پس از رعایت مسائل مربوط به مکان سرور و امنیت داده ها و غیره است.”

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا