چه طور

چگونه کتابخانه موسیقی Google Play را حذف کنیم؟ [Solved] 2022

چگونه کتابخانه Google Play خود را حذف کنم؟

برای حذف کتابخانه Google Play خود، این مراحل را دنبال کنید: 1. برنامه Google Play را در دستگاه خود باز کنید. 2. روی Library ضربه بزنید. 3. روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه کتابخانه ضربه بزنید. 4. روی Delete Library ضربه بزنید. 5. با ضربه زدن روی OK تأیید کنید که می خواهید کتابخانه را حذف کنید.

چگونه می توانم موسیقی را برای همیشه از Google Play حذف کنم؟

برای حذف دائمی موسیقی از Google Play، برنامه Google Play Music را باز کنید و آلبوم یا آهنگی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید. روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. “حذف را انتخاب کنید.

آیا می توانم با خیال راحت موسیقی Google Play را حذف کنم؟

بله، می‌توانید با خیال راحت Google Play Music را حذف کنید. با این حال، بسته به نوع حساب، ممکن است برخی از محتواها پس از حذف برنامه در دسترس نباشد.

چگونه کتابخانه موسیقی را حذف کنم؟

در مک، برنامه Music را باز کرده و Library را انتخاب کنید. در رایانه شخصی، برنامه Music را باز کنید و روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای پنجره کلیک کنید. Library و سپس Songs را انتخاب کنید. روی یک آهنگ کلیک کنید تا پنجره جزئیات آن باز شود. در زیر «این آهنگ حذف شود؟» روی حذف کلیک کنید.

دکمه کتابخانه در گوگل پلی کجاست؟

دکمه Library در گوشه سمت چپ پایین برنامه Google Play قرار دارد.

موسیقی Google Play کجا در تلفن من ذخیره می شود؟

Google Play Music در پوشه “Music” گوشی شما ذخیره می شود.

اگر گوگل پلی را حذف کنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر Google Play را حذف کنید، برنامه‌ها و بازی‌هایتان از دستگاهتان حذف نصب خواهند شد. همچنین هر گونه پیشرفتی را که در آن برنامه ها و بازی ها داشته اید از دست خواهید داد.

آیا می توان Google Play را حذف کرد؟

بله، Google Play را می توان از دستگاه حذف کرد. این کار با رفتن به Settings > Apps > Google Play و حذف نصب برنامه انجام می شود.

چرا آنها Google Play Music را متوقف کردند؟

Google Play Music در ماه می سال جاری متوقف شد. این شرکت اشاره کرد که دیگر با “چشم انداز و استراتژی” آنها هماهنگ نیست.

چگونه از کتابخانه برنامه حذف کنم؟

برای حذف یک برنامه از کتابخانه خود، فروشگاه App را در دستگاه خود باز کنید و مکان برنامه را پیدا کنید. روی نماد برنامه ضربه بزنید و سپس روی دکمه More در پایین صفحه ضربه بزنید. در بخش «اطلاعات برنامه»، روی دکمه حذف ضربه بزنید.

چگونه موسیقی دانلود شده را حذف کنم؟

برای حذف موسیقی دانلود شده:
برنامه Music را در دستگاه خود باز کنید.
برای موسیقی که می‌خواهید حذف کنید، روی هنر آلبوم ضربه بزنید.
روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای آلبوم هنری ضربه بزنید.
روی حذف آلبوم ضربه بزنید.
اگر آهنگ‌هایی در آلبوم داشته باشید، از دستگاه شما حذف می‌شوند و نمی‌توانید دوباره آن‌ها را دانلود کنید.

چگونه موسیقی دانلود شده را حذف می کنید؟

چند راه برای حذف موسیقی دانلود شده وجود دارد. یکی از راه ها استفاده از برنامه Music در گوشی خود است. برنامه Music را باز کنید، آهنگی را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید و روی سه خط در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید. در صفحه بعدی، روی Delete ضربه بزنید. راه دیگر این است که به کاوشگر فایل کامپیوتر خود بروید و آهنگی را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید. روی آهنگ کلیک راست کرده و Delete را انتخاب کنید.

چگونه آهنگ های دانلود شده در گوشی خود را حذف کنم؟

در آیفون، برنامه «Music» را باز کنید و برای آهنگی که می‌خواهید حذف کنید، روی جلد آلبوم ضربه بزنید. برای دیدن همه آهنگ‌های آن آلبوم، انگشت خود را به چپ بکشید. روی آهنگی که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید. یک دکمه “حذف” در بالای صفحه ظاهر می شود. بر روی دکمه “حذف” ضربه بزنید و آهنگ از گوشی شما حذف خواهد شد.

چگونه دانلودی را از آیفون خود حذف کنم؟

برای حذف دانلود از آیفون خود، اپ استور را در دستگاه خود باز کنید و روی برگه خریداری شده ضربه بزنید. در زیر لیست اقلام خریداری شده، دانلودی را می‌بینید که می‌خواهید حذف کنید. روی دانلود ضربه بزنید و سپس Remove from My iPhone را انتخاب کنید.

چگونه موسیقی دانلود شده را از اندروید خود حذف کنم؟

برای حذف موسیقی دانلود شده از دستگاه Android خود، برنامه Music را باز کنید و روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. در برگه «موسیقی من»، روی آلبوم هنری موسیقی مورد نظر برای حذف ضربه بزنید و سپس روی «حذف» ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا