شبکه های اجتماعی

اپل به برندگان WWDC 2023 Swift Student Challenge اطلاع می دهد

برندگان از WWDC 2023 Swift Student Challenge مطلع شده اند و یک مجموعه هدیه به همراه شانس برنده شدن بلیت قرعه کشی رویداد حضوری دریافت خواهند کرد. سیب این چالش را سالانه سازماندهی می کند تا به توسعه دهندگان دانش آموز انگیزه دهد تا مهارت های خود را افزایش دهند و جوایزی کسب کنند.

برای شرکت، فرد باید بالای 13 سال سن داشته باشد، در یک موسسه آکادمیک یا آموزش خانگی معادل آن ثبت نام کرده باشد و به عنوان توسعه دهنده به طور تمام وقت مشغول به کار نباشد.

هر سال، دانش آموزان برای ایجاد یک پروژه زمین بازی سوئیفت به چالش کشیده می شوند، که سپس توسط اپل بر اساس مهارت فنی و خلاقیت آن ارزیابی می شود.

برندگان از طریق ایمیل مطلع شده اند و استر هار، مدیر ارشد بازاریابی جهانی توسعه دهندگان اپل، این خبر را در توییتر اعلام کرد. شرکت کنندگان همچنین می توانند با ورود به حساب توسعه دهنده خود وضعیت خود را بررسی کنند.

“شما به عنوان WWDC23 انتخاب شده اید چالش دانش آموزی Swift دریافت کننده جایزه بر اساس ارسال برجسته شما. شما لباس بیرونی انحصاری WWDC23 دریافت خواهید کرد، AirPods Pro، و یک پین سفارشی در آدرس پستی که در فرم ارسال خود ارائه کرده اید تنظیم شده است. همچنین یک سال عضویت انفرادی در آن دریافت خواهید کرد برنامه توسعه دهنده اپل بدون هیچ هزینه ای،” در ایمیل دریافت شده توسط متقاضیان انتخاب شده آمده است.

برندگان از WWDC مسابقه 2023 لباس بیرونی انحصاری، AirPods Pro، یک مجموعه پین ​​سفارشی و یک عضویت یک ساله در برنامه توسعه دهندگان اپل دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، افرادی که شرکت را انتخاب کردند، این شانس را دارند که در ماه ژوئن از طریق یک قرعه کشی ویژه در WWDC شرکت کنند.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل قرار است از 5 ژوئن آغاز و در 9 ژوئن به پایان برسد. انتظار می رود این شرکت نسخه های جدید نرم افزار را برای آیفون، آی پد، مک و غیره معرفی کند — iOS 16، iPadOS 16، macOS 14، watchOS 9، و بیشتر. یکی از مورد انتظارترین هدست‌های واقعیت ترکیبی است. اپل همچنین می تواند دو مک بوک جدید – مک بوک ایر 13 اینچی و مک بوک ایر 16 اینچی را معرفی کند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا