شبکه های اجتماعی

گزارش شده است که گوگل در حال کار بر روی یک ویژگی dashcam برای پیکسل و سایر تلفن های اندرویدی است

گوگل در حال برنامه‌ریزی برای فشار دادن یک جدید است امنیت شخصی برای گوشی‌های هوشمند Pixel خود به‌روزرسانی کنید و تلفن‌های Android را انتخاب کنید که به کاربران امکان می‌دهد از تلفن‌ها به عنوان استفاده کنند داش کم بر اساس آخرین حذف APK 9to5 Google در مورد امنیت شخصی، برای اتومبیل خود.

بر اساس این گزارش، گوگل اخیراً یک نسخه آزمایشی جدید از ایمنی شخصی — نسخه 2023.04.27.532191641.8-dogfood– را در فروشگاه Play عرضه کرده است. پس از حذف APK برنامه، آنها ویژگی جدیدی به نام Dashcam پیدا کردند. و آنها همچنین موفق شده اند این ویژگی را فعال کنند.

برای کسانی که نمی‌دانند، ویژگی ایمنی شخصی در دستگاه‌های Android عمدتاً در دستگاه‌های Pixel و چند تلفن Android دیگر مانند Nothing Phone (1) موجود است که ویژگی‌هایی مانند تشخیص سقوط، تشخیص تصادف، اشتراک‌گذاری اضطراری و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

طبق گزارش حذف، آخرین نسخه آزمایشی برنامه شامل خطوط کدهایی است که ویژگی‌های Dashcam را نشان می‌دهد. خط کدها نشان می دهد که کاربران می توانند از تلفن های خود به عنوان داش کم برای ضبط ویدیو و صدا در حین رانندگی استفاده کنند.

توجه داشته باشید که این ویژگی هنوز بخشی از ساخت آزمایشی است و هنوز به طور رسمی عرضه نشده است. با این حال، هنگامی که این ویژگی در دسترس است، کاربران می توانند آن را فعال کنند ویژگی داشکم درست از تنظیمات

این کد همچنین نشان داد که گوگل ممکن است به کاربران اجازه دهد ویدیو را به صورت دستی ضبط کنند یا ویدیوهای اخیر شما را در تنظیمات ایمنی شخصی مشاهده کنند. همراه با این، این ویژگی ممکن است به Google Maps نیز مرتبط شود.

به تازگی گوگل آپدیت اندروید 14 بتا 2 را برای چندین گوشی هوشمند از برندهایی مانند Vivo، OnePlus، Realme، Oppo و سایرین اعلام کرده است. کاربران اکنون این گزینه را دارند که آپدیت را در دستگاه های انتخابی دانلود و نصب کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا