شبکه های اجتماعی

کینگستون محصولات جدید خود را در Computex 2023 به نمایش می گذارد

کینگستون جدیدترین محصولات خود را در کامپیوتکس 2023، که شامل حافظه غیر باینری DDR5، XS1000 External SSD، کارت SD صنعتی، راه حل های مرکز داده و موارد دیگر بود.

کینگستون DataTraveler microDuo 3C USB توسط این سازمان انتخاب شد شورای توسعه تجارت خارجی تایوان (TAITRA) به عنوان هدیه رسمی رسانه ای برای کامپیوتکس 2023.

کینگستون در کامپیوتکس 2023

نمایشگاه کینگستون Future Hub نشان می دهد که چگونه حافظه و راه حل های ذخیره سازی کینگستون می تواند زندگی کاربران را بهبود بخشد. نمایشگاه به پنج منطقه تقسیم شده است که هر کدام تمرکز منحصر به فردی دارند.

منطقه Creator Gadgets دارای یک استودیوی شخصی مجهز به حافظه Kingston FURY، SSD و ابزارهای ایستگاه کاری است. کینگستون حافظه های غیر باینری DDR5 را معرفی کرده است که گزینه ای مقرون به صرفه را برای کاهش هزینه های سیستم و حفظ نسبت حافظه به هسته و پهنای باند ایده آل در اختیار کاربران قرار می دهد.

Enterprise Suite یک مرکز داده راهپیمایی است که حافظه SSD و Server Premier DDR5 Kingston در سطح سازمانی را به نمایش می‌گذارد که مورد اعتماد سازندگان پیشرو سرور و بزرگترین مراکز داده جهان است. همچنین کارت SD صنعتی را معرفی می کند که برای ضبط فشرده در محیط های کاری سخت ایده آل است.

را گیمر اکستازی Zone ساخت‌های شخصی‌سازی‌شده رایانه‌های شخصی ساخته‌شده توسط برترین مددرهای رایانه‌های شخصی را در کنار خطوط تولید حافظه غیر باینری Kingston FURY DDR5 و Kingston FURY Renegade SSD به نمایش می‌گذارد. این منطقه همچنین حافظه DDR4 را با طراحی‌های جدید پخش کننده حرارت و گزینه‌های DDR5 RGB با جلوه‌های نورپردازی FURY CTRL نمایش می‌دهد تا گیمرها را با عملکرد پیشرفته و سبک تهاجمی توانمند کند.

برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند، Vlogger Essentials منطقه بهترین راه حل های ذخیره سازی کینگستون را در کلاس خود به نمایش می گذارد. کینگستون با شریک سفر طولانی مدت خود، EVA Air، a اتحاد ستاره عضو، تجربه سفر هوشمند را به سطح بعدی ببرید. این منطقه همچنین اولین نگاه انحصاری را به SSD خارجی ارائه می دهد که قابلیت حمل نهایی را برای ذخیره، اشتراک گذاری و انتقال فایل ها و خاطرات مهم در حین حرکت ارائه می دهد.

منطقه زندگی هوشمند به راه‌حل‌های تعبیه‌شده کینگستون برای برندهای پیشرو جهانی، از جمله ایسر، ایسوس، بی‌بی‌کی الکترونیکس، و OPPO. محصولات حافظه جاسازی‌شده کینگستون را می‌توان در دستگاه‌های خانه هوشمند، پهپادها، کتاب‌های الکترونیکی و ابزارهای آموزشی پیدا کرد که این امر باعث تقویت بیشتر باور «کینگستون با شماست».

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا