شبکه های اجتماعی

برنامه برنامه ریزی مالی بانک آمریکا 55 میلیارد دلار طی دو سال بیشتر جذب می کند

بانک آمریکا ابزار مالی شخصی دیجیتال Corp، برنامه زندگی، بیش از 55 میلیارد دلار پول جدید از زمان راه اندازی خود در اواخر سال 2020 جذب کرده است، زیرا مشتریان از فناوری برای تعیین اهداف مالی استفاده می کنند.

Life Plan که بیش از 10 میلیون کاربر دارد، مشتریان را قادر می سازد تا اهدافی مانند پس انداز برای تعطیلات یا دانشگاه یا ایجاد صندوق بازنشستگی را تعیین کنند. این ابزار از آنجایی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از برنامه ها برای مدیریت پرداخت ها، بودجه بندی و خرید استفاده می کنند، محبوبیت پیدا کرده است.

BofA‘s برنامه دیوید تایری، مدیر ارشد دیجیتال بانک آمریکا، به رویترز گفت که به مشتریان این امکان را می دهد تا پول خود را در بانک ها و حساب های کارگزاری خود جابجا کنند و همچنین از سایر موسسات وجوه دریافت کنند.

او افزود: “این یک تجربه بسیار انسانی است که برای بیان آنچه برای شما مهم است طراحی شده است و ما به شما کمک خواهیم کرد تا در مورد آن بیاموزید.”

در حالی که میلنیال ها و Gen-Z 63 درصد از کاربران این برنامه را تشکیل می دهند، Gen X و بیبی بومرها 38 درصد را تشکیل می دهند.

نیکی کاتز، رئیس بخش دیجیتال در BofA، در کنفرانس انجمن بانکداران مصرف کننده در روز دوشنبه در لاس وگاس گفت: با گذشت زمان، هوش مصنوعی به سهولت استفاده از این ابزار برای مشتریان کمک کرده و به جلب توجه آن کمک کرده است.

به گفته وام دهنده، استفاده از دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی وام دهنده، اریکا، نیز افزایش یافته است، با تعامل بیش از 33.5 میلیون مشتری در سال 2022.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا