شبکه های اجتماعی

اپل ممکن است در ایالات متحده مشکلات “Epic Games” داشته باشد

چندین شرکت برتر از جمله فورتنایت سازنده بازی های حماسی، در تضاد بوده اند سیب بیش از 30٪ “مالیات”. اخیراً، یک دادگاه ایالات متحده حکم قبلی را تأیید کرد که می‌توانست اپل را مجبور به تغییر روش‌های پرداخت در اپ استور کند. طبق این حکم آیفون سازنده نمی تواند پیوندهای پرداخت های خارج از فروشگاه App را ممنوع کند. این شرکت اکنون یک درخواست تجدیدنظر برای تجدید نظر در حکم در یک پرونده ضد تراست ارائه کرده است.

چه حکمی دارد
در آوریل، یک هیئت سه قاضی حکم سال 2021 را در دادگاه فدرال کالیفرنیا تایید کرد حماسهشکایتی که در آن سازنده بازی اپل را متهم کرد که به طور غیرقانونی از توسعه دهندگان نرم افزار خواسته است تا 30٪ کمیسیون خریدهای درون برنامه ای مصرف کنندگان را بپردازند.

یک قاضی دادگاه متوجه شد که اپل قانون رقابت ناعادلانه ایالت کالیفرنیا را نقض کرده است، اما مقررات ضد انحصار ایالات متحده را نقض نکرده است.

همچنین بخوانید

دادگاه استیناف ایالات متحده می گوید اپل نمی تواند لینک پرداخت های خارج از اپ استور را ممنوع کند

اپل یک پرونده جدید دارد که یک حکم سراسری را به چالش می کشد و می گوید این عمل “رقابتی است و قوانین ضد انحصار” را نقض نمی کند.

چالش های حماسی حاکم است
در همین حال، Epic همچنین این حکم را به چالش کشید و گفت که اپل مستقیماً “هدف اصلی” قانون ضد انحصار ایالات متحده برای تقویت رقابت را درگیر کرده است.

در این گزارش آمده است: «Epic همچنین استدلال می‌کند که دادگاه استیناف یک تعادل «دقیق» بین مزایای ادعا شده مصرف‌کننده و اثرات ضدرقابتی رویه‌های اپل انجام نداده است.

همچنین بخوانید

توضیح داد که چگونه اپیک گیمز قصد دارد یک اقتصاد اکوسیستم باز برای توسعه دهندگان بازی ایجاد کند

وکلای این دو شرکت گفتند که هیئت باید مجدداً پرونده را بررسی کند یا دادگاه باید هیئتی متشکل از 11 قاضی را برای بررسی مجدد این اختلاف تشکیل دهد.

در سال 2021، Epic از اپل و گوگل ادعا می کند که غول های سیلیکون ولی قوانین ضد انحصار را زیر پا می گذارند و توسعه دهندگان اپلیکیشن ها را مجبور می کنند تا 30 درصد از تمام تراکنش ها را کاهش دهند.

در پاسخ، هم اپل و هم گوگل فورتنایت را از اپ استورهای خود حذف کردند زیرا اپیک از گیمرها خواسته بود که قوانین فروشگاه را رعایت نکنند و مستقیماً آن را پرداخت کنند.

در اوایل سال جاری، Fortnite اعلام کرد که تمامی بازیکنانی که از بیلد آگوست 2020 استفاده می‌کنند، دیگر نمی‌توانند V-Bucks را خرج کنند. گفته می‌شود که می‌خواهد بازی را با سرویس‌های فعلی به‌روزرسانی کند، اما به دلیل محدودیت‌های اپل و گوگل در Fortnite نمی‌تواند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا