شبکه های اجتماعی

واتس اپ بتا برای ویندوز این ویژگی Google Meet را دریافت می کند

واتس اپ اخیراً شروع به ارائه یک ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش کرده است اندروید آزمایش کننده های بتا اکنون به نظر می رسد که این برنامه پیام رسان محبوب اکنون شروع به ارائه ویژگی مشابه Google Meet برای خود کرده است پنجره ها برنامه دسکتاپ

ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه چگونه کار می‌کند

طبق گزارش WABetaInfo، واتس اپ شروع به استفاده از قابلیت اشتراک صفحه نمایش برای کاربران ویندوز بتا کرده است. برای استفاده از این ویژگی، آزمایش کنندگان بتا باید نسخه شماره 2.2322.1.0 را نصب کنند.

اگر این ویژگی در حساب واتس اپ شما فعال باشد، می توانید به راحتی صفحه نمایش خود را در حین تماس ویدیویی به اشتراک بگذارید. به سادگی گزینه اختصاصی را در کنترل پنل پایین رابط تماس بیابید. پس از انتخاب، از شما خواسته می شود انتخاب کنید که آیا می خواهید یک پنجره خاص یا کل محتوای صفحه خود را با همه شرکت کنندگان در تماس ویدیویی به اشتراک بگذارید. شایان ذکر است که می توانید صفحه نمایش خود را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه با شرکت کنندگان به اشتراک بگذارید.

این گزارش همچنین اضافه می‌کند که کاربران همیشه بر اشتراک‌گذاری صفحه نمایش خود کنترل خواهند داشت تا بتوانند در هر زمان با انتخاب دکمه «توقف اشتراک‌گذاری صفحه»، این کار را متوقف کنند.

واتس اپ قابلیت ویرایش پیام ارسال شده را به ویندوز می آورد

جدا از قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه، واتس‌اپ در حال ارائه قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی در ویندوز است. با توجه به WABetaInfo، ویژگی ویرایش پیام ها اکنون در برنامه دسکتاپ ویندوز برای واتس اپ در حال اجرا است. در این گزارش آمده است که گزینه ویرایش از طریق منوی پیام قابل دسترسی خواهد بود و به کاربران امکان می دهد پیام های متنی ارسال شده را ویرایش کنند. کاربران یک پنجره 15 دقیقه ای برای ویرایش پیام های خود خواهند داشت. این قابلیت ویرایش به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت هرگونه خطا یا اشتباه را بدون نیاز به توضیحات اضافی یا پیام های بعدی تصحیح کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا