شبکه های اجتماعی

راجیو چاندراسخار، وزیر فناوری اطلاعات در مورد طرح تراشه‌های 19.5 میلیارد دلاری ودانتا فاکس‌کان گفت:

راجیو چاندراسخار، وزیر دولت در امور الکترونیک و فناوری اطلاعات، گفت که تصمیم کارخانه تایوانی فاکسکان برای خروج از جوینت ونچر ودانتا تاثیری بر هدف کارخانه ساخت نیمه هادی هند ندارد. چاندراسخار در توییتر خود نوشت: “این تصمیم فاکسکان برای کناره گیری از JV خود با Vedanta هیچ تاثیری بر اهداف نیمه هادی هند ندارد. هیچ کدام.”

فاکسکان تایوان از یک سرمایه گذاری مشترک 19.5 میلیارد دلاری نیمه هادی با شرکت بارون معدنی Anil Agarwal’s Vedanta Ltd کناره گیری کرده است. این اعلامیه در حالی منتشر می شود که این سرمایه گذاری در تلاش برای به دست آوردن یک شریک فناوری برای ساخت تراشه هایی است که در تلفن های همراه تا یخچال ها و اتومبیل ها استفاده می شود. فاکسکان در بیانیه‌ای گفت: «تصمیم گرفته است که در سرمایه‌گذاری مشترک با ودانتا پیش نخواهد رفت». کنگلومرای فلز به نفت آگاروال در پاسخ گفت که “کاملاً به پروژه کارخانه نیمه هادی خود متعهد است و ما شرکای دیگری را برای راه اندازی اولین ریخته گری هند آماده کرده ایم.” Foxconn بیشتر برای مونتاژ آیفون و سایر محصولات اپل شناخته شده است. وزیر گفت که فاکسکان و ودانتا هر دو سرمایه گذاری های قابل توجهی در هند دارند و سرمایه گذاران ارزشمندی هستند که در حال ایجاد شغل و رشد هستند. بیانیه Foxconn گفت که برای بیش از یک سال، Hon Hai Technology Group (Foxconn) و Vedanta سخت کار کرده اند تا ایده نیمه هادی عالی را به واقعیت تبدیل کنند. این یک تجربه مثمر ثمر بوده است که می تواند هر دو شرکت را قویاً در آینده قرار دهد.

آنچه وزیر در توییت گفته است:

* این تصمیم Foxconn برای کناره گیری از JV خود با Vedanta هیچ تاثیری بر اهداف #Semiconductor Fab هند ندارد. هیچ یک.

* هر دو فاکسکان n ودانتا سرمایه گذاری های قابل توجهی در هند دارند و سرمایه گذاران ارزشمندی هستند که در حال ایجاد شغل و رشد هستند.

* به خوبی شناخته شده بود که هر دو شرکت هیچ تجربه قبلی یا فناوری نیمه‌کنترلی نداشتند و انتظار می‌رفت فناوری Fab را از یک شریک فناوری تامین کنند.

* در حالی که JV VFSL آنها در ابتدا یک پیشنهاد برای فاب 28 نانومتری ارائه کرده بود، آنها نتوانستند شریک فنی مناسبی را برای آن پیشنهاد تهیه کنند.

* Vedanta thru VFSL اخیراً یک پروپوزال فاب 40 نانومتری را ارائه کرده است که توسط توافق نامه مجوز فناوری از یک شرکت اصلی Semicon جهانی پشتیبانی می شود – که در حال حاضر توسط آن در حال ارزیابی است.
@Semicon_India
گروه مشاور فنی

* این وظیفه دولت نیست که به این موضوع بپردازد که چرا یا چگونه دو شرکت خصوصی تصمیم به شراکت یا عدم مشارکت می‌گیرند، اما به زبان ساده به این معنی است که هر دو شرکت می‌توانند و اکنون استراتژی‌های خود را در هند به طور مستقل دنبال کنند و با شرکای فناوری مناسب در Semicon n Electronics

*استراتژی هند برای کاتالیز کردن اکوسیستم نیمه هادی در 18 ماه پس از PM پیشرفت سریعی داشته است.
@narendramodi
جی سیاست n استراتژی Semicon هند را تایید کرد.

* برای کسانی که این تصمیم Foxconn/Vedanta را “ضربه” به جاه طلبی Indias Semicon سرمقاله می کنند، فقط می توانم بگویم که شرط بندی علیه هند در زمان نخست وزیری مودی ایده بدی است 😁🤷‍♂️

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا