شبکه های اجتماعی

Google: گوگل یک بازی AR جدید دارد و اکنون در iOS و Android در دسترس است: جزئیات کلیدی

گوگلتلاش او در زمینه بازی چندان به یاد ماندنی نبوده است. در حالی که هزاران برنامه بازی در پلی استور وجود دارد، گوگل چندین بار دست خود را با بازی سوزانده است. قابل توجه ترین – و اخیراً – مربوط به Google Stadia بود. با این حال، این شرکت را منصرف نکرده است زیرا یک بازی جدید AR را معرفی کرده است. در یک پست وبلاگی، استوان سیلوا، مدیر ارشد محصول گوگل، گفت که به افتخار چهل و پنجمین سالگرد بازی نمادین Space Invaders، گوگل با TAITO، سازنده بازی، و Unit9 همکاری کرده است تا جهان را به یک زمین بازی تبدیل کند — با تشکر به واقعیت افزوده (AR).

اصلا بازی در مورد چیست؟

سیلوا گفت که SPACE INVADERS: World Defense، یک بازی موبایل در اندروید و iOS، بازیکنان را از سراسر جهان دعوت می کند تا به بیرون بروند و از زمین دفاع کنند. مهاجمان فضایی از ساختمان ها و پشت بام ها تخم ریزی می کنند، پشت سازه ها پنهان می شوند و در آسمان شناور می شوند. از طریق گیم پلی فراگیر جهانی، بازیکنان از سرتاسر جهان باید با هم کار کنند تا سیاره را نجات دهند.”

این بازی موبایلی توسط ARCore و Geospatial API گوگل طراحی شده است. از محیط اطراف بازیکن و همچنین ساختمان‌های مجاور، مناظر و سایر عناصر معماری برای طراحی سطوح جذاب در دنیای واقعی با واقعیت افزوده و فقط روی صفحه نمایش با سه بعدی استفاده می‌کند. سیلوا خاطرنشان کرد که گیم پلی همهجانبه با دنیای واقعی بازیکن، از جمله مکان، زمان و آب و هوای محلی سازگار است.

سیلوا همچنین گفت که واقعیت افزوده (AR) دنیای فیزیکی و دیجیتال را در هم می آمیزد و نحوه خرید، یادگیری، بازی و تعامل مردم با محتوا را تغییر می دهد. او در پست وبلاگ گفت: «برندها و سازندگان می‌توانند از AR برای نزدیک‌تر کردن محتوای خود به مردم استفاده کنند و به آن‌ها کمک کنند دنیا را در بعد جدیدی تجربه کنند.

این بازی از امروز برای اندروید و iOS قابل دانلود است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا