شبکه های اجتماعی

بازی محبوب ترین انتخاب سرگرمی برای جوانان در هند: گزارش

لنووبا همکاری The Esports Club، نظرسنجی را با هدف به دست آوردن بینشی در مورد عادات بازی گیمرهای هندی انجام داده است. این نظرسنجی بیش از 18000 پاسخ از بیش از 70 شهر در سراسر کشور جمع آوری کرد.

با توجه به نتایج نظرسنجی، بازی محبوب ترین نوع سرگرمی است، به طوری که 60 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفته اند که با دوستان خود به طور معمولی بازی می کنند. بسیاری از پلتفرم های ورزش های الکترونیکی برای اتصال و تقویت روابط خود استفاده می کنند. نکته قابل توجه این است که 82 درصد از گیمرها هر بار بیش از یک ساعت و 88 درصد به صورت روزانه یا چند بار در هفته بازی می کنند. این نشان می دهد که بازی در هند نسبت به فعالیت های اوقات فراغت سنتی محبوب تر شده است.

بر اساس یافته ها، مخاطبان هندی روند قابل توجهی را نشان می دهند، به طوری که 89 درصد از گیمرها زیر 24 سال سن دارند.

در میان این گیمرها، اکثریت، حدود 71 درصد در حال حاضر تحصیلات خود را دنبال می کنند و تقریباً 66 درصد از آنها گهگاه حمایت یا تشویق فعال والدین خود را دریافت می کنند. این نشان‌دهنده علاقه فزاینده به بازی در بین دانش‌آموزان در کشور است و پیشینه‌ها و آرزوهای متنوع در جامعه بازی هند و تغییر مثبت در نگرش والدین را نشان می‌دهد.

نتایج نظرسنجی بینش جالبی را در مورد عادات بازی مردم در کشور نشان داد. مشخص شد که حدود 82 درصد از افراد مورد بررسی به نوعی از ورزش‌های الکترونیکی علاقه دارند و در جستجوی تجربه‌های بازی بهتر با استفاده از دستگاه‌های باکیفیت هستند. تقریباً همه (94٪) گیمرها با کمک سرعت اینترنت سریعتر و ماشین های پیشرفته تر ترجیح می دهند از خانه خود بازی کنند.

بر اساس این نظرسنجی، تعداد زیادی از گیمرهای اختصاصی هندی از پیشینه های ثروتمند هستند و همه گیمرها به شدت درگیر دنیای دیجیتال هستند. تقریباً همه گیمرها (99٪) از اینستاگرام استفاده می کنند، در حالی که بیش از نیمی (53٪) از اسنپ چت استفاده می کنند که نشان دهنده تأثیر قابل توجه رسانه های اجتماعی این جامعه است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا