شبکه های اجتماعی

استارت آپ هندی Skill-Lync 160 کارمند خود را اخراج کرد

یک استارتاپ هندی Skill-Lync جدیدترین شرکتی است که به لیست اخراج های فنی پیوسته است. همانطور که توسط MoneyControl گزارش شده است، استارتاپی که برنامه ارتقاء مهارت ارائه می دهد، نزدیک به 160 کارمند را اخراج کرده است. این دومین دور اخراج است زیرا این شرکت قبلاً برخی از کارکنان خود را در آوریل امسال اخراج کرده است.

می‌خواهم به رقم گزارش شده اخراج کارکنان بپردازم که دقیقاً 20 درصد است. مهم است که توجه داشته باشید که تعداد کل کارکنان فعلی ما تقریباً 800 کارمند است.

PaneerSelvam افزود: «تصمیم ما برای محدود کردن سرمایه‌گذاری در محتوا و قابلیت‌های تولید آینده به سادگی گرفته نشد، و ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که فرآیند تا حد امکان شفاف و منصفانه برای کارمندان درگیر باشد.»

Skill-Lync که در سال 2018 توسط PaneerSelvam و Sarangarajan V Iyengar تأسیس شد، متعهد به ارائه دوره های مرتبط با صنعت و حرفه ای برای دانشجویان مهندسی و فارغ التحصیلان رشته های مختلف است. در حال حاضر، این شرکت به بیش از 30000 دانش آموز از تمام مناطق هند پاسخ می دهد و آنها را از طریق این دوره های تخصصی توانمند می کند.

کاهش کار دانزو
به گفته منابع آگاه، دانزو، استارت‌آپ تجارت سریع با کمبود نقدینگی، طبق گزارش‌ها، دور جدیدی از اخراج را آغاز می‌کند که ممکن است حدود 200 کارمند را تحت تأثیر قرار دهد. علیرغم مشکلات جاری، سخنگوی شرکت از اظهار نظر در مورد این وضعیت خودداری کرد و مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران شرکت Kabeer Biswas به پیام ها پاسخ نداد.

اخیراً گزارش شده است که دانزو حقوق برخی از کارکنان خود را تا 50 درصد برای ماه ژوئن به تعویق انداخته است. در ابتدا انتظار می رفت که باقی مانده حقوق ماه ژوئن را در اواخر این ماه پرداخت کند، ظاهراً این شرکت پرداخت ها را به سپتامبر موکول کرده است.

این تنها سه ماه پس از راه اندازی، با پشتیبانی توسط گوگل و Reliance Retail، قبلاً حدود 300 کارمند خود را اخراج کرده بودند. برخی از کارمندان دانزو اکنون نشان “باز بودن برای کار” را به نمایه های لینکدین خود اضافه کرده اند، که نشان دهنده کارجویان بالقوه در بازار است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا