دیجیتال مارکتینگ

6 مرحله ای که وبلاگ نویسان برای آماده شدن برای هوش مصنوعی در جستجو انجام می دهند [New Data]

این را تصور کنید: اگر موتورهای جستجو می توانستند هدف کاربر را درک کنند، نتایج جستجو را شخصی سازی کنند و حتی پیش بینی کنند که کاربران به دنبال چه چیزی هستند، چه؟ این چگونه رویکرد ما به سئو و تولید محتوا را تغییر می دهد؟ خوب، خود را آماده کنید زیرا هوش مصنوعی راه خود را به دنیای جستجو باز می کند.

این بدان معناست که الگوریتم تغییر خواهد کرد و استراتژی‌هایی که ما بازاریابان زمانی برای رتبه‌بندی استفاده می‌کردیم، در سیستم دیگری رتبه‌بندی می‌شوند. پس این برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

ما پیامدهای تغییر بازی هوش مصنوعی در SERP ها را از طریق دیدگاه کارشناسان تیم وبلاگ خود بررسی می کنیم تا مراحلی را که وبلاگ نویسان، درست مانند شما، برای انطباق و موفقیت در این پارادایم جدید طی می کنند، آشکار کنیم. اما قبل از غواصی، بیایید روشن کنیم که هوش مصنوعی در موتورهای جستجو به چه معناست.

گزارش رایگان: وضعیت هوش مصنوعی در سال 2023

این نوع جستجو به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ های منحصر به فرد یا مختصری نسبت به جستجوی سنتی که نتایج را بر اساس کلمات کلیدی مرتبط، بک لینک ها و قدرت بازیابی می کند، تولید کنند. به عنوان مثال، قبل از پیشنهادات هوش مصنوعی در موتورهای جستجو، بسیاری از ناشران سعی می‌کنند محتوای مطالب را با کلمات کلیدی برای رتبه‌بندی بهتر انتخاب کنند، اما به نوبه خود نتایج نامربوطی را ارائه می‌دهند که همیشه مفید نیستند.

بنابراین اکنون، با معرفی Bard AI، Bing Chat و دیگر موتورهای جستجوی بزرگ که نحوه جستجوی وب را تغییر می دهند، وبلاگ نویسان باید یاد بگیرند که با چشم انداز جدید سازگار شوند.

چگونه وبلاگ نویسان برای هوش مصنوعی در جستجو آماده می شوند

من این سوال را مطرح کردم، “چگونه برای هوش مصنوعی در جستجو آماده می شوید؟” به همکارانم در تیم وبلاگ HubSpot، و پاسخ‌های بسیار متفاوتی از هر کدام دریافت کردم، و دیدگاه جدیدی در مورد نحوه کار ما با هوش مصنوعی و موتورهای جستجو ارائه داد.

1. آنها در حال اشتراک گذاری هستند بینش های متخصص که هوش مصنوعی نمی تواند آن ها را تکرار کند.

ما از رئیس رشد محتوا، پاملا بامپ، در مورد چگونگی آماده شدن تیمش برای تغییر در جستجو پرسیدیم و برنامه بازی او بینش عالی ارائه می دهد.

“دو حوزه ای که تیم من در حال حاضر روی آنها تمرکز دارد، بینش های تخصصی و تحقیقات اصلی است. در حال حاضر، ما معتقدیم گوگل و سایر موتورهای جستجو اولویت بندی محتوای وبلاگی را که به تنهایی توسط هوش مصنوعی به راحتی تولید نمی شود، آغاز خواهند کرد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی نمی تواند به راحتی نظرسنجی یا مصاحبه با افراد واقعی را برنامه ریزی و اجرا کند، یا با منابع خبره در سطح شخصی یا حرفه ای ارتباط برقرار کند. با این حال، این نوع محتوای حرفه ای و شخصی ما در حال حاضر از نوع مضحک است.”

در حالی که هوش مصنوعی ابزار فوق العاده ای برای کمک به وبلاگ نویسان در ایجاد محتوا است، نباید نیروی محرکه آن باشد. تیم‌های بازاریابی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های خلاقانه و روشن‌فکر برای خدمت بهتر به متخصصانی که به دنبال آن هستند، وجود دارند. هوش مصنوعی ممکن است نتایجی را از ایده‌های قدیمی‌تر ایجاد کند که شخصیت خریدار فعلی شما را به اندازه شما درک نمی‌کنند.

2. آنها داده های معتبر و معتبری را ارائه می دهند.

بامپ همچنان می گوید و در نهایت، در حالی که تصمیم گیرندگان در مخاطبان ما ممکن است داده های ما را در یک خلاصه GPT در برخی مواقع در آینده بیابند، آنها احتمالاً می خواهند از وب سایت واقعی ما بازدید کنند تا تعیین کنند که آیا داده ها یا نقل قول هایی که هوش مصنوعی به آنها داده واقعا واقعی و معتبر هستند یا خیر، و به ما امکان می دهد همچنان ترافیک و اعتبار به دست آوریم.

بازاریابان و وبلاگ نویسان به طور یکسان اهمیت به اشتراک گذاری اطلاعات تازه و دقیق را می دانند. تیم ما به سرمایه‌گذاری در تحقیقات معتبری که واقعیت را منعکس می‌کند، ادامه خواهد داد، و هرگز آمارهای نادرست را برای ارائه یک روایت منتشر نمی‌کند، و سایر شرکت‌ها نیز باید همین کار را برای ارائه خدمات بهتر به مخاطبان و SERP انجام دهند.

3. آنها هوش مصنوعی را در جریان کار و کارهای روزمره قرار می دهند.

مادو مورالی، معاون مدیر بازاریابی، بر اهمیت آشنایی شخصی با هوش مصنوعی تاکید کرد.

“من در حال آماده شدن برای هوش مصنوعی با استفاده از آن تا حد امکان در گردش کار روزانه خود هستم. در حال حاضر، این به این معنی است که از دستیار محتوا توسط HubSpot برای ایده‌پردازی، پیش‌نویس‌ها و طرح‌های بهینه‌شده بهینه SEO و آزمایش با Midjourney برای ایجاد تصویر استفاده می‌کنم. هوش مصنوعی بخش رو به رشدی از زندگی ما خواهد بود، بنابراین هر چه بیشتر بتوانم از منحنی جلوتر بمانم، بهتر است!”

ما یک نظرسنجی Glimpse در سال 2023 از بیش از 400 متخصص انجام دادیم، و به گفته پاسخ دهندگان، حدود 58٪ از آنها ادعا کردند که ابزارهای هوش مصنوعی را در جریان کار خود گنجانده اند. هم متخصصان تیم ما و هم خارج از آن اهمیت یادگیری استفاده از فناوری جدید را در زمان ظهور می بینند و یادگیری نحوه استفاده از آن برای بهبود کار روزانه خود به خودی خود بسیار ارزشمند است.

یکی از راه هایی که می توانید شروع به یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی در وبلاگ خود کنید، از طریق ویژگی های پلتفرم مانند دستیار محتوای HubSpot یا دستیار کمپین است. خطوط کلی وبلاگ را در کوتاه‌مدت ایجاد کنید، نسخه‌ای متناسب با صدای برندتان ایجاد کنید و بررسی کنید که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند گردش کار شما را با این ویژگی‌های پلتفرم بهبود بخشد.

چگونه وبلاگ نویسان برای هوش مصنوعی در جستجو آماده می شوند: استفاده از دستیار محتوای HubSpot در گردش کار

با ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot شروع کنید

4. روی پایه ها می سازند از SEO.

باشا کلمن، مدیر ارشد بازاریابی، یادآوری بسیار خوبی در مورد اینکه وبلاگ نویسان چگونه باید بر اساس اصول بنیادین ادامه دهند، به اشتراک می گذارد.

“من به اصول اولیه سئوی محتوا توجه می کنم که تحت کنترل من است. پیوندهای درونی، تصاویر، داستان سرایی و ارائه دیدگاه من در مورد موضوعات، عناصری هستند که همیشه برای یک استراتژی محتوا ضروری هستند و با ظهور جستجوی مولد هوش مصنوعی ناپدید نمی شوند. من همیشه می توانم بر روی این پایه و اساس برای بهینه سازی هوش مصنوعی در جستجو ایجاد کنم، اما در حالی که چیزهای اساسی من همچنان در جریان است.”

همه در جستجو از هوش مصنوعی چیزی برای یادگیری خواهند داشت، اما این بدان معنا نیست که ما باید همه چیزهایی را که از قبل درباره تولید محتوای خوب می‌دانیم فراموش کنیم. تا زمانی که هوش مصنوعی در جستجو رایج‌تر شود، مهارت‌ها و استراتژی از قبل موجود خود را اصلاح کنید تا شانس خود را برای رتبه‌بندی و برآورده کردن نیازهای خواننده خود افزایش دهید.

5. آنها یک استراتژی و طرز فکر منعطف را حفظ می کنند.

Madison Vettorino نویسنده محتوای SEO به اشتراک می گذارد که آماده بودن برای تغییر بهترین طرز فکر برای معرفی هوش مصنوعی در جستجو است.

من فکر می‌کنم بیش از هر زمان دیگری مهم است که به خاطر داشته باشیم که به‌عنوان نویسندگان، به دلیل نوآوری‌هایی در چشم‌انداز SERPs مجبور بوده‌ایم پیش از این به چرخش بپردازیم، و از ما خواسته شده است که این کار را دوباره انجام دهیم. بنابراین من فکر می کنم حفظ درجه ای از انعطاف پذیری در استراتژی محتوای شما مهم است. واقعیت این است که ما هنوز نمی دانیم هوش مصنوعی در جستجو چگونه بر محتوا تأثیر می گذارد. اما در حال حاضر، من در حال آماده شدن با یادگیری هرچه بیشتر در مورد چگونگی برنامه ریزی موتورهای جستجوگر بزرگ برای یکپارچه سازی هوش مصنوعی هستم. و البته من این طرز فکر انعطاف پذیر را حفظ می کنم. ما می‌توانیم و می‌خواهیم محتوایی ایجاد کنیم که برجسته باشد و مأموریت نهایی ما برای اطلاع‌رسانی به خوانندگان را انجام دهد، حتی اگر در این چشم‌انداز جستجوی جدید کمی متفاوت به نظر برسد.”

یک استراتژی بازاریابی راکد فقط می تواند برای مدت طولانی به یک تیم وبلاگ خدمت کند. این به شما بستگی دارد که برای ناشناخته ها آماده شوید و دیدگاه و گردش کار خود را تغییر دهید تا الگوریتمی همیشه در حال تغییر را بهتر ارائه دهید.

6. آنها در حال یادگیری از همسالان خود هستند.

Vettorino ادامه می دهد که وقتی او به دنبال وضوح یا زمینه در هوش مصنوعی است، می تواند به تیم خود برای بالا بردن سرعت خود تکیه کند.

“من همچنین به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که با اعضای تیم SEO خود صحبت کنم که به اندازه کافی مهربان بوده اند تا بینش خود را در مورد معنای هوش مصنوعی برای آینده جستجو به اشتراک بگذارند. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که فرصت صحبت در مورد این موضوع را داشته باشید، علاقه، هیجان و اشتیاق زیادی در مورد معنای این موضوع برای SERPs ها، افرادی که در جستجوگرها هستند، گفتگو کنید و با آنها صحبت کنید. تمام دانش خود را در مورد اینکه چگونه ممکن است چیزها در حال تغییر باشند، جذب کنند.”

شرم آور نیست که با همکاران خود برای دانش آنها در این زمینه ارتباط برقرار کنید، و این که چگونه روی استراتژی شما با شروع کار با آن تأثیر می گذارد.

و اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات در جستجو هستید، پادکست های هوش مصنوعی و سایر منابع را بررسی کنید تا شروع به آموزش خود کنید که این تغییرات ممکن است در عمل چگونه به نظر برسند تا تا آنجا که می توانید آماده باشید.

آموزش کار با هوش مصنوعی در جستجو

با افزایش نفوذ هوش مصنوعی و ادغام بیشتر در SERP ها، وبلاگ نویسان باید خود را تطبیق دهند و برای این تغییرات آماده شوند. وبلاگ نویسان با به روز ماندن از آخرین پیشرفت های هوش مصنوعی، درک پویایی در حال تکامل قصد کاربر و ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب، می توانند خود را در این دوره جدید جستجو قرار دهند.

دعوت به اقدام جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا