شبکه های اجتماعی

اینستاگرام قابلیت اشتراک را به کشورهای بیشتری گسترش می دهد

اینستاگرام در حال گسترش قابلیت اشتراک خود به کشورهای بیشتری است. این شرکت اعلام کرد که اشتراک خود را برای 10 کشور جدید شامل استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، اسپانیا و بریتانیا منتشر خواهد کرد. پلتفرم شبکه اجتماعی متعلق به متا اولین بار سال گذشته ویژگی اشتراک را برای سازندگان آمریکایی معرفی کرد.

با اشتراک‌های اینستاگرام، سازندگان می‌توانند با درگیرترین دنبال‌کنندگان خود ارتباط عمیق‌تری برقرار کنند و با دادن دسترسی مشترکان به محتوا و مزایا انحصاری، درآمد ماهانه تکراری خود را افزایش دهند. سازندگان می توانند قیمت ماهانه انتخابی خود را برای اشتراک تعیین کنند و حلقه ها، پست ها و داستان ها را فقط برای مشترکین خود ایجاد کنند.
علاوه بر این، سازندگان می‌توانند محتوای انحصاری را به اشتراک بگذارند، از استیکرهای داستانی استفاده کنند، و حتی با مشترکان پولی خود به صورت زنده پخش شوند. آنها همچنین می توانند دسترسی یا اطلاعات ویژه ای را در کانال های فقط مشترک به مشترکان خود ارائه دهند.

علاوه بر این، سازندگان نشان مشترکی را در کنار نظرات و پیام‌هایی که مشترکانشان ارسال می‌کنند می‌بینند تا بتوانند به آسانی تعامل با کاربران پولی خود را شناسایی و اولویت‌بندی کنند.

در این پست وبلاگ آمده است: «با اشتراک‌های اینستاگرام، می‌توانید ارتباطات عمیق‌تری با بیشترین فالوورهای خود ایجاد کنید و درآمد ماهانه تکراری خود را با دسترسی مشترکین به محتوا و مزایای انحصاری، همه در همان پلتفرمی که قبلاً با آن‌ها در ارتباط بوده‌اید، افزایش دهید».

اینستاگرام از کاربران می خواهد که حلقه ها را با قالب ها ایجاد کنند
تا پیش از این، این قالب‌ها فقط در Reels نمایش داده می‌شدند، اما اکنون اینستاگرام یک «مرورگر قالب» کاملاً جدید اضافه می‌کند، که به کاربران امکان می‌دهد در قالب‌های مختلف جستجو کنند و می‌توانند بر اساس دسته‌بندی، موارد محبوب را انتخاب کنند یا به سادگی یکی از پیشنهادات خود را انتخاب کنند. علاوه بر این، مرورگر همچنین الگوها یا صداهایی را که کاربر ذخیره کرده است نشان می دهد.

برای دسترسی به مرورگر قالب، از صفحه اصلی بر روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید، سپس گزینه “Reel” را انتخاب کنید. سپس روی تصاویر در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید تا به گالری دوربین دسترسی پیدا کنید و روی “قالب ها” کلیک کنید. همچنین، مرورگر الگو را می‌توان از طریق تب Reels با کلیک بر روی نماد دوربین و سپس انتخاب «الگوها» پیدا کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا