ارز دیجیتال

Hot Meme Coin Burn Kenny Price Pumps 1.5x در زمان راه اندازی، 3 روزه 30% عرضه سوخت شروع می شود و تماس های آلفا شروع می شود

سکه میم برن کنی الهام گرفته از ساوث پارک، قیمت توکن خود را در روز عرضه قبل از دستیابی به کفی کوتاه مدت، 1.5 برابر افزایش داد و اکنون با آماده شدن برای پیشرفت های بیشتر، در حال تثبیت است.

خریداران پیش فروش سکه روی سود اولیه 60 درصدی نشسته بودند و سکه را با قیمت 0.0001875 دلار خریداری کردند تا شاهد لمس 0.0002987 دلار برای بالاترین سطح روزانه خود باشند.

10٪ از عرضه توکن KENNY دلار سوخته است و در روزهای آینده بیشتر خواهد آمد

با این حال، احساسات صعودی به دلیل برنامه سوزاندن سکه در سه روز آینده، که در آن روزانه 10 درصد از کل عرضه حذف می شود، همچنان در اطراف سکه وجود دارد.

سوزاندن توکن برن کنی امروز قبلا انجام شده است که شاهد حذف 666,666,666 از چرخش بودیم.

1690280515 835 Hot Meme Coin Burn Kenny Price Pumps 15x در زمان

با توجه به دو سوختن دیگر که قرار است طی چند روز آینده اتفاق بیفتد، خریداران همچنان به سمت سکه جذب می شوند.

سکه کنی را بسوزانید که در رتبه اول در DEXtools قرار دارد

موفقیت ویروسی عرضه سکه Burn Kenny شاید گواهی بر قدرت کشش برند South Park باشد، اما همچنین نشان دهنده طراحی هوشمندانه توکن و بازاریابی هوشمندانه تیم است.

کنی یکی از قهرمان‌های اصلی کمدی کارتونی South Park است که به خاطر بی‌احترامی‌اش و همچنین به‌خاطر بی‌احترامی‌اش که در آن کنی در هر قسمت به دست «آن حرامزاده‌ها» می‌میرد، بسیار محبوب است.

نشانه‌های محبوبیت فزاینده سکه مشهود است زیرا دلار KENNY در رتبه اول در DEXtools، سایت برتر برای مشاهده فهرست‌های جدید صرافی غیرمتمرکز (DEX) قرار دارد.

سکه برن کنی در شماره 1 در دکستولز

تقویت بیشتر احساسات مثبت، تماس های آلفا هستند که شروع به ورود به سکه می کنند.

گروه تماس آلفای مبتنی بر تلگرام Crypto Whale Pumps با بیش از 22200 عضو پس از انعام دلار KENNY برای پمپ کردن در هنگام راه اندازی، یک برد دیگر به دست آورد.

در تفسیر خود در مورد اقدام اولیه قیمت، تحلیلگر آن می‌گوید هنوز پولی برای ساختن وجود دارد:

به مدت 30 دقیقه به زیر قیمت پیش فروش نرسید – فرصت زیادی برای کسب سود اول یا خروج بدون ضرر در حالی که تیم برای کسب امتیاز Dex 99/99، Hot Pairs و ترند در Dextools تلاش می‌کرد، فروشندگان اولیه از بین رفتند. دوباره به سود برگشت (همانطور که انتظار میرفت) و فرصتی دیگر برای کسب درآمد

دلایل زیادی برای حمایت از ادعای افراد در Crypto Whale Pumps وجود دارد.

تیم $KENNY به نظر می‌رسد می‌داند که در بخش بازاریابی چه می‌کنند، از این رو سکه در حدود یک ساعت پس از معامله در DEXtools در رتبه اول قرار گرفت.

علاوه بر این، نقدینگی 330 هزار دلاری به مدت سه ماه قفل شده است و هیچ مالیاتی بر معاملات یا عملکردهای لیست سیاه در کد قرارداد هوشمند وجود ندارد تا خریداران نگران آن باشند.

قیمت KENNY دلار 2 برابر دیگر افزایش می یابد

قیمت توکن Burn Kenny در سطح 0.00021-22 دلار تثبیت می شود زیرا انرژی را برای فشار بعدی افزایش می دهد.

حجم معاملات تقریباً 1 میلیون دلار است و در زمان نوشتن 700 دارنده توکن وجود دارد – اعداد قابل احترام در این مرحله اولیه چرخه حیات.

1690280515 824 Hot Meme Coin Burn Kenny Price Pumps 15x در زمان

عملکرد Burn Kenny در روز راه اندازی حتی قابل توجه تر است زیرا در پس زمینه سقوط بیت کوین به 29,100 دلار و راه اندازی Worldcoin بسیار منعکس شده توسط سام آلتمن، بنیانگذار OpenAI، انجام می شود.

علیرغم همه آن سر و صدای بازار، Burn Kenny شنیده شد و بدون شک در هفته پیش رو بر روی آن پلتفرم قوی ساخته خواهد شد.

معامله گران کریپتو در توییتر نیز وارد عمل شده اند. در اینجا کلمه Rain NFT در توییتی به 119 هزار دنبال کننده خود آمده است:

قیمت Burn Kenny می تواند 2 برابر از سطح فعلی خود به هدف 0.00045 دلار برسد.

امروز سکه Burn Kenny را بخرید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا