شبکه های اجتماعی

در اینجا چیزی است که این گوشی هوشمند ارائه خواهد کرد

سامسونگ قرار است رویداد Galaxy Unpacked خود را در 26 ژوئیه میزبانی کند. در رویداد رونمایی آتی، این شرکت جدیدترین گوشی های هوشمند تاشو خود – Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 را در این رویداد معرفی خواهد کرد. اکنون سامسونگ فاش کرده است که به زودی گوشی هوشمند سری F خود را در هند عرضه خواهد کرد.

سامسونگ تایید کرده است که به زودی گوشی هوشمند Galaxy F34 5G را در هند عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین برخی از جزئیات مربوط به گوشی هوشمند آینده را فاش کرده است.

سامسونگ گلکسی F34 5G جزئیات را تایید کرد
سامسونگ تایید کرده است که گلکسی F34 5G آینده دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. این گوشی هوشمند حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می دهد و ادعا می کند که تجربه تماشای همه جانبه ای را در زیر نور شدید خورشید ارائه می دهد.

سامسونگ گلکسی F34 5G دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بدون ویژگی دوربین لرزش است. Samsung Galaxy F34 5G همچنین دارای حالت سرگرمی است که دارای 16 جلوه لنز داخلی مختلف است. این گوشی هوشمند دارای ویژگی دوربین دیگری به نام Single Take است که حداکثر 4 فیلم و 4 عکس را در یک عکس می گیرد.

سامسونگ گلکسی F34 5G دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و قول داده است تا 2 روز از باتری با یک بار شارژ پشتیبانی کند.

Samsung Galaxy Unpacked
سامسونگ در حال آماده شدن برای برگزاری رویداد مورد انتظار Galaxy Unpacked خود در این هفته است. در این رویداد، این شرکت از جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌های سری S خود رونمایی خواهد کرد. رونمایی مورد انتظار قرار است در 26 ژوئیه در سئول، کره جنوبی برگزار شود. سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده است که گوشی های هوشمند تاشوی جدید Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 را در این رویداد آتی Galaxy Unpacked معرفی خواهد کرد. علاوه بر این، علاقه مندان به فناوری مشتاقانه منتظر معرفی سری جدید گلکسی واچ 6 و سری گلکسی تب اس 9 در این رویداد هستند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا