ارز دیجیتال

45 میلیون دلار بیت کوین با افت قیمت کوتاه به زیر 29 هزار دلار از بین رفت – این جایی است که بیت کوین به کجا می رسد

بیت کوین / منبع: Adobe

طبق گزارش CoinGlass.com، موقعیت های خرید اهرمی در بازار آتی بیت کوین (BTC) به ارزش 41.5 میلیون دلار در روز دوشنبه، دومین روز بزرگ برای انحلال طولانی مدت در این ماه، نقد شد.

45 میلیون دلار بیت کوین با افت قیمت کوتاه به

جهش نقدینگی‌های طولانی مدت زمانی اتفاق افتاد که بیت‌کوین تقریباً 3.5 درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین حد یک ماه اخیر زیر 29000 دلار رسید.

قیمت نقدی بیت کوین آخرین بار کمی بالاتر از 29000 دلار بود، و سرمایه گذاران / معامله گران کریپتو پس از عملکرد چشمگیر امسال در میان فقدان کاتالیزورهای مثبت جدید برای افزایش سود در بازار بیت کوین، سود خود را قفل کردند.

احتیاط پیش از اعلام سیاست این هفته فدرال رزرو ایالات متحده (در روز چهارشنبه) و تورم اصلی PCE ایالات متحده (در روز جمعه) نیز می تواند نقش مهمی در روند نزولی داشته باشد، همانطور که می تواند عناوین منفی جدید مربوط به Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، نقش داشته باشد.

طبق نقشه انحلال ارز بیت کوین CoinGlass.com، اگر بیت کوین به کمتر از 28500 دلار سقوط کند، موج دیگری از موقعیت های طولانی از بین خواهد رفت.

طبق گرافیک CoinGlass.com، اهرم‌های موقعیت‌های طولانی بیت‌کوین به ارزش نزدیک به 500 میلیون دلار در معرض خطر توقف قبل از رسیدن بیت‌کوین به 28400 دلار هستند.

1690284148 629 45 میلیون دلار بیت کوین با افت قیمت کوتاه به

اما خرس‌ها نباید خیلی هیجان‌زده شوند، زیرا اگر قرار بود بیت‌کوین ناگهان به اواسط 29000 دلار افزایش یابد، این می‌تواند باعث فشار کوتاه شود، در صورت افزایش قیمت بیت‌کوین به 29600 دلار، موقعیت‌های فروش اهرمی به ارزش بیش از 600 میلیون دلار در معرض خطر توقف هستند.

این جایی است که بیت کوین (BTC) می تواند بعدی را طی کند

علیرغم سقوط بیت کوین در روز دوشنبه، سرمایه گذاران همچنان نسبت به مسیر کوتاه مدت این ارز دیجیتال خوشبین هستند.

حداقل، این نکته مهمی است که به بررسی نحوه قیمت گذاری بازارهای گزینه های بیت کوین می پردازیم.

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط The Block، شیب دلتای ۲۵ درصدی گزینه‌های بیت‌کوین که در ۷ روز منقضی می‌شوند، حدود ۱.۲۵ بوده است، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران همچنان برای گزینه‌های تماس صعودی که در ۷ روز منقضی می‌شوند، در مقابل همتایان گزینه‌های فروش نزولی معادل خود، حق بیمه پرداخت می‌کنند.

در همین حال، شیب دلتای 25 درصدی گزینه‌ها که در 30، 60، 90 و 180 روز منقضی می‌شوند، همگی در سطوح بالاتری بین 2 تا 6 قرار دارند، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران گزینه‌ها مطمئن هستند که مسیر کوتاه‌مدت بیت‌کوین به طور کلی به سمت بالا باقی می‌ماند.

1690284148 604 45 میلیون دلار بیت کوین با افت قیمت کوتاه به

این دیدگاه به خوبی با چشم انداز فنی بیت کوین که به طور کلی مثبت است، تطابق دارد.

در حالی که قیمت بیت کوین در معرض خطر سقوط کمتر از میانگین متحرک 50 روزه خود در این هفته قرار دارد که کمی بالاتر از 29000 دلار است، که در را به روی آزمایش حمایت در منطقه 28500 دلاری به شکل اوج های اواخر ماه مه و 100DMA باز می کند، بیت کوین در حال نزدیک شدن به سطح مقاومت بلندمدت قوی است.

1690284148 298 45 میلیون دلار بیت کوین با افت قیمت کوتاه به

این روند صعودی است که در اواخر سال 2022 آغاز شد و به طور مداوم از اقدام قیمت تا کنون در سال جاری حمایت کرده است.

با توجه به اینکه بعید به نظر می رسد جلسه این هفته فدرال رزرو در مقابل شرط بندی ها که افزایش این هفته آخرین مرحله از چرخه بانک مرکزی خواهد بود عقب نشینی کند، و با توجه به اینکه بیت کوین همچنان از باد بادی افزایش علاقه نهادی به دنبال سیل ماه گذشته برنامه های نقدی بیت کوین ETF از شرکت های سنگین وزن وال استریت سود می برد، استدلال برای یک روند صعودی بسیار قوی کمتر از امسال است.

بسیاری از گاوهای بلندمدت بیت کوین، هر افتی به اواسط 28000 دلار احتمالاً به عنوان یک فرصت خوب برای خرید بیت کوین تلقی می شود.

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا