شبکه های اجتماعی

سونی هدفون های WF-1000XM5 را با پردازنده های یکپارچه جدید و حذف نویز بهبودیافته معرفی کرد.

سونی ایربادهای WF-1000XM5 ANC رونمایی کرد. این هدفون‌های جدید با یک پردازنده یکپارچه جدید، V2، همراه با پردازنده حذف نویز QN2e QN2e عرضه می‌شوند و این دو در کنار هم برای باز کردن پیشرفته‌ترین فناوری حذف نویز سونی تا کنون کار می‌کنند.

هدفون های بی سیم سونی WF-1000XM5 به گونه ای طراحی شده اند که باریک تر و سبک تر از مدل قبلی خود WF-1000XM4 باشند.

آنها همچنین دارای بافت براق هستند و 25٪ کوچکتر و 20٪ سبک تر هستند. سونی شکل هدفون‌ها را از گوش انسان مدل‌سازی کرده است تا تناسب ارگونومیکی داشته باشد و فشار گوش را کاهش دهد. علاوه بر این، هدفون‌های هدفون دارای چهار گزینه برای انتخاب گوش هستند.

این هدفون ها دارای یک درایور دینامیک 8.4 میلی متری X هستند که می تواند صداهای با فرکانس پایین تر را در حالت محیط بازسازی کند. نکات جداسازی نویز نیز به حذف غیرفعال نویز کمک می کند.

به گفته سونی، Dynamic Driver X و دو پردازنده جدید توسعه‌یافته، پخش موسیقی را با تولید صدای غنی‌تر و باس عمیق‌تر بهبود می‌بخشند. ساختار دیافراگم از ترکیبی از مواد برای گنبد و لبه استفاده می‌کند که منجر به اعوجاج واضح و اعوجاج کم برای تجربه صدای با کیفیت بالا می‌شود.

سونی یک پردازنده جدید V2 و پردازشگر حذف نویز QN2e را ادغام کرده است که بهبودی نسبت به تک پردازنده موجود در XM4 است. اکنون هر هدفون به جای دو میکروفون، سه میکروفون دارد که به جلوگیری از نویزهای فرکانس پایین کمک می کند. سونی ادعا می کند که XM5s در این زمینه بهتر از XM4s عمل می کند.

این هدفون دارای حسگرهای هدایت استخوانی است که در کنار یک الگوریتم کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی کار می کند. این تضمین می‌کند که صدای شما واضح و طبیعی باشد، حتی در یک محیط پر سر و صدا. علاوه بر این، هدفون دارای ساختار کاهش نویز باد است تا هر گونه صدای ناخواسته را در طول تماس های تلفنی به حداقل برساند.

XM5s دارای ویژگی‌های جدیدی مانند پخش خودکار، کنترل صدا با ضربه‌های هدفون و صدای 360 ردیابی سر برای بازی‌های واقعیت افزوده است. پخش خودکار صدا را با حرکت از سر می گیرد و می تواند اعلان های Spotify، Endel و Apple Music را بخواند.

این هدفون ها همچنان از صدای بی سیم با وضوح بالا از طریق LDAC پشتیبانی می کنند و حتی می توانند صدای فشرده شده را با DSEE Extreme بهبود بخشند. علاوه بر این، اکنون از طریق بلوتوث 5.3 انتقال می‌یابد.

همچنین ویژگی‌های دیگری مانند کنترل صدای تطبیقی، صحبت به چت، که صدای موسیقی شما را هنگام شروع صحبت کاهش می‌دهد و اتصال چند نقطه‌ای نیز وجود دارد.

سونی می‌گوید هدفون‌های WF-1000XM5 می‌توانند حداکثر هشت ساعت پخش با یک بار شارژ را ارائه دهند، در حالی که قابلیت حذف نویز فعال فعال است. کیف همراه می تواند تا 24 ساعت پخش را نگه دارد و شارژ سریع سه دقیقه ای می تواند 60 دقیقه استفاده اضافی را به شما بدهد. علاوه بر این، کیس با شارژ Qi سازگار است.

گزینه های مشکی و نقره ای از ماه آگوست با قیمت 299 دلار (حدود 24450 روپیه) در دسترس خواهند بود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا