شبکه های اجتماعی

TikTok در حال راه اندازی پلت فرم تجارت الکترونیک در ایالات متحده برای فروش کالاهای ساخت چین است: گزارش

عکس فایل: ساختمان اداری TikTok در کالور سیتی، کالیفرنیا، ایالات متحده، 26 آوریل 2023 نشان داده شده است. رویترز/مایک بلیک

در گزارشی آمده است که TikTok که در حال حاضر در ایالات متحده به دلیل نگرانی های امنیتی کاربران و ارتباط بالقوه این برنامه با دولت چین با گرما مواجه شده است، در حال راه اندازی یک تجارت الکترونیک در ایالات متحده است. این پلتفرم محصولات ساخت چین را در این کشور به فروش خواهد رساند.

راه اندازی پلت فرم تجارت الکترونیک TikTok
وال استریت ژورنال به نقل از افراد آشنا با این طرح گزارش داد که TikTok در حال برنامه ریزی برای راه اندازی پلت فرم تجارت الکترونیک در اوایل آگوست است. این پلتفرم اساساً رقابت TikTok با پلتفرم های خرید محبوب Shein و Temu را افزایش می دهد.

در این گزارش آمده است که TikTok ممکن است در تلاش برای تکرار موفقیت پلتفرم‌های خرید چینی Shein و Temu باشد. گفته می شود که مسئولیت نگهداری و ارسال اقلام از طرف تولید کنندگان و بازرگانان در چین را بر عهده دارد.

مشکلات TikTok در ایالات متحده
این اقدام گزارش شده در زمانی انجام می شود که TikTok در حال مبارزه برای جلوگیری از ممنوعیت در کشور است. قانونگذاران ایالات متحده لایحه ای را ارائه کرده اند که به دولت اجازه می دهد برنامه هایی را که خطرات امنیتی برای کشور ایجاد می کنند ممنوع کند.

در همین حال، TikTok همچنین ویژگی Texts Posts را به این پلتفرم اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای مبتنی بر متن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند و با رنگ‌های پس‌زمینه، موسیقی و استیکرها سفارشی‌سازی شوند. «پست‌های متنی» مشابه ویژگی Stories در اینستاگرام، اسنپ چت و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است. پست‌های استوری پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند.

TikTok در یک پست وبلاگ نوشت: «در TikTok، ما همیشه به دنبال تقویت سازندگان و جامعه خود با ابزارهای نوآورانه ای هستیم که الهام بخش بیان خود هستند. امروز ما خوشحالیم که گسترش پست‌های متنی را در TikTok اعلام می‌کنیم، قالبی جدید برای ایجاد محتوای مبتنی بر متن که گزینه‌هایی را برای سازندگان برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و بیان خلاقیت‌شان گسترده‌تر می‌کند.»

این شرکت گفت: «با پست‌های متنی، مرزهای تولید محتوا را برای همه در TikTok گسترش می‌دهیم و به خلاقیت نوشتاری که در نظرات، زیرنویس‌ها و ویدیوها دیده‌ایم فضای اختصاصی برای درخشش می‌دهیم.»

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا