شبکه های اجتماعی

Nothing Phone (2) رندرهای مطبوعاتی لو رفته طراحی گوشی را آشکار می کند

بستن

گوشی هیچی 2

تلفن دوم هیچ چیز، Phone (2) هفته آینده در 11 ژوئیه عرضه می شود. و به سبک معمولی Carl Pei، هیچ چیز چیزهای کوچکی را در مورد تلفن هوشمند آینده خود فاش نکرده است و پشت تلفن آینده خود را نشان می دهد. اما، اکنون رندرهای مطبوعاتی Phone (2) از اوان بلاس، خبرساز منتشر شده است که نگاهی 360 درجه به گوشی آینده دارد.

تصاویر نشان می‌دهند که Phone (2) دارای پشتی کمی خمیده، رابط Glyph سازمان‌دهی شده مجدد با 11 نوار LED تقسیم‌بندی شده و 33 ناحیه نورپردازی و یک گزینه رنگ خاکستری جدید خواهد بود. تلفن (1) فقط 5 نوار LED و 12 منطقه داشت. رابط Glyph بهبود یافته امکان کنترل دقیق تر و موارد استفاده جدید را فراهم می کند.

این گوشی دارای دکمه پاور در سمت راست و دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ است. فریم آلومینیومی آن نیز دارای نوارهای آنتن است.

نمای جلویی با حداقل حاشیه در اطراف نمایشگر و بریدگی سوراخ پانچ در مرکز دیده می شود. رندرها تم های مختلفی را برای هر گزینه رنگی و همچنین ویجت های متعدد نشان می دهند.

هیچ چیز تلفن (2): انتظار چه چیزی را باید داشت

Pei گفته است که تلفن (2) تجربه بالاتری نسبت به تلفن (1) ارائه می دهد. Phone (2) دارای ارتقاء به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 از کوالکام است که تراشه برتر سال گذشته بود و جایگزین Snapdragon 778G+ که در اولین گوشی استفاده شده بود.

Phone 2 با Nothing OS 2.0 عرضه خواهد شد که برای بهبود دسترسی و کارایی کاربران با گنجاندن بهترین ویژگی های اندروید طراحی شده است.

برخی بهبودهای آتی در تلفن (2) وجود دارد که توسط شرکت به اشتراک گذاشته شده است. برای اولین بار، تلفن (2) صفحه نمایش کمی بزرگتر از تلفن (1) به ویژه 0.15 اینچ خواهد داشت. علاوه بر این، تلفن (2) دارای یک باتری بزرگتر با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعت است که نسبت به نسل قبلی خود 200 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. قابل ذکر است که Phone (2) همچنین به گونه ای طراحی شده است که ردپای کربن کمتری نسبت به مدل اول داشته باشد.

علاوه بر این، تلفن (2) قرار است در هند تولید شود و به طور انحصاری از طریق Flipkart در این کشور فروخته شود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا