شبکه های اجتماعی

نحوه روشن/خاموش کردن حالت محدود در یوتیوب

یوتیوببه عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیو، مراقب حریم خصوصی و امنیت کاربران خود است. یوتیوب چندین ویژگی امنیتی را برای محافظت از حساب های کاربری ارائه می دهد. این شامل راستی‌آزمایی دو مرحله‌ای می‌شود که با الزام کاربران به ارائه فرم دوم احراز هویت، کنترل‌های حریم خصوصی برای مدیریت قابلیت مشاهده و دسترس‌پذیری محتوایشان، ابزارهای ایمنی برای خردسالان در قالب YouTube Kids، یک برنامه جداگانه برای کودکان ایجاد شده است.

چگونه می کند حالت محدود کار؟
حالت محدود در یوتیوب قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد محتوای بالقوه بزرگسالان یا نامناسب را از YouTube فیلتر کنند. وقتی فعال باشد، هدف حالت محدود محدود کردن دسترسی به ویدیوهایی است که حاوی زبان صریح، خشونت یا انواع دیگر محتوای بزرگسالان هستند.

حالت محدود یک تنظیم اختیاری است و می‌تواند به حذف محتوای بزرگسالان کمک کند. این ویژگی می‌تواند توسط افراد، مدارس، کتابخانه‌ها یا سازمان‌ها فعال شود تا محیط کنترل‌شده‌تری برای کاربران، به‌ویژه برای افراد جوان‌تر ایجاد کند. ویژگی حالت محدود در YouTube اغلب توسط والدین برای محافظت از فرزندانشان در برابر دسترسی به محتوای نامناسب استفاده می شود.

اگر فرزندشان واجد شرایط مشاهده محتوای بزرگسالان در YouTube نباشد، والدین نیز می‌توانند «حالت محدود» را برای حساب فرزندشان روشن کنند. وقتی یکی از والدین حالت محدود را در Family Link روشن می‌کند، کودک نمی‌تواند تنظیمات حالت محدود را در هر دستگاهی که به سیستم وارد شده است تغییر دهد.

برای روشن یا خاموش کردن حالت محدود، مراحل را دنبال کنید

1.

وارد حساب YouTube شوید.

2.

در بالا سمت راست، روی عکس نمایه ضربه بزنید.

3.

روی تنظیمات ضربه بزنید و سپس به General بروید.

4.

اکنون، طبق نیاز خود، حالت محدود را روشن یا خاموش کنید.


نتیجه
با وجود روشن کردن حالت محدود در یوتیوب، برای کاربران مهم است که هنگام گشت و گذار در یوتیوب محتاط باشند. مراقب اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید باشید، از کلیک روی پیوندهای مشکوک خودداری کنید و هر گونه نگرانی یا مشکلی را که در پلتفرم با آن برخورد می کنید گزارش دهید.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا