شبکه های اجتماعی

3 ویژگی جدید برای استوری های اینستاگرام: GIF، منشن و پیوند

اینستاگرام دوباره این کار را کرد! پس از تأیید اینکه اینستاگرام در حال آزمایش ویدیوی زنده است، این پلتفرم اجتماعی یک بار دیگر مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه کرده است تا با ایجاد آسان‌تر GIF با بومرنگ، نام بردن از دوستان خود در استوری و حتی افزودن لینک، استوری‌های اینستاگرام شما را جذاب‌تر کند. به استوری اینستاگرام در اینجا نحوه کار آنها آمده است:

با بومرنگ به راحتی در استوری اینستاگرام گیف ایجاد کنید

اکنون می توانید بدون نیاز به باز کردن برنامه دیگری، به سرعت برای استوری اینستاگرام خود گیف ایجاد کنید! برنامه گیف اینستاگرام بومرنگ اکنون در برنامه واقعی اینستاگرام قرار دارد، می توانید آن را در دوربین استوری اینستاگرام پیدا کنید.

برای ایجاد بومرنگ، از فید خود به سمت راست بکشید تا دوربین داستان باز شود. یک دکمه جدید در زیر دکمه ضبط به شما امکان می دهد حالت “بومرنگ” را انتخاب کنید. روی دکمه ضبط ضربه بزنید و دوربین عکس‌های متوالی را به هم متصل می‌کند تا یک انیمیشن کوتاه ایجاد کند که به جلو و عقب پخش می‌شود.

اینستاگرام Boomerang اواخر سال گذشته به عنوان یک برنامه ویدیویی مستقل برای ایجاد ویدیوهای یک ثانیه ای از لحظات روزمره راه اندازی شد. ما بسیاری از افراد و برندها را دیده‌ایم که گیف‌های بومرنگ خود را به استوری اینستاگرام خود وارد می‌کنند، بنابراین این ویژگی جدید برای ما بسیار منطقی است. به طور کلی، یک بعد بازی جدید به قالب اضافه می کند و به کاربران اجازه می دهد یکنواخت شوند بیشتر خلاق با داستان های خود!

فقط برای روشن شدن، ویژگی این است فقط در استوری اینستاگرام موجود استو نه در برنامه دوربین معمولی اینستاگرام.

دوستان خود را در استوری اینستاگرام منشن کنید

اینستاگرام اکنون امکان تگ کردن سایر کاربران را در یک استوری یا ارسال استوری برای کاربر دیگر فراهم کرده است. در حالی که بیشتر استوری های اینستاگرام کپی برداری از استوری های اسنپ چت هستند، این یک ویژگی جدید است که برای اینستاگرام منحصر به فرد است و هنوز در استوری های اسنپ چت در دسترس نیست.

در اینجا نحوه تگ کردن و منشن کردن یک دوست در استوری اینستاگرام آمده است:

وقتی متنی را به استوری خود اضافه می‌کنید، «@» و سپس یک نام کاربری را تایپ کنید و شخصی را که می‌خواهید ذکر کنید انتخاب کنید. نام کاربری آن‌ها در استوری شما خط‌دار ظاهر می‌شود. و هنگامی که شخصی هنگام تماشای استوری شما روی ذکر نام ضربه می زند، یک پاپ آپ می بیند که او را به پروفایل اینستاگرام دوست شما می برد.

هنگامی که در استوری شخص دیگری از شما نام برده می شود، در دایرکت، ویژگی پیام خصوصی اینستاگرام، اعلان دریافت خواهید کرد. فقط روی پیش‌نمایش ضربه بزنید تا زمانی که داستان زنده است، مستقیماً به داستان بروید. اگر فردی که دنبال نمی‌کنید از شما نام برد، اعلان را در درخواست‌های پیام خود خواهید دید.

این ویژگی جدید استوری اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که افراد را در استوری‌ها تگ کنید و از آنها یاد کنید، همانطور که در کپشن‌ها و کامنت‌های اینستاگرام انجام می‌دهید، بنابراین زمانی که استوری شما برای یک شخص، مکان یا کسب‌وکار خاص باشد، ابزاری عالی است. این می تواند برای مشاغلی که می خواهند همکاری کنند یا دنبال کنندگان خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند عالی باشد! به طور کلی، این یک لمس خوب است که می تواند به شما کمک کند حساب های دیگر را در اینستاگرام کشف کنید.

پیوندها بالاخره به اینستاگرام می آیند – اینطور است؟

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی استوری اینستاگرام و به طور کلی اینستاگرام، امکان افزودن لینک‌ها به پست‌های استوری اینستاگرام است. این ویژگی است فقط برای حساب های تایید شده موجود است در حال حاضر، اما در آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت این موضوع برای اینستاگرام تأکید کنیم – این اولین باری است که آنها تا به حال یک پیوند قابل کلیک در برنامه اینستاگرام ایجاد می کنند که پیوندی در بیو شما نبود. امیدواریم این اولین گام برای در نهایت اجازه دادن به لینک های قابل کلیک در کپشن های اینستاگرام باشد! این ویژگی همچنین یک ویژگی کلیدی برای برندها است که می تواند آنها را متقاعد کند که در استوری های اینستاگرام از طریق اسنپ چت سرمایه گذاری کنند، زیرا در حال حاضر نمی توانید به استوری های اسنپ چت پیوند اضافه کنید.

اگر در اینستاگرام تأیید شده‌اید و می‌خواهید پیوندی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، روی نماد پیوند در بالای صفحه ضربه بزنید تا صفحه «افزودن پیوند» باز شود. وب سایت مورد نظر خود را در فضای زیر «URL» تایپ کنید. شما می توانید قبل از نهایی کردن داستان، “پیش نمایش لینک” را انتخاب کنید، یا به سادگی روی “انجام شد” ضربه بزنید تا مستقیماً آن را اضافه کنید.

اکنون هنگامی که یک کاربر اینستاگرام استوری شما را مشاهده می کند، به او این امکان داده می شود که روی دکمه “See More” کلیک کند، که او را به وب سایتی در برنامه اینستاگرام هدایت می کند.

اینستاگرام این ویژگی‌ها را به‌عنوان آزمایشی توصیف می‌کند که به حساب‌های تایید شده اجازه می‌دهد لینک‌ها را اضافه کنند تا یادگیری بیشتر آسان شود. اساساً این امکان را به حساب‌های تأیید شده می‌دهد تا پیوندهایی را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند که می‌توانید برای دسترسی در برنامه روی آن کلیک کنید. این واقعاً برای پشتیبانی از خرید محصول مفید است، زیرا به شما امکان می‌دهد مشتریان خود را به وب‌سایتی پیوند دهید که در آن محصول تبلیغاتی در یک داستان ممکن است نشان داده شود.

امیدواریم به زودی ویژگی پیوند “See More” برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد. تا اون موقع همدیگه رو تگ میکنیم و بومرنگ میکنیم تا دلمون بخواد! آیا از آپدیت جدید استوری اینستاگرام استفاده خواهید کرد؟ در زیر به ما اطلاع دهید!

بعداً برنامه ریزی، مدیریت و را برای شما آسان می کند زمان بندی پست های اینستاگرام.

برای بعدا ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا