بازی

PAX East: 30XX Maker Mode Preview

در طبقه نمایشگاه PAX East، 30XX در امتداد لبه سالن نمایشگاه قرار دارد و تنها چند نفر در آن سرنشین هستند. این غرفه ممکن است کوچک باشد، اما سرکش – که به شدت از ظاهر و احساس Mega Man X نشأت می‌گیرد – قرار است در آینده نزدیک با تاکید بر خلاقیت جامعه، به‌روزرسانی بزرگی دریافت کند.


در طول دموی 15 دقیقه ای خود، به عنوان Ace، شخصیت غوغایی بازی (که شباهت زیادی به Zero از Mega Man X دارد و ارتباط را بیشتر می کند) با زره قرمز و یک شمشیر پلاسما برای نبردهای نزدیک بازی کردم. شخصیت قابل بازی دیگر بازی، نینا، بیشتر شبیه به Mega Man است و یک بلستر روی بازو برای تیراندازی به دشمنان از راه دور دارد.

مطالب مرتبط: 30XX روح مرد مگا را به شکل سرکش به تصویر می کشد

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

به عنوان Ace، راه خود را از طریق سطحی به نام Mini-M که توسط Beast، طراح داخلی Batterystaple توسعه‌دهنده ایجاد شده بود، طی کردم. Beast این و دو مرحله دیگر را طراحی کرد که Batterystaple در طول PAX East خودنمایی می‌کند، اما زمانی که به‌روزرسانی منتشر شد، همه اعضای جامعه دسترسی اولیه 30XX می‌توانند مراحل را با مجموعه ابزارهای مشابه طراحی کنند.

با توجه به استفاده بازی از تولید رویه ای، مجموعه ابزار یک بازیکن ممکن است از اجرا تا اجرا بسیار متفاوت باشد. با Maker Mode آینده، بازیکنان می‌توانند سطوحی را در مورد کسب و استفاده از ابزارهای خاص برای حل مشکلات طراحی کنند. کریس کینگ، مدیر خلاق 30XX و نسخه قبلی آن 20XX، تاکید می‌کند که به‌روزرسانی Maker این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مراحل پیچیده‌تر و پیچیده‌تری از آنچه که توسعه‌دهندگان می‌توانند برای اجراهای سرکش بازی ایجاد کنند طراحی کنند.

همانطور که از طریق Mini-M بازی می کردم، به راحتی متوجه منظور کینگ می شدم. در طول این سطح، من به یک دوجین ارتقاء (دادن یا گرفتن) دسترسی پیدا کردم که به تدریج قفل دسترسی به نقشه کامل را باز کرد. همانطور که برای اولین بار از سطح عبور کردم، بلوک هایی را دیدم که با نماد نیزه با نوک پلاسما مزین شده بود. من در ابتدا نمی توانستم کاری با آن انجام دهم. اما پس از اینکه توانایی شناور را به دست آوردم که به من اجازه می داد بدون آسیب از بالای گودال بلندی از میخ ها عبور کنم، نیزه را گرفتم و به آن بلوک ها برگشتم و به ارتقاهای بیشتر دسترسی پیدا کردم.

Mini-M با دروازه های مشابهی بارگذاری شده است که برای عبور از آنها نیاز به اقلام دارد. یکی از بازیکنان باید 50 آجیل، ارز فلزی بازی، جمع آوری کند. برخی دیگر نیاز به قابلیت شعله ور شدن بالا دارند که می تواند آس را در یک شیب مورب به هوا بلند کند. با جمع آوری این ارتقاها، مجموعه توانایی های حرکتی من به سرعت گسترش یافت. کینگ می‌گوید که بازیکنان می‌توانند توانایی‌های خود را برای انجام وظایف مشابه با هم ترکیب کنند. اگرچه من با شناور از آن گودال میخ‌ها عبور کردم، بازیکن دیگری می‌توانست نیزه‌ای را به هر دیوار بیندازد، روی یکی بایستد، سپس بپرد و فاصله بین آنها را ببندد.

30XX - اسکرین شات در بازی

کینگ برگه‌ای را به من نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند ببینند کدام مرحله با برچسب‌های مختلف فیلتر می‌شود. توصیف‌کننده‌هایی مانند «کایزو»، «مترویدوانیا» و «کوتاه و شیرین» به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا انواع تجربیاتی را که می‌خواهند در بازی خود معرفی کنند، مرتب کنند.

به این ترتیب بازیکنان با این سطوح روبرو خواهند شد. در حالی که Maker Mode به شما امکان می دهد سطوح فردی را انتخاب کنید، همچنین به شما این امکان را می دهد که یک مرحله کامل متشکل از مراحل ساخته شده توسط بازیکن را بازی کنید. وقتی یک سطح را تمام کردید، سه گزینه جدید ظاهر می شود. اگر می خواهید کاوش کنید، یکی را با تگ “Metroidvania” انتخاب کنید. اگر چیزی می‌خواهید که بر کیت ابزار هوایی بازی تأکید کند، می‌توانید «Platforming» را انتخاب کنید. گزینه‌های فراوان به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا بازی‌های خود را به گونه‌ای ساختاربندی کنند که ممکن است ساختار خود را ساختار دهند، و انتخاب سطوح خود را به گونه‌ای که ممکن است زره یا سلاح را انتخاب کنند، سفارشی کنند. وقتی Maker Update در اواخر امسال راه اندازی شد، خوشحالم که با جعبه ابزار بازی کنم.

بعدی: نابغه نادیده گرفته شده گریفتلندز، جایی که بحث ها جنگ هستند و انتخاب ها مهم هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا