شبکه های اجتماعی

تمهیدات اریکسون برای تحقیقات ایالات متحده اشاره به جریمه کوچکتر، جهش سهام دارد

اریکسون گفت که 2.3 میلیارد کرون سوئد (220 میلیون دلار) برای جریمه مورد انتظار از سوی مقامات آمریکایی به دلیل نقض توافقی که در سال 2019 انجام شده بود، رزرو می کند.

قیمت سهام اریکسون در معاملات بعدازظهر 7.7 درصد افزایش یافت، زیرا تحلیلگران انتظار داشتند جریمه ای بزرگتر مشابه 1 میلیارد دلاری که در سال 2019 به عنوان بخشی از تسویه حساب رشوه پرداخت کرد.

با توجه به اینکه انتظارات بازار این است که جریمه 1 تا 2 میلیارد دلاری دریافت کنند، این یک نتیجه فوق العاده مثبت است. جی پی مورگان تحلیلگران در یادداشتی گفتند.

اریکسون در سال 2019 اتهامات رشوه خواری را با مقامات آمریکایی حل و فصل کرده بود و موافقت کرد که به مدت سه سال تحت بررسی باشد. اما نتوانست به طور کامل نتایج تحقیقات داخلی در مورد پرداخت های احتمالی به گروه شبه نظامی دولت اسلامی را فاش کند عراق، منجر به بررسی نظارتی بیشتر می شود.

همچنین بخوانید

اریکسون و اپل با قرارداد مجوز به مناقشه حقوقی مربوط به پتنت پایان دادند
80 درصد از گوشی های هوشمند جدید تا سال 2023 در هند به 5G مجهز می شوند ICEA

از زمانی که شرکت جزئیات تحقیقات را فاش کرد، سهام تقریبا یک سوم ارزش خود را از دست داده است زیرا سرمایه گذاران از جریمه بزرگ دیگری نگران بودند. وزارت دادگستری آمریکا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار.

اعلام اریکسون نشان می‌دهد که حل‌وفصل نزدیک‌تر از حد انتظار بازار است، که بسیاری از مازاد بر پرونده سرمایه‌گذاری را حذف می‌کند. تحقیقات اعتباری Danske Bank تحلیلگر مدز لیندگارد روزندال گفت.

سازنده تجهیزات مخابراتی سوئدی گفت که معتقد است ارائه آن بر اساس برآوردی به اندازه کافی قابل اعتماد از جریمه مالی مرتبط با هرگونه حل و فصل نقض احتمالی است.

این هزینه در نتایج سه ماهه چهارم که اواخر این ماه منتشر خواهد شد، ثبت خواهد شد.

اریکسون گفت: «تحقیقات داخلی شرکت و همکاری آن با مقامات در رابطه با اتهامات موجود در گزارش تحقیقات داخلی مربوط به عراق در سال 2019 همچنان باز و ادامه دارد».

ماه گذشته، موافقت کرد که نظارت مستقل بر انطباق خود را تا ژوئن 2024 تمدید کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا