ارز دیجیتال

5 بهترین سکه پرطرفدار در Dextools امروز – PEPE، WSB، BOB

Pixabay / TheDigitalArtist

از آنجایی که تب میم کوین همچنان بازارها را با بازدهی سرسام‌آور فرا می‌گیرد، پلتفرم معاملاتی پیشرو Dextools فهرستی چشمگیر از پرطرفدارترین سکه‌ها در بازارهای کریپتو امروز را نشان داده است.

از بازیگران بزرگ در فضا مانند Pepe Coin گرفته تا پروژه‌های نوظهور با پتانسیل رشد بی‌رقیب، داغ‌ترین لیست انعام ماه می 2023 را از دست ندهید.

سکه فلفل ($PEPE)

1683141710 300 5 بهترین سکه پرطرفدار در Dextools امروز PEPE، WSB،
TradingView / BABY USDT

پپه در حال حاضر با قیمت 0.0000009 دلار معامله می شود که 17 درصد کاهش یافته است زیرا در تلاش برای بازپس گیری سطح 0.00000010 دلار است.

میم کوین از ابتدای سال 2023 افزایش 198 درصدی را تجربه کرده است.

اگرچه پپه به زیر میانگین متحرک 20 روزه (MA) خود سقوط کرده است، که ستون فقرات رالی پرشتاب آن بوده است، جهش از خط روند پایین تر می تواند نشان دهنده ورود مجدد به آزمون باشد.

اگر MA 20 روزه به سمت حمایت برگردد، هدف بعدی 0.0000014 دلار خواهد بود که 47.5 درصد افزایش خواهد داشت.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در 41 قرار دارد که نشان دهنده فروش بیش از حد بازار است و ظرفیت افزایش را نشان می دهد.

در حالی که واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) یک واگرایی نزولی جزئی را نشان می دهد که در حال حاضر ناچیز است.

با این حال، اگر Pepe نتواند سطح فعلی خود را حفظ کند، می تواند حمایت 0.0000065 دلار را پیدا کند که کاهش 31 درصدی را نشان می دهد.

نسبت ریسک به پاداش (R:R) 1.51 یک ورودی بالقوه خوب را نشان می دهد، اما ساختار برای یک میم کوین مخاطره آمیز است.

DeeLance ($DLANCE)

1683141710 793 5 بهترین سکه پرطرفدار در Dextools امروز PEPE، WSB،
منبع / DeeLance

بخش فریلنسری در حال رونق است، زیرا متخصصان به دنبال رهایی از 9 به 5 مرسوم هستند.

با این حال، بازارهای آزاد سنتی با مسائلی مانند کار ناسازگار، تأخیر در پرداخت‌ها و عدم شفافیت مواجه هستند.

DeeLance را وارد کنید، یک پلتفرم مبتنی بر وب 3 که انقلابی در چشم انداز مشاغل آزاد ایجاد می کند.

DeeLance با استفاده از بلاک چین اتریوم، فناوری NFT و متاورس قصد دارد غول هایی مانند Upwork، Fiverr، LinkedIn و Freelancer را سرنگون کند.

این پلتفرم نوآورانه به سرعت به یکی از داغ‌ترین رمزارزهای سال 2023 تبدیل می‌شود و بیش از 589711 دلار در طول پیش‌فروش آن جمع‌آوری شده است.

DeeLance یک بازار آزاد و ایمن با کارمزدهای کم، پرداخت سریع و مالکیت قرارداد آسان از طریق NFT ارائه می دهد. وظایف فریلنسرها توکنیزه می شود و مالکیت ایمن را تا زمانی که پرداخت از حساب های امانی آزاد نشود تضمین می کند.

این پلتفرم یک کارمزد رقابتی 2٪ برای استخدام کنندگان و 10٪ برای خلاقان، بدون هزینه برداشت و پرداخت های رمزنگاری فوری، دریافت می کند.

تجربه متاورس DeeLance به کاربران اجازه می دهد تا در دنیای مجازی با هم تعامل داشته باشند، همکاری کنند و ایده ها را مطرح کنند.

مشتریان و فریلنسرها می توانند مشاغل خالی، نمونه کارها و حتی دفاتر مجازی برای جلسات و مصاحبه راه اندازی کنند.

فرصت سرمایه گذاری در $DLANCE را با قیمت پیش فروش با تخفیف 0.029 دلار USDT، با بیش از 589,711 دلار تا کنون از دست ندهید.

شمارش معکوس ادامه دارد و تنها 11 روز تا افزایش قیمت به 0.033 دلار USDT باقی مانده است.

با قیمت راه‌اندازی، 1 $DLANCE = 0.055 دلار USDT، از این فرصت استفاده کنید و بخشی از سفر انقلابی DeeLance باشید—هم‌اکنون $DLANCE را خریداری کنید.

DLANCE را از اینجا بخرید

سرباز ($WOJAK)

1683141710 239 5 بهترین سکه پرطرفدار در Dextools امروز PEPE، WSB،
TradingView / WOJAK USDT

Wojak با افت 5 درصدی 0.0005247 دلار معامله می شود که به دنبال روند بازار میم کوین در یک برگشت ساعتی از حمایت خط روند پایین تر است.

میم کوین محبوب از ابتدای ماه مه افزایش 198 درصدی را نشان داده است، با افزایش 558 درصدی سال 2023 به بالاترین حد خود در 0.001049 دلار رسید.

با این حال، Wojak حمایت از MA 20 روزه خود را از دست داده است، و یک هدف کلیدی در جهش از خط روند پایین حمایت تشکیل می دهد.

RSI در 44 قرار دارد و یک سیگنال فروش بیش از حد صعودی را ارائه می دهد و نشان می دهد که فضایی برای حرکت به سمت بالا وجود دارد. MACD یک سیگنال نزولی را در -0.000037 نشان می دهد.

حرکت صعودی برای Wojak یک حرکت بالقوه به 0.00075 دلار است که در صورت پس گرفتن حمایت از MA 20 روزه، 43 درصد افزایش می یابد.

ریسک نزولی در بازگشت به سطح حمایت پایین تر در 0.0002 دلار است که 60 درصد کاهش دارد.

با R:R 0.7، این یک ورودی بد با ریسک نزولی قابل توجه است.

yPredict ($YPRED)

1683141710 928 5 بهترین سکه پرطرفدار در Dextools امروز PEPE، WSB،
منبع / yPredict

پتانسیل کامل تجارت کریپتو را با yPredict، یک اکوسیستم نوآورانه که توسط کارشناسان AI/ML، کوانت های مالی و معامله گران باتجربه توسعه یافته است، باز کنید.

با مجموعه ای جامع از محصولات از ابزارهای تحلیلی گرفته تا پلتفرم هایی که بینش های عملی بازار را ارائه می دهند، yPredict از مدل ها و معیارهای پیش بینی مالی پیشرفته استفاده می کند تا تصمیمات تجاری شما را افزایش دهد.

سیستم پیش‌بینی قیمت مبتنی بر هوش مصنوعی تاکنون 481000 دلار در پیش فروش خود افزایش داده است و کمتر از 500000 دلار تا پایان این مرحله باقی مانده است. از دست نده!

آلخاندرو لوپز-لیرا، استاد مالی، اثربخشی رویکرد yPredict را برجسته می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه مدل‌های زبان بزرگ مبتنی بر یادگیری ماشین (LLM)، مانند ChatGPT، می‌توانند به طور دقیق حرکت قیمت سهام را پیش‌بینی کنند.

تیم yPredict تحول قابل توجه در پویایی بازار، به ویژه در شکل گیری ساختار قیمت را تصدیق می کند.

معامله گران با تجربه به دلیل رواج سیستم ها و الگوریتم های خودکار که با سرعت سرسام آور کار می کنند، با اطلاعات مبهم بازار دست و پنجه نرم می کنند.

در حالی که حدود 80 درصد از سفارشات حجم معاملات در بازارهای مالی توسط الگوریتم‌ها اجرا می‌شوند، معامله‌گران با نبرد سختی روبرو می‌شوند تا یک مزیت آماری ثابت در میان صدای ناهنجار داده‌ها پیدا کنند.

این چالش با تکیه بر اخبار، احساسات رسانه های اجتماعی یا سیگنال های تجاری مشکوک ترکیب می شود.

yPredict با استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه مدل‌ها و بازارهای پیش‌بینی اختصاصی با این مشکلات مقابله می‌کند.

این رویکرد پیشرفته باعث ایجاد نسل جدیدی از ابزارهای معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی می شود که سر و صدای بازار را کاهش می دهند.

پلتفرم yPredict به سود معامله گران، تحلیلگران و توسعه دهندگان یادگیری ماشینی هوش مصنوعی است که می توانند مدل های پیش بینی خود را در بازارهای yPredict بفروشند.

همین امروز با yPredict سفر معاملات ارزهای دیجیتال خود را آغاز کنید!

YPRED را از اینجا بخرید

باب کوین ($BOB)

1683141711 708 5 بهترین سکه پرطرفدار در Dextools امروز PEPE، WSB،
TradingView / BOB USDT

BOB با 24% کاهش با 0.000044 دلار معامله می شود. علیرغم افزایش چشمگیر 182 درصدی در 1 مه، اصلاح BOB با رشد ناچیز 5 درصدی در ماه مواجه شد.

سکه در یک نبرد سخت برای بازیابی حمایت بالاتر از MA 20 روزه است، زیرا MA 20 روزه نزولی به سمت برخورد با روند حمایت پایین تر در آویز نزولی حرکت می کند.

RSI در 40 پایین است، که نشان می دهد BOB بیش از حد فروش است و پتانسیل صعودی قابل توجهی دارد، در حالی که MACD یک واگرایی نزولی جزئی را نشان می دهد.

اگر BOB به شکست تمیز بالاتر از مقاومت MA 20 روزه دست یابد، هدف بعدی 0.000069 دلار خواهد بود که 55 درصد افزایش می یابد.

با این حال، نزدیک‌ترین سطح پشتیبانی پایین‌تر 0.00003 دلار است که 32 درصد کاهش دارد. با R:R 1.73، این یک ورودی خوب با پتانسیل صعودی مناسب است.

Love Hate Inu ($LHINU)

1683141711 375 5 بهترین سکه پرطرفدار در Dextools امروز PEPE، WSB،
منبع / Love Hate Inu

همانطور که DOGE یک رکود را تجربه می کند، Love Hate Inu (LHINU) به عنوان یک جایگزین قانع کننده برای سرمایه گذارانی که به دنبال سکه میم بزرگ بعدی با ابزار واقعی هستند ظاهر می شود.

پلتفرم نوآورانه Vote-2-Earn LHINU به کاربران امکان می دهد در نظرسنجی ها در مورد موضوعات پرطرفدار شرکت کنند و برای رای دادن توکن کسب کنند.

استفاده از توکن‌های LHINU به کاربران امکان می‌دهد در عین حال از یک اکوسیستم امن، شفاف و مبتنی بر جامعه بهره‌مند شوند، به احساسات میم کمک کنند.

پیش فروش Love Hate Inu بیش از 10 میلیون دلار جمع آوری کرد و قیمت راه اندازی آن 1 LHINU = 0.000145 USDT است.

تحلیلگران LHINU را یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر می‌دانند و پتانسیل آن را با افزایش شهاب‌سنگ Dogecoin و Pepe Coin مقایسه می‌کنند.

انقلابی در صنعت نظرسنجی 3.2 میلیارد دلاری، مورد استفاده منحصر به فرد Love Hate Inu و ابزار قوی می تواند روش های سنتی جمع آوری داده ها را مختل کند.

این پلتفرم رأی گیری ایمن و شفاف را با پشتوانه قراردادهای هوشمند و KYC و مشارکت جامعه در تصمیمات مدیریت پروژه و بازاریابی ارائه می دهد.

از آنجایی که پیش فروش Love Hate Inu به اوج خود رسید، اکنون زمان مناسبی است تا قبل از افزایش قیمت، توکن های LHINU خود را ایمن کنید.

با ابزار بی نظیر خود، Love Hate Inu می تواند به راحتی به Dogecoin یا Shiba Inu بعدی تبدیل شود.

از این فرصت خارق‌العاده برای پیوستن به انقلاب Love Hate Inu استفاده کنید و روی میم سکه سرمایه‌گذاری کنید تا در سال 2023 تماشا کنید.

LHINU را از اینجا بخرید

سلب مسئولیت: پروژه‌های رمزارز تأیید شده در این مقاله توصیه مالی نویسنده یا انتشارات نیست – ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری‌های بسیار فرار با ریسک قابل توجهی هستند، همیشه تحقیقات خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا