برنامه نویسی

7 دلیل برای اینکه چرا باید بر اصول اولیه تسلط داشته باشید (راهنمای تصویری)

اصول اولیه خسته کننده هستند.

اعتراف کن؛ همه ما قبلاً آنجا بوده‌ایم: می‌خواهیم از اصول خشک و خسته‌کننده بگذریم و مستقیماً به چیزهای هیجان‌انگیز بپریم. من می دانم که دارم. اما وقتی این را می گویم به من اعتماد کنید: صرف زمان برای یادگیری اصول اولیه می تواند در دراز مدت تفاوت ایجاد کند. باید این را به سختی یاد می گرفتم. اما شما مجبور نیستید همان اشتباهی را که من انجام دادم انجام دهید.

در اینجا 7 نکته من در مورد اینکه چرا باید به اندازه کافی صبور باشید تا ابتدا بر اصول اولیه تسلط داشته باشید، آورده شده است.

1. پایه ای قوی می سازد

مبانی بلوک های سازنده مفاهیم پیشرفته تری هستند که در آینده خواهید آموخت. آنها به ایجاد یک پایه قوی کمک می کنند که بر اساس آن می توانید دانش یا تخصص پیشرفته تری ایجاد کنید. درک شما از این موضوع با یک پایه قوی، محکم و کامل خواهد بود.

2. نوآوری را قادر می سازد

ایده های خلاقانه

ایجاد هر چیزی واقعاً چشمگیر یا نوآورانه تنها با درک کامل اصول اولیه آسان است. از آنجایی که نوآوری مستلزم درک ذهنی چارچوب‌های اساسی خاص است، این درک به شما امکان می‌دهد راه‌حل‌های خلاقانه‌ای ابداع کنید که می‌تواند بازی را تغییر دهد. نوآوری اغلب از ایجاد دانش موجود و بهبود آن ناشی می شود. این فقط در صورتی امکان پذیر است که شما به اصول اولیه تسلط کامل داشته باشید.

3. یادگیری بدون زحمت

موضوع پیشرفته را به راحتی یاد بگیرید

پس از تسلط بر اصول، یادگیری مفاهیم پیشرفته تر آسان تر می شود. ساختن پایه ممکن است زمان ببرد. اما وقتی پایه را می سازید، به راحتی می توانید از یک موضوع پیشرفته به موضوع دیگر بپرید.

4. شما را کارآمد می کند

بهره وری

با تسلط بر اصول اولیه می توانید کارایی و بهره وری خود را در دراز مدت افزایش دهید. اگر اصول اولیه را رها کنید و به سمت مفاهیم پیشرفته عجله کنید، ممکن است برای درک مطالب دچار مشکل شوید. روند یادگیری شما را کند می کند. همچنین، با داشتن یک پایه قوی، قادر خواهید بود وظایف را سریع به پایان برسانید و کمتر مرتکب اشتباه شوید.

5. شما را به حلال بهتر مشکل تبدیل می کند

حل مشکل

اصول اساسی به شما کمک می کند تا تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله را توسعه دهید. شما می توانید بهتر تجزیه و تحلیل کنید و مشکلات بزرگ را به قطعات کوچک تقسیم کنید و راه حل های موثرتری ایجاد کنید.

6. اعتماد به نفس ایجاد می کند

مطمئن

تسلط بر اصول اساسی به شما این امکان را می دهد که ببینید چگونه اطلاعات جدید و پیچیده با هم تطبیق می یابند. اعتماد به نفس ایجاد می کند و به شما کمک می کند با مواد احساس راحتی بیشتری داشته باشید. شما می توانید با یک پایه محکم به مفاهیم پیشرفته تر به راحتی و با اطمینان نزدیک شوید. همچنین، خواهید دانست که چه اتفاقی می افتد و چرا. همچنین به کاهش سندرم خیانتکار کمک می کند.

7. تطبیق پذیری را فراهم می کند

ارتباط بین رشته های مختلف

درک اصول یک موضوع می تواند شما را تطبیق پذیرتر و همه کاره تر کند. شما می توانید آن دانش را در موقعیت های مختلف با درک عمیق اصول اولیه به کار ببرید. همچنین، اگر به اصول اولیه تسلط داشته باشید، می‌توانید دانش را بین چندین رشته مرتبط کنید.

بنابراین، اگرچه ممکن است نادیده گرفتن اصول اولیه وسوسه انگیز باشد، به آن پایبند باشید و به اصول اولیه توجهی را که شایسته آن است ارائه دهید.

خلاصه

خلاصه کردن

  • مبانی مهم هستند زیرا
  • پایه ای قوی می سازد
  • نوآوری را ممکن می کند
  • یادگیری را بدون دردسر می کند
  • راندمان و بهره وری را افزایش می دهد
  • مهارت های حل مسئله را توسعه می دهد
  • اعتماد به نفس را ایجاد می کند و سندرم ایمپوستر را کاهش می دهد
  • تطبیق پذیری و تطبیق پذیری را فراهم می کند

خودشه! اگر از خواندن این مطلب لذت بردید، می توانید با من در توییتر ارتباط برقرار کنید یا مقالات دیگر من را بررسی کنید. علاوه بر این، می‌توانید در خبرنامه غیرفناوری من مشترک شوید، جایی که من افکارم را در مورد زندگی، بهره‌وری، و موارد دیگر و همچنین بهترین محتوایی که هر ماه با آن مواجه شده‌ام به اشتراک می‌گذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا