شبکه های اجتماعی

BSES قبض برق را به خط بریل برای افراد کم بینا راه اندازی می کند

نشان دادن تعهد خود به عنوان یک سازمان فراگیر که تمام بخش های مصرف کنندگان خود را توانمند می کند، BSES راجدانی پاور لیمیتد (BRPL) و BSES Yamuna Power Limited (BYPL) با قبض برق بیرون آمده اند الفباء نابینایان برای افراد کم بینا

به مناسبت روز جهانی خط بریل، لایحه خط بریل BSES توسط SK Rungta، وکیل و دبیر کل سازمان ملل ارائه شد. فدراسیون ملی نابینایان (NFB) در دفتر مرکزی BSES در نهرو پلیس با حضور مسئولان NFB و مصرف کنندگان کم بینا.

تیم BSES توسط مدیر آن Amal Sinha، مدیر عامل BRPL Vineet Sikka و مدیر عامل BYPL Amarjeet Singh رهبری می شد.

با این کار، BSES به اولین دیسکم در شهر و تنها در میان تعداد انگشت شماری در کشور تبدیل شده است که قبض برق را به خط بریل راه اندازی می کند. به همین مناسبت، جدای از لایحه به خط بریل، اپلیکیشن موبایلی ارتقا یافته و با قابلیت صوتی قابل دسترس BSES و سرویس های درب منزل برای افراد کم بینا نیز راه اندازی شد.

قبض برق BSES به خط بریل به نیازهای خاص افراد کم بینا پاسخ می دهد و آنها را قادر می سازد تا اجزای مختلف قبض برق مانند واحدهای مصرف شده، سررسید پرداخت، جزئیات یارانه، طرح ها و غیره را درک کنند. خانوارهایی که قبض را انتخاب می کنند. به خط بریل همچنان قبض برق معمولی BSES را دریافت خواهد کرد.

جدای از لایحه بریل، BSES همچنین اپلیکیشن موبایل ارتقا یافته و قابل دسترسی با قابلیت صوتی – BRPL Power App – را برای ساکنان دهلی جنوبی و غربی و اتصال BYPL برای کسانی که در دهلی شرقی و مرکزی زندگی می کنند.

تقویت بیشتر دسته خدمات BSES و تسهیل درخواست برای افراد کم بینا از خدمات درب منزل است.DSS). مصرف کنندگان کم بینا می توانند به سادگی برای DSS ثبت نام کنند و پس از دریافت درخواست، یک مقام BRPL/BYPL در یک زمان مناسب از آنها در خانه آنها بازدید می کند و به آنها کمک می کند تا تمام تشریفات را انجام دهند. نیازی به مراجعه آنها به دفتر BSES نیست.

BSES ثبت نام در صورتحساب بریل و استفاده از خدمات درب منزل را برای افراد کم بینا بسیار آسان می کند. آنها می توانند این کار را به سادگی با ثبت شماره CA و تلفن همراه خود از طریق گزینه های مناسب مانند برنامه های تلفن همراه BSES، مرکز تماس BSES یا از طریق ایمیل انجام دهند. آنها می توانند این کار را خودشان یا با کمک دوستان و اعضای خانواده خود انجام دهند.

سخنگوی BSES ضمن اعلام این ابتکار برای مصرف‌کننده گفت: “ما از SK Rungta برای راه‌اندازی لایحه بریل BSES برای افراد کم بینا بسیار سپاسگزاریم. به همین مناسبت، اپلیکیشن موبایل و سرویس‌های درب قابل دسترسی به روز شده و صوتی BSES را فعال کرد. برای افراد کم بینا نیز راه اندازی شد.این موارد نیازهای خاص بخش بسیار مهمی از پایگاه مصرف کننده ما را برآورده می کند.

“ما از فدراسیون ملی نابینایان و دبیر کل آن SK Rungta برای راهنمایی و حمایت مستمر آنها در کمک به درک بهتر نیازهای افراد کم بینا برای این طرح اجتماعی فراگیر تشکر می کنیم. ما مطمئن هستیم که این ابتکار به آنها قدرت بیشتری خواهد داد. “

BRPL و BYPL شرکت های برتر توزیع برق و سرمایه گذاری مشترک بین آنها هستند Reliance Infrastructure Limited and Government از منطقه پایتخت ملی دهلی (GoNCTD).

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا