چه طور

9 ایده طراحی وب سایت برای افزایش فروش آنلاین شما در تعطیلات

این فصل برای گذراندن است. همانطور که همه ما می دانیم، عجله تعطیلات به این معنی است که همه اعضای خانواده و دوستان ما در تلاش برای یافتن آن هدیه عالی هستند. ترجیحا – آنلاین

با این حال، فصل تعطیلات یکی از زمان‌های نادر در طول سال است که خرید حضوری آن چیز خاص را به همراه دارد، بنابراین افراد بیشتری مایلند آسایش خانه خود را ترک کنند تا آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند.

برای تقلید از آن ظاهر و احساس تعطیلات، به وب‌سایت خود سریعاً اصلاح کنید، از طراحی هوشمندانه استفاده کنید و ایده‌هایی را تجربه کنید تا افراد بیشتری را به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید، و شاهد افزایش فروش آنلاین خود باشید.

منبع

9 بهترین ایده طراحی وب سایت برای افزایش فروش آنلاین در تعطیلات

1. بهینه سازی برای دریانوردی صاف

در حالی که بهینه‌سازی باید یک تلاش مستمر باشد تا فصلی، سرمایه‌گذاری کمی زمان و خلاقیت بیشتر برای تمیز کردن صفحات خود با نزدیک شدن به پایان سال سودمند است. بنابراین، تمرکز بر سئو داخلی و خارج از صفحه و به روز رسانی نسخه خود برای ارائه نوعی تجربه فراموش نشدنی که باعث فروش می شود، بسیار مهم است.

شما نمی توانید بسیاری از حواس را جایگزین کنید که افراد هنگام خرید حضوری احساس می کنند، از جمله صداها، بوها، طعم ها و احساس برخی محصولات در دستانشان. بنابراین، نسخه شما باید یک تجربه تقریبا ملموس ارائه دهد.

  • ببینید آیا CTAهای فعلی شما برای جشن و جذابیت بیشتر به تجدید نیاز دارند.
  • تجزیه و تحلیل عملکرد انجام دهید تا ببینید آیا UX شما با انتظارات مشتریان شما و آنچه که موتورهای جستجو شایسته رتبه بندی مناسب می دانند مطابقت دارد.
  • اطمینان حاصل کنید که ویژه تعطیلات شما توجه کافی را به خود جلب می کند. شاید وقت آن رسیده است که آنها را به بنرهای صفحه اصلی خود منتقل کنید.
  • بررسی کنید که سایت شما با چه سرعتی در همه دستگاه های مشتریان شما بارگیری و کار می کند – اگر راحتی یکی از دلایل اصلی خرید آنلاین آنهاست، مطمئن شوید که این انتظارات را برآورده می کنید.

یک میزبان کامل از استراتژی های بهینه سازی وب سایت می تواند ظاهر و احساس وب سایت شما، عملکرد آن و تجربه ای را که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید بهبود بخشد.

تصویر کد QRمنبع

2. کوپن های QR بسازید

کوپن های QR مدت زیادی است که وجود دارند، به این معنی که اکثر رقبای شما در حوزه تجارت الکترونیک از آنها استفاده می کنند. کدهای QR یک راه نسبتا آسان برای ساده کردن سفر مشتریان شما و ترغیب آنها به برداشتن مرحله بعدی به جای ترک سایت است.

در طول تعطیلات، شما می توانید از کدهای QR برای افزایش تعامل مشتری استفاده کنید و کوپن های کاربر منحصر به فرد را برای خریداران بازگشتی و خریدارانی که برای اولین بار خرید می کنند ایجاد کنید تا حفظ و جذب را افزایش دهید.

نکته مهم در مورد کدهای QR این است که جذابیت بصری سایت شما را مختل نمی کنند و به راحتی مستقیماً به مشتریان ارائه می شوند. در هر صورت، کوپن‌های QR راهی فوق‌العاده برای خریدهای تعطیلات به یاد ماندنی و یکپارچه هستند.

صفحه فرود BHFOمنبع

3. از بهترین ها درس بگیرید

مهم نیست که چقدر به عنوان یک برند تثبیت شده اید و در هر لحظه می توانید چند مشتری را جذب کنید، همیشه فردی بهتر در بازی تجارت الکترونیک وجود دارد.

زیبایی این واقعیت ساده این است که همیشه می‌توانید کارهایی را که رقبایتان در طراحی به خوبی انجام می‌دهند، پیگیری کنید و ببینید کدام ایده‌ها ممکن است ظاهر شما را تقویت کنند.

جستجو کنید خرده فروشان با راه حل های طراحی درخشان که می توانید امتحان کنید شما لزوماً نیازی به تغییر کل وب سایت خود ندارید، اما گرفتن سرنخ از سایر خرده فروشان در مورد نوع عکس ها، تصاویر، انیمیشن ها، طرح بندی و ناوبری یک راه عالی برای ارتقاء بازی طراحی شما است.

اگر در حوزه B2B هستید، می توانید به دنبال آن نیز بگردید نمونه های طراحی جامد و سعی کنید برخی از بهترین شیوه های جدید را در پایان خود بگنجانید. شاید سایت شما می تواند از نظر کپی از کمی شلوغی استفاده کند، یا شاید می توانید سعی کنید صفحات فرود با یک پایه ارزش مختصرتر با یک پیچ و تاب جشن ایجاد کنید.

  • برای داشتن فضایی جذاب تر، تصاویر جدیدی اضافه کنید که حاوی تصاویری با موضوع تعطیلات هستند.
  • سعی کنید از ویدیوهای بارگذاری سریع (کیفیت بالا) استفاده کنید تا محصولات خود را به تصویر بکشید و به مشتریان خود درک بهتری از ارزشی که قول داده‌اید بدهید.
  • صفحه اصلی خود را تازه کنید، به کارهایی که سایر برندهای استثنایی انجام می دهند نگاه کنید و چگونه می توانید اصول مشابه را به روشی خاص برند برای اطمینان از ثبات اعمال کنید.

علامت هدیهمنبع

4. هیچ چیز بهتر از تبلیغات، هدایا و کمک های مالی نیست

مردم در طول تعطیلات احساس سخاوتمندی، سپاسگزاری و توجه می کنند، به این معنی که از برندهایی که می دانند چگونه این ویژگی ها و ارزش های انسانی را تجسم کنند، قدردانی می کنند. نشان دادن قدردانی خود با تبلیغات و هدایا در این زمان از سال به این معنی است که خواهید توانست رابطه خود را با آنها ایجاد کنید برای مدت طولانی، نه فقط برای زمان حال.

آیا در سایت شما مشخص است که امسال چه نوع ویژه هایی را اجرا می کنید؟ آنها لزوماً نباید بیش از حد پر زرق و برق باشند، اما توجه به آنها در صفحه اصلی و صفحات فرود اختصاصی شما کمک می کند.

آیا علاوه بر سخاوتمندی نسبت به مشتریان خود، ابتکاری در تعطیلات دارید تا به افراد کم اقبال کمک کنید یا از خیریه ای حمایت کنید که برای مشتریان شما جذاب باشد؟

این نوع ابتکار ممکن است چیزی نباشد که شما دائماً تبلیغ می کنید، زیرا ممکن است بخشی از هویت برند شما نباشد. با این حال، فصل تعطیلات بهترین لحظه برای یادآوری به مشتریان خود، قدیم و جدید است که در حال ایجاد تفاوت هستید.

توضیح اینکه چگونه و به چه کسی کمک مالی خواهید کرد، یک راه عالی برای بهبود تأثیر تلاش های خیریه و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید برای آینده. هرچه افراد بیشتر در مورد ماموریت شما بیاموزند، شانس شما برای کمک و جذب افراد بیشتری که ارزش های شما را دارند بیشتر می شود.

اسکرین شات صفحه اصلی La Colombeمنبع

5. به سایت خود یک صنوبر تعطیلات بدهید

برندهایی با صدها محصول مختلف و ده ها دسته باید رویکرد متفاوتی در پیش بگیرند طراحی وب سایت در مقایسه با کسانی که مجموعه کپسولی دارند.

شرکت های تجارت الکترونیک کوچکتر می توانند هویت بصری کامل را برای هر محصول بسازند. در عین حال، برندهای برجسته‌تر می‌توانند رویکرد کلی خود را به طرح‌بندی و ناوبری ارتقا دهند تا مطمئن شوند مشتریان آنچه را که نیاز دارند به سرعت بر اساس نشانه‌های بصری ارائه شده پیدا می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، از مزایای گروهی که به آن تعلق دارید، اعم از اولی یا دومی استفاده کنید.

6. مطمئن شوید که سایت شما می تواند این افزایش را تحمل کند

ترافیک آنلاین تعطیلات هیچ شباهتی به سه شنبه معمولی شما ندارد – یا حداقل نباید باشد. برای فعال کردن بازدیدکنندگان بیشتر و حفظ تجربه یکنواخت و بدون درز، باید اطمینان حاصل کنید که میزبانی شما می تواند افزایش یابد.

بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک از اهرم استفاده می کنند هاست دروپال گزینه هایی برای اطمینان از اینکه فروشگاه های آنها تحت هجوم ناگهانی ترافیک (البته مورد انتظار) خراب نمی شوند. آنچه بسیار مهم است این است که تا آخرین لحظه منتظر نمانید تا آزمایش کنید که آیا هاست شما می تواند افزایش ترافیک مورد انتظار شما را مدیریت کند یا خیر. هرچه زودتر فروشگاه خود را تغییر دهید یا بهینه سازی کنید، جلوگیری از خراب شدن سایت شما آسان تر خواهد بود.عینک آفتابی منبع

7. تصاویر خود را جذاب تر کنید

روزهایی که تصاویر کسل کننده ای که محصولات شما را از هر زاویه قابل تصوری نشان می دادند، گذشته است. امروزه، فروشندگان آنلاین برای ایجاد یک تجربه مرتبط تر و جذاب تر با استفاده از a مدل ساز سه بعدی برای ایجاد تصاویر جذاب تر و هیجان انگیزتر.

مدل‌های سه‌بعدی می‌توانند جایگزین طیف معمولی تصاویر شما شوند، به طوری که شما فقط یک عکس داشته باشید، که خریداران شما می‌توانند با چرخاندن آن برای تجربه محصول از زوایای مختلف، با آن تعامل داشته باشند. ناگفته نماند که وقتی تصاویر کمتری برای بارگذاری داشته باشید، سایت شما عملکرد بهتری خواهد داشت!

8. اینفوگرافیک خود را تقویت کنید

محصولات خود را در زمینه مناسب قرار دهید: به مردم نشان دهید که چگونه می توانند از آنها سود ببرند و چگونه در زندگی خود قرار می گیرند. جذاب ترین و از نظر بصری جذاب ترین راه برای انجام این کار این است ایجاد اینفوگرافیک که محصولات شما را زنده می کند و به آنها اجازه می دهد تصور کنند که چگونه می توانند عزیزان خود را با آنچه ارائه می دهید شگفت زده کنند.

  • می‌توانید از الگوهای ساده و تمیزی استفاده کنید که به جلوه‌های بصری محصول شما اجازه می‌دهند «پاپ» شوند.
  • بدون نیاز به صرف زمان زیادی برای طراحی؛ الگوهای موجود جذاب هستند و به راحتی قابل تغییر هستند تا بتوانید محتوای برند خود را برای فصل تعطیلات تولید کنید.
  • مطمئن شوید که اینفوگرافیک‌های شما برای بارگیری یا بارگیری دست و پا گیر نیستند تا خریداران شما از بررسی هر یک از مواردی که برای آنها در نظر گرفته اید منصرف نشوند.

تصویر اینفوگرافیکمنبع

9. آیا تسویه حساب شما چک شده است؟

فرآیند پرداخت خود را آزمایش کنید تا هرگونه نقص یا مراحل غیرضروری را که بر تبدیل شما تأثیر می گذارد، کشف کنید. مطمئن شوید که تسویه حساب شما سازگار با موبایل، سریع و ایمن است. حواس پرتی های غیر ضروری یا CTA های اضافی را که ممکن است خرید را به تعویق بیندازند، حذف کنید.

با یک پرداخت ساده و سریع، می توانید افزایش فروش و تعامل کلی را بهبود بخشید و احتمال بازگشت مشتریانتان را پس از پایان تعطیلات بیشتر کنید.

زمان خلاقیت است

تعطیلات در حال حاضر در اوج است، بنابراین اکنون زمان آن است که اقدام کنید و ببینید کدام ایده ممکن است برای برند و فروشگاه شما مفید باشد.

به یاد داشته باشید که اجرای برخی یا همه این بهبودها فقط به فروش تعطیلات شما کمک نمی کند. همچنین تأثیر مثبتی بر نحوه قرارگیری برند خود در این بازار بیش از حد اشباع فراتر از تعطیلات خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا