شبکه های اجتماعی

بهبود مدیریت جامعه با فیس لیفت یکپارچه سازی Salesforce

در مورد آن اشتباه نکنید، همانطور که تیم CS شما ممکن است بخواهد با آن مخالفت کند، مدیریت جامعه خدمات مشتری است. با گزارش HubSpot، مردم بر اساس خدمات مشتری خود، سریعتر از همیشه نظرات خود را درباره شرکت ها شکل می دهند. 89 درصد از مشتریان می گویند که احتمال بازگشت آنها برای خرید دیگری پس از داشتن یک تجربه مثبت از خدمات مشتری بیشتر است.

از طرف دیگر، 61٪ از افراد مورد بررسی گفته اند که یک تجربه بد CS می تواند آنها را به قطع رابطه با نام تجاری به یکباره سوق دهد و فقط یک فرصت برای جلب رضایت آنها برای شما باقی بگذارد. بدون فشار!

ایجاد تجربه خدمات مشتری مناسب از طریق شبکه های اجتماعی

با استفاده از اولین نظر سریع و سریع یک کاربر رسانه های اجتماعی، هویت یکپارچه برند، پاسخ چابک، و خط لوله مدیریت جامعه/خدمات مشتری ساده برای بیمه حفظ مشتری و فروش جدید بیش از هر زمان دیگری ضروری می شود.

ما دوباره آن را می گوییم: مدیریت جامعه رسانه های اجتماعی خدمات مشتری است! هر کس غیر از این می گوید رسانه های اجتماعی را نمی فهمد. متأسفانه، این امر اغلب مدیران رسانه های اجتماعی را در مواجهه با یک نیاز تجاری خاص قرار می دهد که ممکن است به درستی برای انجام آن آموزش ندیده باشند.

ما آن را دریافت می کنیم، به همین دلیل است که ما به ارتباط سریع، چابک و بدون درهم و برهمی بین تیم ها اعتقاد داریم.

شما تیم های خدمات مشتری و موفقیت مشتری برای تجربه مشتری مورد نیاز شما ضروری است، و جهان امروز از شما می‌خواهد، اما به ندرت پیش می‌آید که تیم‌های خدمات مشتری و مدیران رسانه‌های اجتماعی دقیقاً مهارت‌های مشابهی داشته باشند.

و این اشکالی ندارد، آنها مجبور نیستند!

پس چگونه می‌توانیم این شکاف مهارت را بدون دیوانه شدن و پایان دادن به یک خط لوله اطلاعات مسدود و زنگ‌زده بین تیم‌ها دور کنیم؟ البته همکاری پاسخگو، ساده و چابک!

و در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید این کار را بدون ایجاد میگرن انجام دهید.

الگوهای خدمات مشتری از پیش ساخته شده

مدیریت جامعه رسانه‌های اجتماعی ممکن است خدمات مشتری باشد، اما مدیران رسانه‌های اجتماعی لزوماً ارائه‌دهنده خدمات مشتری نیستند و نباید از آنها انتظار داشت که کاملاً با این نقش مطابقت داشته باشند.

در عوض، آنها باید به ابزارهای مناسب برای کار مجهز شوند و یکی از این ابزارها می تواند الگوهای خدمات مشتری باشد!

ما جلو رفتیم و یک دسته کامل درست کردیم الگوهای خدمات مشتری که تیم مدیریت رسانه های اجتماعی شما می توانند برای ایجاد یک پیام برند یکپارچه در هنگام برخورد با مشتریان از آن بهره ببرند.

شما می توانید از اینجا به صورت رایگان به این قالب ها دسترسی داشته باشید! ما طیف گسترده ای از نیازهای مشترک خدمات مشتری را پوشش داده ایم که کاربران رسانه های اجتماعی اغلب از طریق پیام مستقیم یا از طریق نظرات در مورد محتوای رسانه های اجتماعی به مدیران جامعه ارائه می کنند. قالب ها قابل تنظیم هستند، بنابراین می توانید اطلاعات شرکت خود را پر کنید و آن را با توجه به لحن و سبک تنظیم کنید.

همچنین قالب‌های خالی موجود است که می‌توانید آن‌ها را برای مدیران رسانه‌های اجتماعی خود پر کنید تا همیشه با خطوط از پیش تعیین‌شده‌ای که توسط کارشناسان شما انتخاب می‌شوند، آماده شوند. حتی می توانید آنها را به متخصصان خدمات مشتری خود بدهید تا آنها را پر کنند! اجازه دهید حرفه ای ها متن ها را مطابق با دستورالعمل های برند شما بنویسند تا مدیران انجمن شما مجبور نباشند هر بار سوال کنند!

داشتن یک لحن، سبک و ثبات برند یکپارچه پاسخ‌های خدمات مشتری برای همه پرسنل مشتری در یک شرکت ضروری است، و با الگوهای ما، می‌توانید آن‌ها را برای خود ایجاد کنید و خدمات مشتری را در شبکه اجتماعی به یک کپی و پیست سریع تبدیل کنید!

استفاده از الگوهای استاندارد در خدمات مشتری مهم است زیرا سرعت امری ضروری است. مشتری یا مشتری بالقوه ای که پاسخ های مورد نیاز خود را به سرعت دریافت نمی کند، در یک چشم به هم زدن ناپدید می شود و دیگر برنمی گردد.

شما می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

یک چک لیست مدیریت جامعه تهیه کنید

البته، همه مدیریت های جامعه تحت پشتیبانی مشتری قرار نمی گیرند. برای هر چیز دیگری، همچنان لازم است که یک استراتژی و مکانیسم مشارکت منظم و سازگار با جامعه را حفظ کنید که برای اهداف تیم و کسب و کار شما کار می کند.

هر موضوعی نیاز به پاسخ از پیش نوشته شده ندارد، و اغلب تماس با خدمات مشتری شدید، وقت گیر و غیر ضروری است. در آن صورت ما شما را نیز تحت پوشش قرار داده ایم.

شما می توانید ما را دانلود کنید چک لیست رایگان روزانه مدیریت جامعه رسانه های اجتماعی مطمئن شوید که تیم شما همه چیز را به درستی و با حداقل نظارت انجام می دهد. همین جا شروع کنید!

فیس لیفت ادغام Salesforce

Salesforce یکی از پیشروترین پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ابزاری ارزشمند در پشته‌های فناوری کسب‌وکارهای بی‌شماری در سراسر جهان است.

در واقع، آنها آنقدر با CRMهای مبتنی بر ابر مترادف هستند که علامت واقعی بورس نیویورک آنها به معنای واقعی کلمه CRM است، و از سپتامبر 2022، آنها شصت و یکمین تجارت بزرگ در جهان و بزرگترین راه حل نرم افزاری سازمانی هستند.

با Salesforce، شرکت ها می توانند ساده مدیریت فروش، تجزیه و تحلیل، و ارتباطات داخلی آنها، در میان بسیاری از چیزهای دیگر، در یک راه حل مبتنی بر ابر که مجموعه ای از مشکلات تجاری را حل می کند که فراتر از مدیریت مشتری است.

یک چیز بزرگ است، و به احتمال زیاد شما یا کسی که می شناسید در حال استفاده از آن هستید.

اگر آن شخص شما هستید، ما چند خبر بسیار خوب و یک روش جدید عالی داریم که می توانید روابط خود را با مشتری از طریق رسانه های اجتماعی ساده و بهبود بخشید!

ما خوشحالیم که اعلام کنیم که فیس لیفت Salesforce را به لیست موجود ما اضافه کرده است ادغام های نرم افزاری، ارائه ارتباطات بین بخشی پیشرفته برای مدیران رسانه های اجتماعی و دیگران.

همکاری فیس لیفت از خوب به عالی تبدیل شد!

ما همیشه در مورد اتصال تیم ها بوده ایم! بسیاری از برجسته‌ترین ویژگی‌های فیس لیفت، مانند صندوق ورودی یکپارچه قابل تنظیم، کنترل‌های کاربر، و فرآیند تأیید محتوا، با در نظر گرفتن همکاری بین بخشی، بین‌المللی یا تیمی ترکیبی طراحی شده‌اند.

اکنون با ادغام لیفت صورت و نیروی فروش، می توانید با ایجاد موارد Salesforce مستقیماً برای آنها، نیازهای خدمات مشتری دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود را به CSE های خود ساده کنید!

ما و همچنین هر شرکت دیگری می دانیم که در مواقعی می توان با مشکل مواجه شد تا اطلاعات را به سرعت بین بخش ها دریافت کند و پاسخ های لازم را دریافت کند، و همچنین CRM ها برای کمک به مقابله با این نقطه درد وجود دارند. با ادغام فیس لیفت و Salesforce، ما می‌خواهیم USP مورد علاقه خود را – قابلیت‌های همکاری راحت ما – بخشی از جریان کاری کنیم که قبلاً از آن استفاده می‌کنید.

می خواهید کار خود را شروع کنید ادغام فیس لیفت Salesforce? به به‌روزرسانی اخیر محصول ما نگاهی بیندازید و مراحل ساده را برای همگام‌سازی این عناصر ضروری پشته فناوری خود برای مدیریت بهتر جامعه رسانه‌های اجتماعی و خدمات مشتری دنبال کنید!

هنوز کاربر فیس لیفت نیستید؟ به ما یک شات با ما بدهید آزمایشی 2 هفته ای رایگان. نه تنها می‌توانید پشتیبانی مشتری خود را از طریق مدیریت جامعه بهبود بخشید، بلکه می‌توانید برنامه‌ریزی و زمان‌بندی محتوای خود را تا حد زیادی ساده کنید، داده‌های عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید، و موارد دیگر. نگاهی به اینجا بیندازید!

در حال حاضر و تا پایان سال 2022، حساب‌های فیس لیفت جدید نیز ابزار تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی فوق‌العاده پیشرفته ما را تا 31 دسامبر 2022 بدون هزینه اضافی دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا