شبکه های اجتماعی

cmr: تجربیات صوتی فراگیر در دستگاه‌های در حال حرکت اهمیت پیدا می‌کند: مطالعه CMR

تجارب صوتی فراگیر در چند سال گذشته برای مصرف کنندگان در هند اهمیت پیدا کرده است گوشی های هوشمند و سایر «دستگاه‌های در حال حرکت» از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های شنیدنی، یک مطالعه جدید نشان داد.

بر اساس CMR مطالعه، طی سه سال گذشته، رشد چشمگیر دو رقمی 11 درصدی در جستجوی صوت فضایی ممتاز در میان وجود داشته است. بومیان دیجیتال، اساساً کاربران آگاه از فناوری که بیش از 20 ساعت آنلاین را صرف مصرف محتوا می کنند.

“بر اساس مجموعه ای از موارد استفاده، از جمله موسیقی، فیلم، ورزش های زنده و بازی های تلفن همراه، تجربه های صوتی ممتاز به طور فزاینده ای توسط مصرف کنندگان، نه فقط در گوشی های هوشمندشان، بلکه سایر دستگاه های در حال حرکت، به دنبال دارد.” پرابهو رام، گروه اطلاعاتی سر صنعت، CMR، در بیانیه ای اعلام کرد.

همچنین بخوانید

اپل با ایرپاد پرو جدید سهم بیشتری در بازار جهانی TWS دارد
ظاهرا گوگل قصد دارد دستگاه Nest را برای اجرای سیستم عامل Fuchsia OS ارتقا دهد

“با افزایش تقاضا برای صوتی فضایی، مصرف کنندگان اکنون به طور فزاینده ای به دنبال عمق و جزئیات بیشتر از تجربیات محتوایی خود هستند. این موارد با نوآوری های پیشرو در صنعت، مانند Dolby Atmos و Dolby Vision.”

در یکی از نکات کلیدی این مطالعه، کیفیت صدا در هنگام انتخاب گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های در حال حرکت، بالاترین اولویت برای مصرف‌کنندگان است.

علاوه بر این، از هر پنج مصرف‌کننده، چهار نفر گفتند که کیفیت صدا و تصویر بهتر مصرف محتوای ویدیویی آنها را افزایش می‌دهد.

بر اساس این مطالعه، از هر شش کاربر پنج نفر (84 درصد) احساس می‌کنند که وقتی محتوا را در Dolby Atmos مصرف می‌کنند، ارتباط بهتری با آن برقرار می‌کنند.

از هر هشت کاربر، هفت نفر موافق هستند که Dolby Atmos/Dolby Vision به آنها کمک می کند تا در مورد اشتراک سرویس موسیقی/ویدئو خود تصمیم بگیرند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا