شبکه های اجتماعی

oppo: ویدیوی لو رفته Oppo Find N2 Flip طراحی را نشان می دهد: انتظار چه چیزی را داشته باشیم

نزدیک

OPPO Find N Flip

گوشی ساز چینی اوپو انتظار می رود این ماه میزبان رویداد Inno Day 2022 باشد. در این رویداد، این شرکت مظنون به معرفی چندین دستگاه جدید از جمله خط تولید نسل بعدی دستگاه های تاشو است. گمانه زنی ها بر این است که اوپو گوشی هوشمند تاشو Oppo Find N2 را عرضه خواهد کرد که جایگزین Oppo Find N در سال گذشته خواهد شد که به بازار چین محدود شده بود. جدای از این، انتظار می‌رود که این شرکت مجموعه تلفن‌های تاشو خود را نیز در آینده گسترش دهد Oppo Find N2 Flip در همان رویداد اوپو احتمالاً این تاشوهای جدید را نیز عرضه خواهد کرد گوشی های هوشمند به بازارهای دیگر از جمله هند.

طبق گزارش GizmoChina، یک ویدیوی لو رفته از دستگاه Oppo Find N2 Flip از طریق Weibo به صورت آنلاین منتشر شده است. این ویدیو طراحی جلو و عقب گوشی هوشمند تاشوی آینده را نشان می دهد.

Oppo Find N2 Flip: طراحی و مشخصات مورد انتظار
ویدئوی فاش شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo Find N2 Flip از یک صفحه نمایش تاشو با یک سوراخ پانچ در مرکز استفاده می‌کند. پیش از این، شایعات ادعا می کردند که انتظار می رود این دستگاه دارای یک پنل 6.8 اینچی تاشو E6 AMOLED باشد که از وضوح Full HD + (2520 x 1080 پیکسل) و نرخ به روز رسانی 120 هرتز پشتیبانی می کند.

همچنین بخوانید

مشخصات کلیدی Oppo Pad 2 به صورت آنلاین منتشر شد
مشخصات Oppo Find N2s قبل از عرضه به بیرون درز کرد

به نظر می رسد اوپو کلید پاور (یکپارچه با اسکنر اثر انگشت) و دکمه های تنظیم صدا را در سمت راست گوشی تاشو قرار داده است. گفته می شود Find N2 Flip از چیپست Mediatek Dimensity 9000 قدرت می گیرد.

این ویدئو همچنین پنل پشتی گوشی آینده را نشان می دهد که دارای یک پنل 3.26 اینچی ثانویه OLED است. تنظیمات دوربین دوگانه عقب که احتمالاً شامل – 50 مگاپیکسل است سونی لنز IMX890 و سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی — در کنار صفحه نمایش ثانویه قرار دارند.

طبق این ویدیو، Find N2 Flip Oppo همچنین با یک قاب محافظ ضخیم عرضه می شود که طراحی لولا را پنهان می کند. به نظر می رسد که پنل پایینی گوشی دارای یک مشبک بلندگو و یک پورت USB-C است.

دستگاه تاشوی آینده احتمالاً دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند و انتظار می رود سیستم عامل اندروید 13 را اجرا کند. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که اوپو Find N2 Flip را در سه رنگ مختلف ارائه می‌کند که عبارتند از – مشکی، سفید و بنفش.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا