بازی

نحوه تکمیل مرحله پنجم ویفرهای سفید در بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس

آخرین مرحله از ویفرهای سفید قبل از مرحله رئیس، مرحله پنج مجموعه ای از اسرار را برای شما دارد که می توانید با ادامه در یخ ها کشف کنید. بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس. مطمئن شوید که در این یکی از قابلیت‌های مفید کپی کردن چشمان خود دوری می‌کنید.


مطالب مرتبط: بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس: نکات مبتدی

برای اینکه مطمئن شوید در این مرحله چیزی را از دست ندهید و بتوانید همه چیزهای خوب را جمع آوری کنید، کافی است این راهنما را دنبال کنید. شما تمام کره‌های انرژی را جمع‌آوری می‌کنید، بلیط‌های تمبر، ستاره‌ها و موارد دیگر را پیدا می‌کنید که می‌خواهید در سفر خود در Planet Popstar بگیرید.


بخش اول

به سمت راست بروید، جایی که یک دشمن آدم برفی را می بینید که روی چند بلوک ایستاده است. همه آنها را نابود کنید و از نردبان پایین پایین بروید.

درب ستاره‌ای را می‌بینید که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، و همچنین درهای ستاره‌ای در دو طرف که در حال حاضر غیرقابل دسترسی هستند. موردی را که در حال حاضر می توانید از آن عبور کنید وارد کنید.

بخش دوم

کربی وایت ویفرهای مرحله پنجم بخش دوم

به قسمت پایین رها کنید. به سمت چپ بروید و وارد درب ستاره شوید. یکی در سمت راست توسط یک در قفل شده مسدود شده است.

شما خود را در منطقه ای خواهید دید که قبلاً دیده اید. سپس بلوک ها و دشمنان را نابود کنید کلید را بگیر آن را از دری که آمدی برگردان. کلید را به سمت راست ببرید برای باز کردن قفل در اینجا

مطمئن شوید که از روی ارواح Waddle Dee بپرید که در راه از گلدان ها ظاهر می شوند.

از در باز شده رفته و وارد درب ستاره شوید.

شما در سمت مخالف بخش اول خواهید بود، جایی که می توانید بلوک ها را از بین ببرید و یک ماده غذایی را بگیرید. وارد درب ستاره سمت راست شوید.

بخش سوم

کربی وایت ویفرهای مرحله پنجم بخش سوم

صبر کنید تا سکو به سمت شما حرکت کند تا بتوانید روی آن بپرید همانطور که از آن طرف می روید، ستاره ها را بگیرید. روی پلتفرم بعدی که به آن متصل است بپرید و به Waddle Dees حمله کنید.

به سکوی بعدی بپرید. نابود کردن دشمن قارچ و بلوک به به یک ماده غذایی در زیر برسید. به سکوی متحرک بعدی ادامه دهید. یک دشمن در این بلوک وجود دارد، بنابراین یا به آن حمله کنید یا قابلیت کپی آن را بگیرید.

از بالای سکوی شناور بپرید تا ستاره را بگیرید و روی سکوی متحرک بعدی فرود بیایید. توپ را روی سکوی بعدی بگیرید و به راست ادامه دهید

ویفرهای سفید کربی مرحله پنجم کربی با توپ

مراقب باشید که از لبه سکو خارج نشوید هنگام نگه داشتن توپ کربی هنگام نگه داشتن آن نمی تواند به اندازه بالا بپرد و ممکن است له شوید هنگامی که دو سکو به یکدیگر نزدیک می شوند.

از توپ برای از بین بردن بلوک های درست بالای سر خود استفاده کنید در سمت راست و به جلو ادامه دهید. از روی بلوک بپرید تا روی سکوی بعدی فرود بیایید. توپ خود را هدف بگیرید تا بلوک ها را از بین ببرید و به موارد بیشتری دسترسی پیدا کنید ستاره های زرد، چند ستاره قرمز و یک بلیط تمبر.

از روی سکوی شناور بعدی بپرید تا به سکوی متحرک برسید. بین این و سکوی بعدی، یک در ستاره ای وجود دارد، پس به اینجا بروید

Kirby White Wafers Stage Five Kirby Inside Star Secret Door

به چپ و بالا بروید و از توپ خود برای منفجر کردن بلوک ها استفاده کنید. یک Life-Up در بالا وجود دارد. از توپ خود به سمت چپ استفاده کنید و شما به یک کره انرژی در پایین خواهید رسید. از راهی که آمدید برگردید تا به صحنه اصلی بازگردید.

به سرعت روی سکوی متحرک سمت راست بپرید به طوری که شما بین دو پلت فرم له نشوید. به سمت راست ادامه دهید و بلوک های یخ ورودی را دور بزنید. توانایی کپی آتش را از این دشمن بگیرید برای کمک در بخش بعدی

اگر قابلیت Fire Copy را در اینجا ندارید، در این اجرا نمی توانید به کره انرژی دسترسی داشته باشید و برای دریافت آن باید مرحله را دوباره راه اندازی کنید.

به سمت راست ادامه دهید تا به درب ستاره برسید.

بخش چهارم

کربی وایت ویفرهای مرحله پنجم بخش چهارم

به دشمنان زره پوشی که به سمت شما می آیند حمله کنید. اگر قابلیت Fire Copy را گرفته اید، می توانید از این برای ذوب کردن بلوک ها استفاده کنید. از اولین مجموعه، ستاره ها و بلیط تمبر دریافت خواهید کرد. در وسط، شما درب ستاره ای را آشکار خواهید کرد. برو داخل

ویفرهای سفید کربی مرحله پنجم کربی بلوک ها را ذوب می کند تا درب ستاره را آشکار کند

بلوک بمب را روشن کنید تا بقیه بلوک ها از بین بروند. در حالی که آنها در حال نابودی هستند، بلوک های جدید ظاهر می شوند. سریع پیش بروید تا در دام بلوک های جدید گیر نکنید.

اگر گیر کردید، می توانید تا سقف شناور شوید، جایی که یک توپ شما را به درب ستاره بازگرداند. برای امتحان مجدد می توانید خارج شوید و دوباره وارد شوید.

در منطقه درست بعد از بلوک های اول، پایین بیایید و در سطح پایین تر بروید. به راست ادامه دهید. در ناحیه بعد از این، بلوک ها در اطراف کربی شروع به تشکیل می کنند. بنابراین به وسط بچسبید و در اینجا شناور شوید. به راست و پایین بروید و کره انرژی درست فراتر از اینجا در سمت راست است.

تا سقف شناور شوید تا وارد توپ شوید. شما دوباره به درب ستاره منفجر خواهید شد. در مرحله اصلی، به سمت راست به نردبان بروید. به اینجا بروید تا از در ستاره عبور کنید.

بخش پنجم

کربی وایت ویفرهای مرحله پنجم بخش پنجم

پایین بیایید به سطح پایین تر. اگر به چپ بروید، یک در قفل شده شما را مسدود می کند، بنابراین به سمت راست بروید و وارد درب ستاره شوید.

به اینجا بروید و با دشمن آتش مقابله کنید. از سکوهای سمت راست به پایین بروید کلید را پیدا کن. به محض اینکه آن را بگیرید، دشمنان اینجا شروع به هدف قرار دادن شما خواهند کرد، بنابراین سریع به سمت در برگرد.

ویفرهای سفید کربی مرحله پنجم Kirby Carries Key

کلید در دست، به سمت چپ جایی که در قفل شده است بروید. همچنین باید از دشمنانی که اکنون شما را در اینجا هدف قرار می دهند اجتناب کنید. از دری که به تازگی قفل باز شده و درب ستاره پشت آن عبور کنید.

بلوک ها را از بین ببرید و ماده غذایی را بگیرید، سپس به در ستاره دیگر بروید.

بخش ششم

کربی وایت ویفرهای مرحله پنجم بخش ششم

شمع جلوی خود را بگیرید تا این ناحیه تاریک را روشن کنید. پرش از روی شکاف درست جلوتر، در غیر این صورت به ورطه سقوط خواهید کرد.

به سمت راست ادامه دهید و دشمن Beam را نابود کنید (یا در صورت تمایل از قابلیت Copy آن استفاده کنید). پرش از میان شکاف ها در اینجا و مراقب مجسمه سنگی باشید که با نزدیک شدن به آن می افتد.

اهرم ستاره را بگیرید باعث شود چند ستاره جلوتر بیفتند. روی سکوی متحرک بپرید تا آنها را بگیرید و ادامه دهید. جلوتر از سکوی بالا پرش کنید.

در سمت چپ، دسته ای از بلوک ها را خواهید دید. شمع خود را رها کنید از میان آنها منفجر شوید و یک در ستاره ای را آشکار کنید. برو داخل اینجا

کربی وایت ویفرهای مرحله پنج بلوک به سمت چپ

یک دشمن آدم برفی بالای سر شما، و یک کره انرژی در زیر، زیر چند بلوک وجود دارد. گذشته از اینجا، وجود دارد یک دکمه ستاره که باید آن را فشار دهید تا کره انرژی آزاد شود، اما مسیر پر از خوشه است.

به بهترین شکل ممکن بدون صدمه زدن به آن بالا بروید (البته اگر مراقب نباشید احتمالاً چند ضربه خواهید خورد) و دکمه ستاره را بزنید. به پایین برگردید تا کره انرژی را بگیرید. از راهی که آمده اید خارج شوید.

به مرحله اصلی برگردید، دوباره شمع خود را بردارید و به سمت راست بروید. وقتی دکمه ستاره را می بینید که توسط بلوک احاطه شده است، شمع را رها کنید تا بلوک ها را از بین ببرید و به دکمه دسترسی پیدا کنید. بلوک های پیش رو ناپدید می شوند و به شما این امکان را می دهند که ستاره ها را هنگام عبور از سکوهای متحرک جمع آوری کنید.

درست بعد از Waddle Dee، یک شکاف وجود دارد، بنابراین حتما پرش کنید.

در امتداد سکوها ادامه دهید، وقتی شکافی دیدید بپرید. درب ستاره درست در انتهای اینجاست.

بخش هفتم

کربی وایت ویفرهای مرحله پنجم، بخش هفتم

اگر این کار را نکرده اید، شمع را رها کنید. به سمت دکمه ستاره جلو بروید تا بلوک های بالای خود را حذف کنید و یک کلید بگیر. این را به سمت راست ببرید، از دشمنانی که اکنون متخاصم شده اند اجتناب کنید.

در صورت نیاز غذا را از اینجا بگیرید و پایین بروید.

کربی وایت ویفرهای مرحله پنجم کربی اولین در را باز می کند

به چپ بپیچید و در را پشت سر خود باز کنید. در اینجا، می توانید آن را بگیرید قابلیت کپی جشنواره، یک کره انرژی و یک کلید دیگر.

با کلید جلو بروید تا قفل درب بعدی را باز کنید و درست آن سوی درب ستاره برسید.

بعدی: بررسی کربی بازگشت به سرزمین رویایی لوکس – در Poyo-oint

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا