شبکه های اجتماعی

ماسک می گوید اپل تبلیغات در توییتر را به طور کامل از سر گرفت

ماسک هفته گذشته اپل را مورد انتقاد قرار داد و سازنده رایانه‌های آیفون و مک را متهم کرد که عمدتاً تبلیغات در توییتر را متوقف می‌کند و تهدید می‌کند که سایت را از فروشگاه App خود منع می‌کند (تصویر: راهول آواستی)

مدیر عامل توییتر الون ماسک گفته است که غول فناوری سیب تبلیغات را در پلت فرم میکرو وبلاگ نویسی “به طور کامل از سر گرفته است”.

به گزارش بلومبرگ، طی یک فضای دو ساعته توییتر مشک MacRumors گزارش می دهد که اپل بزرگترین تبلیغ کننده توییتر است.

طبق گزارش ها، این غول فناوری بیش از 100 میلیون دلار در سال برای تبلیغات در پلت فرم میکروبلاگینگ هزینه می کند.

در همین حال، ماسک از این موضوع انتقاد کرده بود اپ استور در 18 نوامبر کاهش داد و آن را “مالیات 30 درصدی پنهان بر اینترنت” نامید.

او همچنین در 28 نوامبر توییت کرد که “اپل بیشتر تبلیغات در توییتر را متوقف کرده است. آیا آنها از آزادی بیان در آمریکا متنفرند؟” و روز بعد گفت: “اپل همچنین تهدید کرده است که توییتر را از اپ استور خود منع می کند، اما این کار را نخواهد کرد؟” به ما بگو چرا.”

پس از ملاقات او با مدیرعامل اپل تیم کوکماسک در 1 دسامبر گفت که آنها سوءتفاهمات مربوط به پلتفرم میکروبلاگینگ را که احتمالاً از اپ استور حذف شده بود، “حل” کرده اند.

ماسک ویدئویی از سفر خود به دفتر مرکزی اپل در پلتفرم میکروبلاگینگ منتشر کرد و بعداً در توییتر نوشت: “مکالمه خوبی بود. از جمله موارد دیگر، ما سوءتفاهم در مورد حذف احتمالی توییتر از اپ استور را برطرف کردیم. تیم واضح بود که اپل هرگز به این موضوع فکر نکرده است. انجام این کار.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا