شبکه های اجتماعی

لیفت صورت برای حمایت از آینده اوکراین

در 24 فوریه 2022، فدراسیون روسیه به همسایه غربی خود اوکراین حمله کرد و جرقه آواره شدن بیش از 12 میلیون شهروند اوکراینی را به دنبال داشت که بسیاری از آنها به آلمان رسیده اند و به کمک نیاز دارند.

فیس لیفت مستقیماً از آینده اوکراین حمایت می کند

آینده اوکراین Hilfe-Verein eV، در اینجا در هامبورگ به طور خاص برای ارائه خدمات به افراد آواره در آلمان و جاهای دیگر تشکیل شد. آنها خدمات حقوقی، کمک های بحران روانی، دوره های زبان و سایر حمایت های آموزشی را برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهند، و همچنین از طریق راهروهای بشردوستانه و سبز، هر گونه حمایت پزشکی را که می توانند ارائه می دهند.

UF به دنبال توسعه یک پلت فرم اینترنتی است که به پیوند اوکراینی ها، گروه های بشردوستانه، مشاغل و دیگران برای اهداف حمایتی با یکدیگر کمک می کند و چشم انداز “درک بین المللی پایدار و انتقال ارزش های دموکراتیک اساسی برای یک جامعه مدنی باز در اوکراین” را حفظ می کند.

فیس لیفت مفتخر است که حامی آینده اوکراین و مردم اوکراین است و به همین دلیل با سازمان غیرانتفاعی همکاری می کند تا از طریق پلتفرم ما کمک مدیریت رسانه های اجتماعی را ارائه دهد. اوکراین آینده به طور گسترده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود برای اتصال دنبال کنندگان و حامیان بسیاری در سراسر آلمان و اروپا استفاده می کند و ما بسیار خرسندیم که پلتفرم خود را در اختیار UF قرار دهیم تا به مدیریت و رشد آنها کمک کنیم.

به عنوان بخشی از پشتیبانی ما، فیس لیفت نه تنها پلتفرم ما را به صورت رایگان ارائه می کند، بلکه ارائه می کند سکو آموزش مدیریت به تیم آینده اوکراین.

علاوه بر این، ما از این ابتکار با Social Share، اپلیکیشن تأثیرگذار شرکتی همراه با فیس لیفت نیز حمایت می کنیم. با Social Share، اوکراین آینده نزدیک با ده ها تأثیرگذار و ارتباط دهنده در شبکه پشتیبانی خود همکاری خواهد کرد تا اطلاعات مرتبط و به روز را برای مخاطبان گسترده تری ارائه دهد.

برای کاوش در فعالیت‌های آینده اوکراین در اینجا و خارج از کشور، و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داستان آن‌ها، با معاون رئیس‌جمهور گانا پرین-کوساچ درباره برخی از سوالات خود صحبت کردیم که می‌توانید در اینجا بخوانید.

س: آیا می‌توانید کمی در مورد آنچه شرکت آینده اوکراین از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند، یا قصد انجام چه کاری را به ما بگویید؟

پاسخ: اول از همه، ما از همان ابتدا با این توانایی شروع کردیم که به اوکراینی‌هایی که به آلمان آمده‌اند اطلاع دهیم که زندگی در آلمان چگونه است و قوانین و قوانینی وجود دارد و همچنین از کجا می‌توانند حمایت پیدا کنند. ما یک نظرسنجی بزرگ از طریق کانال تلگرام خود انجام دادیم که شامل بیش از 100000 اوکراینی در آلمان بود و بنابراین می دانستیم که تقریباً 95٪ اوکراینی ها اطلاعات خود را فقط از طریق رسانه های اجتماعی دریافت می کنند. به همین دلیل صفحات فیس بوک و اینستاگرام را ایجاد کردیم.

در حال حاضر، به دلیل پروژه‌هایمان، جمع‌آوری کمک مالی را شروع کرده‌ایم و در حال ایجاد صفحات جداگانه برای گروه‌های هدف آلمانی و انگلیسی زبان هستیم. با این کار، ما می‌خواهیم تا حد امکان به افرادی که می‌خواهند از عملیات ما پشتیبانی کنند دسترسی داشته باشیم. همچنین به ما کمک خواهد کرد تا یک برند جدید بشردوستانه بسازیم زیرا صلیب سرخ بین المللی معروف، ASB و دیگران نتوانسته اند از اوکراینی ها در این جنگ حمایت کنند. بیشتر حمایت هایی که ما از مردم در مناطق جنگی دریافت کرده ایم از سوی افراد خصوصی و کارآفرینان است.


س: بزرگترین مبارزاتی که آینده اوکراین همچنان در تلاش های آنلاین خود با آن مواجه است چیست؟

پاسخ: برای ما، بزرگترین مشکل ارائه اطلاعات قابل اعتماد است، زیرا همه چیز دائما در حال تغییر است. به علاوه، برای ایجاد ارتباط با مردم.


س: در مورد جنگ اطلاعاتی که در پشت صحنه جنگ روی زمین در جریان است، زیاد می شنویم. چگونه کاربران در آلمان، اوکراینی‌ها در سراسر اروپا و سراسر جهان و حامیان آنها می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای مقابله با اطلاعات نادرست یا تبلیغات استفاده کنند؟

پاسخ: اولاً، تمیز نگه داشتن حوزه اطلاعات، توضیح مداوم حقیقت، تعدیل صحبت های مخرب و گزارش اطلاعات نادرست به پلتفرم های رسانه های اجتماعی ضروری است. یکی از اشتباهاتی که در ابتدا در رابطه با کرونا دیدیم کمبود اطلاعات بود. حالا دیگر مجبور نیستیم همان اشتباهات را تکرار کنیم.

س: البته باید بپرسیم که چه انتظاراتی دارید و چه برنامه هایی دارید لیفت صورت? پیش‌بینی می‌کنید چه نقشی در تلاش‌های آنلاین اوکراین آینده داشته باشد؟

پاسخ: ما یک تیم بزرگ با 35 داوطلب داریم و بسیاری از آنها فقط چند ساعت در روز و چند روز در هفته کار می کنند. با ابزار شما، ما انتظار داریم که یک نمای کلی کامل از کل پروژه ایجاد کنیم، همه کانال های خود را تعدیل و کنترل کنیم، و همچنین کار داوطلبان را آسان کنیم.

س: ما درک می کنیم که شما در حال برنامه ریزی برای استفاده هستید لیفت صورت اشتراک اجتماعی برای همکاری با اینفلوئنسرهای اوکراینی. آیا می‌توانید در مورد اینکه با چه تعداد اینفلوئنسر کار می‌کنید یا نقش آن‌ها در مأموریت شما چیست، به ما بگویید؟

پاسخ: ما با 12 شخصیت عمومی و 5 اینفلوئنسر از اوکراین که قصد داریم برای پروژه های خود با آنها همکاری کنیم، تماس نزدیک داریم. ما همچنین گروه بزرگی از اینفلوئنسرهای آلمانی برای جمع آوری کمک های مالی، آگاهی و کمک های بشردوستانه داریم.

س: به نظر می‌رسد بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌خواهند کاری برای حمایت از سازمان‌هایی مانند اوکراین آینده انجام دهند، اما بسیاری ممکن است بهترین راه را برای انجام آن ندانند. آیا چیزی وجود دارد که بتوانید به افرادی که ممکن است این مقاله را مطالعه کنند در مورد کمک و مشارکت پیشنهاد دهید؟

پاسخ: ما می خواهیم کارآفرینان را در این مورد به روشی معقول آگاه کنیم و مزایای احتمالی همکاری را نشان دهیم.

یک بار دیگر، فیس لیفت از همکاری با اوکراین فیوچر خوشحال است و مشتاقانه منتظر پیشرفت و ماموریت آنها و همچنین ارائه پشتیبانی اضافی است که می توانیم.

اگر می‌خواهید درباره همکاری فیس لیفت با اوکراین فیوچر بیشتر بدانید، می‌توانید قسمت اخیر پادکست ما را که در آن گانا پرین-کوساچ با ما عمیق‌تر در مورد این پروژه و اینکه چگونه رسانه‌های اجتماعی در تلاش‌های مداوم آن‌ها نقش ایفا می‌کنند، با ما صحبت کرد.

پادکست فقط به زبان آلمانی موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا