شبکه های اجتماعی

قطع شدن تبلیغات در گوگل برای فروش تبلیغات وب سایت های بزرگ هزینه دارد

آ گوگل به گفته دو منبع آگاه، خدماتی که بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ برای فروش و نمایش تبلیغات به آن متکی بودند، روز پنجشنبه برای حدود سه ساعت کاهش یافت و درآمد ناشران اصلی اخبار در طول دوره تعطیلات مهم را رد کرد.

“مساله با Google Ad Manager گوگل در شب پنجشنبه در توییتی گفت: حل شده است و سرویس تبلیغات اکنون برای کاربران آسیب دیده بازیابی شده است.

یکی از این منابع گفت وب سایت های خبری مانند نیویورک تایمز، واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و لس آنجلس تایمز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند.

یکی دیگر گفت که درآمد از دست رفته برای یک وب سایت خبری بزرگ هزاران دلار در ساعت بود و در یک دوره درآمد کلیدی به دست می آمد زیرا تبلیغ کنندگان معاملات تعطیلات را تبلیغ می کردند.

این منبع گفت: «این یک ضرر اقتصادی واقعی است.

نیویورک تایمز، واشنگتن پست، وال استریت ژورنال، لس آنجلس تایمز، و گوگل بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

Google در گذشته برای برخی از مشکلات خدماتی به مشتریان بازپرداخت کرده است. منبع سوم گفت که قطعی روز پنجشنبه به طور داخلی یک حادثه “P0” در نظر گرفته شده است که بالاترین اولویت برای مشکلات است و برخی از خدمات پس از حدود دو ساعت از سرگیری مجدد آغاز شد.

Ad Manager حدود 90 درصد از بازار ایالات متحده را برای نرم افزارهای ارائه دهنده تبلیغات در اختیار دارد، که ناشران آن را در وب سایت های خود تعبیه می کنند، طبق یک شکایت ضد انحصار مداوم تگزاس و سایر ایالت ها علیه غول فناوری دنبال می کنند.

اساساً هر وب‌سایت بزرگی از GAM استفاده می‌کند (از جمله، USA Today، ESPN، CBS، Time، والمارتو Weather.com)،” در دادخواست آمده است.

فقدان رقابت ناشران را با گزینه های پشتیبان کمی مواجه کرده است تبلیغات گوگل منابع گفتند که مدیر، و قانونگذاران در ایالات متحده و جاهای دیگر در حال پیگیری قانونی برای محدود کردن قدرت بازار گوگل هستند.

گوگل گفته است که با رقابت زیادی مواجه است و اتهامات مربوط به اقدامات ضدرقابتی را رد کرده است.

در طول قطع، تبلیغات همچنان در سرویس های خود گوگل ظاهر می شد، مانند یوتیوب.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا